Thats My Girl/33

2.3K 287 522
                                    

Gözlerimi araladığımda bembeyaz bir oda vardı karşımda. Bir kaç dakika neden burada olduğumu sorguladım. Daha sonra aklıma dün gece geldi. Aceleyle yatakta doğruldum. Odada sadece ben vardım. Hyunjin yoktu.

Dün... dün iki tane silah sesi duydum. Birinci patlayış Jennie içinse. İkinci patlayış kimin içindi? Hiç bir şey hatırlamıyordum. Ciddi olarak hiç bir şey hatırlamıyordum. Hyunjin mi vurulmuştu? Yoksa Lalisa mı? Yada ben? Ama ben şu an acı hissetmiyordum ki.

Doğrulduğum yatakta kollarımdaki serumları hemen çıkartıp attım. Bir pakete konmuş terlikleri gördüm. Hemen açıp ikisinide çıplak ayaklarıma geçirdim. Ve odadan bir hışım ile çıktım.

Hızlı, hatta koşar adımlarla teker teker odalara baktığım sırada arkamdan bağırışlar geldi.

"Lee Felix bey! Bekleyin lütfen!"

Arkamdan -muhtemelen hemşire- bağıran kadını duymazdan gelerek işime devam ettim. Kadın koşarak yanıma vardı.

"Felix bey bu halde kalkamazsınız. Lütfen sakinleşin."

"Nerede!? Hyunjin ve Lalisa nerede!?"

"Gelin oturun şöyle soluklanın. Ben götüreceğim sizi."

"Ölmediler dimi?"

"Lütfen oturun."

Kadın beni hastane koltuğuna otturduğunda tarif edemeyeceğim bir his vardı içimde. Bu his nasıl desem? Garip bir histi.

"Felix bey öncelikle Lisa hanım yada Hyunjin beye bir şey olmadı. Sadece onlara serum takıldı. Şu anda dinleniyorlar."

Duyduğum cümlelerle tuttuğum nefesimi verdim.

"Peki ya Jennie?"

"Üzgünüm efendim. Jennie hanımı olay yerinde kaybettik."

Jennie. Kim Jennie. Onunla sadece bir ay yada üç dört haftadır tanışmamıza rağmen, beni her zaman destekleyen ve seven biriydi. Jennie çok iyi birisiydi. Kimsenin anlayamayacağı kadar iyi birisiydi. Şimdi ise benim yüzüme ölmüştü. Jennieyi ben öldürmüştüm. Eğer otuz ikilerin peşine düşmeseydim... Onada bir şey olmayacaktı. Ama ben onu öldürdüm. Jennienin katili bendim. Jennienin katili Lee Felixti.

Gözümden bir damla yaş düşerken hemşire başını eydi. Hıçkırıklarıma son verip kadına zorlukla tekrar konuştum.

"Peki ya o piç?"

"Kim Woojin mi?"

"Malesef o."

"O ise yaşıyor."

Yaşıyor? Yaşamak? O yaşamak? İnsan dışı varlık? Ve yaşamak? Hayatı? Yaşamak? Jennie ölürken? O yaşamak!?

"Taşşak mı geçiyorsunuz benimle?"

"Üzgünüm efendim. Malesef doğru zamanda yanlış insanlar ölürken, yanlış zamanda yanlış insanlar yaşıyor."

"Yanlış zamanda yanlış insanlar yaşıyor derken?"

"Kim Woojin hakkında. Dün bir haber atıldı. Daha doğrusu bir tweet. Bu tweet tüm ülkeye yayıldı. Kim Woojinin işlediği tüm suçlar, kanıtlarıyla birlikte paylaşıldı."

Thats My Girl.

"Durum böyle olunca polisler geldiler hastaneye. Şu anda ise bilincinin açılması brkleniyor. Bilinci açılır açılmaz hakim karşısına çıkarılmadan cezaevine gönderilecek. Ha bu arada ben sizin haberlerinizide görmüştüm efendim. Otuz ikilerin başıda Kim Woojinmiş. Belki öğrenmek istersiniz."

Love Or Hate//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin