Medyadaki AREL'İN arabası
Bizimkileri evlerine bıraktım ordanda bizim eve geçtik kaan'la kaan'a dönüp konuştum
"Ben duşa giriyom sende yaralarına dikkat ederek yap duşunu sonra bi konuşuruz"
"Tamam canım dikkat ederim" dedi ikimizde odalara dağılıp banyoya girdik. üstümü çıkardım ve aynadan bedenime baktım .üstümde hep yaralar vardı o itler yapmıştı ama vatanım için değerdi, bu olanlar ben boşuna asker olmadım vatanımı korumak benim görevimdi. Düşüncelerimden ayrılıp bedenimi sıcak suyun altına attım.
.
Banyoda işimi hallettikten sonra üzerime pijamalarımı giyip kaan'in yanına gittim.(İsterseniz başka hayal edebilirsiniz)
Kaan beni böyle görünce oda benimle ayni olan pijamalarını giyip yanıma geldi balkona çıkıp oturduk.
"Anlat bakalım bu aile şeyini düzgünce ne bu olay" diye konuta direk girmemi belli etti kaan
"Benim doğduğum gün başka bi bebek doğmuş hemşirenin birinin dikkatsizligi sayesinde de bizi karıştırmış bu doktorda oraya yeni gelmiş ve arşiv'e bakıyormuş o sıra fark etmiş ve ailelere haber vermiş böyle oluncaya 2 tarafta DNA testi verdik ve karıştığımız ortaya çıktı. Daha sonra herkes kendi kızını istedi bizde bunlarla tanışmak için burhanlarin mekanına fln gittik o sıra benim timime birinin katıldığını öğrendim ve onlarla daha tanışmadan karargaha geldim ve tanıştım o sira siz operasyon daydiniz yardıma geldik hastanede de o aile seni bekliyodu fln öyle oldu ve ben ne yapacağımı bilmiyorum "
"Lan ne demek karıştırmış hemde yanlışlıkla sen bu şeyleri boşunamı yaşadın simdi"
"Biraz öyle oldu ama eger bunlar olmasaydı sizle tanisamazdim kaan o yuzden bu olaya bi yandan iyiki olmuş diyorum ama bi yanım.keske olmasaydı ve böyle bi halde olmazdım diye düşünüyor"
"Oyle ama ne bilim kızım, aileyi araştırdınmi "
"Evet araştırdım bi ara 3 tane abim var
3 ude aile şirketinde çalışıyor ikizim var biliyon oda iç mimar abiler den büyük olan 2'si evli en büyüğün 2 çocuğu diğerinin 1 çocuğu var en küçük abi ise nişanlı hiç birinin terörlarla fln ilgisi yok güvenli bi aile bide time yeni gelen kişi amca oğluymuş benim öyle yani "
"Ne yapmayı planlıyorsun"
"Bilmiyorum ne yapcami fln acaba yarın sabah Züleyha teyze kahvaltıya çağırdığında onlarida çağırsam hem timdekilerle tanışırlar hem yakın bi zamanda göreve cikicam düzgün Tanışmak için vaktim olmayabilir"
"Olabilir aslında hem bizde tanışırız şu aileyle kime emanet ettiğimizi bilelim bi hem doğru diyorsun seninkileri de oyle aileye sor işleri yoksa yarın gelsinler"
"Peki " deyip bizim timle gruba girdim rüzgarıda eklemiştik
""Hançer TIMIII""
"Ben birsey sorcam size" benim peşime Alper abi aktif oldu ve yazdı
"Sor güzelim" Alper abi in peşine hepsi aktif oldu
Mert "Buyrun Komutanım sorun"
Emre"sor bebeğim"
Samet "sor kardeşim benim"
"Yarın kahvaltıya benim bu öz aileyi çağırsam sizin için birsey olurmu dicektim düzgün tanışamadık bir daha düzgün Tanışmak için vakit olmayabilir heran görev çıkabilir o yüzden sordum ona göre bi vakit ayarlıyım"
Alper " bizlik sıkıntı yok güzelim hem bi tanışırız hem doğru diyosun ne zmn ne olucak bilmiyoruz çağır gelsinler "
"Tamam o zmn beyler cagiriyom"
Kerem "çağırın Komutanım"
Mesajlardan çıkıp aramaya girdim ve Orhan bey yazan numarayı aradım 2 3 çalmanın ardından telefon açıldı
"Alo"
"Alo merhaba Orhan bey ben Arel"
"Arel kızım nasılsın iyimisin"
"İyiyim siz nasılsınız"
"Bizde iyiyiz noldu birşeymi oldu"
" Yok bir şey olmadı Orhan bey ben sadece yarın timce kahvaltı yapcaktik tümden birinin annesi çağırdı bende belki sizde gelirsiniz diye soracaktım hem tanışırız"
"Olur kızım geliriz ne zaman kahvaltı nerede olucak sen konum atarsın biz geliriz"
"Yarın sabah olucak kahvaltı konumu atarım ben size o zmn"
"Teşekkürler kızım bize bi şans verdiğin için"
"O zaman yarın görüşürüz"
"Görüşürüz kızım" deyip telefonu kapattık onlara güvenebilir mıydım onlara alışabilecek biydim bilmiyorum bana bunu zaman gösterecek neyse kalan vakitte kaanla filim gecesi yapıp yattık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER
General FictionDoğduğu gün karışan kızın hikayesi... Kız cesur soğukkanlı bir askerdi bu gerçekle nasıl yüzleşecek....