4

559 49 14
                                    


Arda

__________/\______

'Alper'

'Gülüm'

Nefes nefeseydim.

Altında uzanmış onu içime alırken adını sayıkladım.Tüm ruhum ve bedenimle onun olurken nefes nefese kalmıştım.

Titreyen parmaklarımı buğday rengi terli ve çıplak göğsüne dayayıp sıktım. Kalbim göğsümden çıkacak gibi atıyordu.

''Alper "

' Bebeğim '

Sonunda adının yanına acı içeren bir inilti bıraktığımda zaten yavaş tuttuğu  hareketlerini daha da yavaşlatıp yüzüme baktı, alnıma yapışan perçemlerimi eliyle geriye itti.

"çok mu acıyor '

' ıı evet 'sesim zor çıkmıştı. Kendimi kasmıştım bu yüzden canım acımıştı.

Alnıma uzanıp koyu vişne rengi dolgun dudaklarını sürttü ve yumuşak şekilde öptü.

İkiletmeden çok  yavaşça içimden çıkıp bacaklarımın arasında uzanarak üstüme kapandı ve bedenime  sıkıca  sarıldı.

'' daha iyi misin  şimdi? '

Omuzuna sürtünen çenemi hafifçe oynatıp derinde sıkışıp kalan nefesimi bıraktığımda elini başımın üstüne yerleştirip saçlarımı okşarken devam etti.

' 'Acelemiz yok dedim sana, ne zaman hazır hissedersek dedim güzelim?' çocuk azarlar gibi ama yinede soft tutmaya gayret ettiği belli olan sesiyle..

Demişti evet, hazır olmadığım halde acele eden de bendim, ama bir sebebim vardı.

' ama sen hep hazırsın, ben de seni daha fazla  bekletmek istemedim de ondan.. '

'beklerim ben, beklerdim de, ne zaman hazırım dersen o zamana kadar beklerdim'

'korkuyorum'

'neyden korkuyorsun ? "

' ya beni beklerken başkalarına gidersen? '

Başını hafifçe yukarı  çekip kaşlarını çatarak gözlerime baktı.

'öyle bişey yapayım bak orospu çocuğuyum diye ortada anırırım'

' deme öyle kendine'

'sen bana güvenmiyor musun?"

' güveniyorum ama, ne biliyim, herkes öyle diyor '

Bunu dememle kaşları iyice çatıldı. Başkalarının laflarını zerre götüne takmayan biriydi ve bu söylediğim şey onun için dünyanın en anlamsız şeyiydi.

' ne diyorlar?"

' seks olmazsa Alper seni aldatır 'diyorlar.

' sikerim bak o herkes kimse  onların ağzını  '

'Şş ya ağzını bozup durma başladın yine'

 'Görüşme şöyle salak salak tiplerle diyorum sana'

'ama onlar arkadaşım'

'Arda uzatmayalım tadımız kaçmasın, sen de takma öyle şeyleri kafana, tamam? "

Guguk KuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin