Nefess_1: Biraz gecelere akayım
dedim.😻💤Burakközz8, Eslemgz_ ve diğer 7.951 kişi beğendi.
__________________________________
Yorumlar
Eslemgz_: Çok güzelsin bebeğim.💋Cagancgn9: Güzelliğe bak..
Ecrnsoylu62: Pick me.
Ahhmeett1: Burak beğenmiş?!?
Nazl11: Burak ile sevgili olduklarını düşünüyorum.Instagram'a attığım bu fotoğraf üzerine Buraktan 9 cevapsız arama almıştım. Yeni farketmiştim çünkü uyuyordum. Hemen Burak'ı aradım.
-B" Nerdesin sen?!"
-N" Evde."
-B" Otomatiğe bas geldim."
-N" Ne!"
Hemem otomatiğe bastım. Burak niye gelmişti ki?
Merdivenlerden hızlıca çıktı ve içeri girdi.
-N" Ne oluyor Burak Bey?"
-B" Bana hasta olduğunu söyledin, ve ben gidince ise dışarı çıkmışsın?"
-N" Çıkmadım."
-B" Instagram'ın öyle söylemiyor ama."
-N" Taslaklardan attım ben onu, kendine gel. Hem sanane?"
Burak ayağa kalktı ve bana yaklaştı, sarhoş gibiydi. Aramızda 1 adımlık mesafeden az mesafe vardı. Bana doğru eğildi ve kulağıma yaklaştı.
-B" Sana inanıyorum umarım bana keyfine elletmemişsindir oralarını. Ben sana sadece iyilik yaptım."
Çok sessiz konuşuyordu.
-N" Saçmalama neden sana keyfime göğsümü elleteyim?"
-B" Umarım."
Geri çekildi ve koltuğa oturdu.
-B" Ee kahve içmiyormuyuz?"
-N" Yapayım."
Tuzlu yapacağım yakında.
Kahveyi hazırlayıp geri salona döndüm, Burak telefonuyla ilgileniyordu. Kahveyi uzattım ve gülümseyerek elimden aldı.
-B" Sağol."
-N" Afiyet olsun."
-B" Sende benim whatsapp'ım var mı?"
-N" Ekledim ama hiç yazmadım o yüzden sende ekli olmayabilirim."
-B" Yazda ekleyeyim."
Birşeyler yazdım ve Burak beni ekledi.
-B" Bi ara iş yemeği mi düzenlesek?
-N" Olabilir."
Kahvesini 2 yudumda bitirdi ve sehpaya koydu. Bende bitirip onunkini de aldım. Tam kalkıp gidecektim ki beni belimden tutmasıyla kucağına düşmem bir olmuştu, elimdeki bardaklarda yere düşüp kırılmıştı.
Burak'ın ne yaptığını anlayamamıştım.
-N" Ne yapıyorsun sen!?"
-B" Nefes sus."
Bir anda elleri belime gitti ve kafasını boynuma gömdü. Burak'ı itmeye çalıştım fakat nafile. Ben onu itmeye çalıştıkça o beni daha sıkı tutuyordu.
-N" Sarhoşsun Burak, bırak beni.
-B" Olabilir."
Boynumu öpmeye başladı. Sanki şu an dünya benim için durmuş herşey silik sadece biz varız gibiydi. Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes alıp kalkmaya çalıştım.
Zorda olsa Burak'ı itebilmiştim. Bana baktı ve ayağa kalktı.
-B" Nefes, ben içmiş miyim?"
-N" Evet Burak hadi git evine."
-B" Gidemem, ya kaza yaparsam Nefesim?"
Nefesim mi...
Böyle olmayacaktı sarhoş haliyle bile haklıydı. Burak'ın koluna girip onu yatağıma yatırdım. Bende yatağımın yanındaki koltuğa yattım. Kısa bir süre içinde ikimizde uykuya daldık.
Sabah gözlerimi açtığımda saat 7'ydi.
Burak hâlâ uyuyordu, bende onu uyandırmaya karar verdim. Biraz şaşıracaktı fakat bunu yapmam gerekiyordu.Birkaç kere seslenmemden sonra uyanabilmişti.
-N" Günaydın."
-B" Bi saniye ben burada ne yapıyorum, ayrıca yatakta?!"
-N" Olayı anlatmamı ister misin Burak?"
-B" Evet hemen."
-N" Akşam bana geldiğinde sarhoştun ve ben bunu fazla farketmemiştim. Daha sonra ikimize kahve yaptım ve içtik. Tam bardakları götüreyim derken beni çektin ve kucağına oturdum. Sonra boynumu ö-"
-B" NE!"
-N" Kalkmakta ısrar ettim fakat beni bırakmadın."
-B" Ben gerçekten özür dilerim, sarhoştum cidden. Affet lütfen bak ben sapık falan değilim, sinirliydim içtim ve daha sonrasını hatırlamıyorum fazla."
Alttan aldım çünkü bu yaptıkları çok hoşuma gitmişti.
-N" Sorun değil, bende sarhoş olsam bende yapardım yani."
-B" Oha Nefes."
-N" Nefes demişken bana Nefesim demiştin."
-B" Ee şey neyse biz işe gidelim artık.
-N" Aynen bencede."
Hazırlandım ve evden çıktık.