Salı
Elimde iş yoktu öylece masamda kalemle oynayıp duruyordum. Elif önüme geçti ve bana baktı.
-E" Terasa gel."
-N" Siktir git."
-E" Yürü dedim yoksa Burak'ın odasına gider dudağına yapışırım."
Bir anda ayağa kalkıl Elif'e tokatı yapıştırdım.
-N" Defol git dedim Elif, zorlama."
Elif aniden sinsi sinsi gülmeye başladı. Burak'ın odasına gidiyordu, hemen kolundan tutup onu terasa çıkarttım.
-N" Birincisi, Burak ile ayrılmam o kadar kolay değil bunu bil. İkinci olarakta Burak ile tekrar sevgili olman İM-KAN-SIZ."
-E" Beni senden daha çok sevdi, emin ol daha çok. Belki de hâlâ seviyordur ama seni mecburiyetten sevmek zorundadır?"
Büyük bir kahkaha patlattı ve gitti. Öylece donup kalmıştım, ama inanmıyordum. Elif'e birdaha asla inanamazdım sonuçta.
Terastan çıkıp Burak'ın odasına gidiyordum ki kapı kapanma sesi geldi. Aniden içeri girdim. Karşılaştığım manzara karşısında dona kalmıştım. Elif dediğini yapmıştı Burak ile öpüşüyordu. Burak geri çekilmek için uğraşıyordu fakat Elif çok sıkı bir şekilde tutuyordu.
Kapıyı hemen kapattım ve terasa çıktım. Şiddetli rüzgar saçlarımı uçuruyordu ve saçlarım göz yaşlarımı emiyordu. Hiç bir zaman bu kadar çaresiz hissetmemiştim. Gerçekleri bilsemde koyuyordu, çok koyuyordu.
Ellerimi demirlere dayayıp ağlamaya devam ettim. Burak koşarak yanıma geldi.
-B" Nefes!!"
-N" Gerçekleri bilsemde kabullenemiyorum Burak yapamıyorum. O dudakların başkasına değince yapamıyorum, olmuyor. Lütfen git."
-B" Hayır gidemem bak zorla öptüğünü biliyorsun. Yapma sevdiğim yapma. Bu dudaklar hiçbir zaman senden başkasını öpmiyecek. Asla lütfen yapma."
-N" Öptü Burak."
Bir yandan ağlıyordum bir yandan ise konuşmaya çalışıyordum. Ellerimi Burak'ın yanağına koydum.
-N" Seviyorum seni, Elif hiç bir zaman bizi ayıramıyacak. Bunu onun yüzüne de söyledim. Sen benimle bütünsün ben ise seninle.
Dudaklarına yapıştım. Bir yandan ağlıyordum bir yandan ise öpüyordum. Belimden tutup kendisine çekti ve dudaklarımdan çekildi.
-B" Bu dudaklar sana ait sevdiğim sadece sana."
Gülümsedim ve Burak'a çok sıkı sarıldım. Elif yanımıza geldi.
-E" Eski sevgilim, pardon patronum ve sevgilisi aşk yaşıyor. Burakcım ona beni kendi isteğinle öptüğünü söylemeye ne dersin? Çünkü sende hâlâ beni seviyorsun. Nefes senin için sadece bir seçenek, sadece bir SE-ÇE-NEK."
-N" Burak'ta sana o zaman BİZİ HİÇBİR ZAMAN AYIRAMAYACAĞINI, BU İŞTEN ZATEN KOVULDUĞUNU, YAKINDA EVLENECEĞİMİZİ VE AİLE KURACAĞIMIZI SÖYLESİN!"
Elif evlenme lafını duyunca dona kalmıştı, öylece Burak'a bakıyordu.
-E" Ne evlenmesi Burak?!"
-B" Garip olan ne Elif? Sevdiğim kadınla evleneceğim. Onunla bir aile kuracağım ve belki çocuğumuz bile olacak."
-E" Yüzünüzü görmek istemiyorum. Asla görmek istemiyorum. Gidin o boktan ailenizi kurun!"
-B" Defol!"
Elif gidince Burak'a döndüm ve Burak saçlarımı kulağımın arkasında atarak konuşmaya başladı.
-B" Evlenecek miyiz?"
-N" Ben çok isterdim."
-B" Bende sevgilim bende."
Burak'a uzun uzun sarıldım ve boynundan öptüm. Bu olanlar çok saçmaydı ve Elif'in yarattığı saçma olaylar asla bizim ilişkimizi bitiremezdi. Elif'in artık bize bulaşmayacağını biliyordum. Daha sıkı sarıldım ve bir oh çektim.
-B" Demek evleneceğiz güzellik?"
-N" EVEEETT!"
-B" Dur bebeğim daha teklif bile etmedim, ne bu heyecan?"
-N" Ya sence heyecanlı olmamam için bir sebep mi var?'
-B" Doğru bebeğim. Hadi içeri geçelim soğudu hava."
Burak ile içeri geçtik. Burak odasına gitti ve bende Eslem'in yanına gittim.
-N" BURAK İLE EVLENECEĞİZ!!"
-E" OHA!"
-N" Çok heyecanlıyım."
-E" Sonunda be teyze olacağım!"
-N" Sus daha evlenmedik bile."
İkimizde gülüşüp sohbet etmeye devam ettik. Bu olanlar şaka gibiydi ama evleneceğimiz ise bir hayal gibiydi.