Perşembe
Burak Bey: Nefes işe gitmemişsin bende seni aşağıda arabada bekliyorum, hemen gel.
Nefes: Defol, sapık diye ihbar ederim seni.
Burak Bey: Sapıksam sapığım lan, geliyo musun ben mi geliyim? (görüldü)
Hızlıca aşağı indim, Burak arabada beni bekliyordu.
Kapıyı açıp arabanın içine oturdum.
-N" Buyur?"
-B" Aslında seninle pazar günü bi yemeğe çıkıp konuşmak istiyorum."
-N" Sevgilim olmayan biriyle yemeğe çıkmam."
-B" Pazar günü saat 18:30'da burada bekleyeceğim Nefes."
-N" Bitti mi?"
-B" Hayır."
Ona söylemesi için baktım. Bakışları dudaklarıma doğru kaydı. Kapıyı açıp çıkacaktım ki arabayı kilitledi.
-N" Ne yapmaya çalışıyorsun? Kapıyı aç Burak."
-B" Birazdan açacağım."
Buraktan biraz daha uzaklaşmak için kafamı cama doğru yasladım. Yaklaşmaya başladı, ne yapacağını anlamıştım. Ben anlayana kadar o zaten dudaklarıma yapışmıştı. İstemiyordum fakat çok cezbedici bir şekilde öpüyordu. Ellerim ister istemez saçlarına gitti ve saçlarını okşamaya başladım. Burak ellerini cama yasladı ve beni arasına aldı. Çok içten bir şekilde öpüşüyorduk. Ellerini biraz daha camda tuttuktan sonra geri çekildi ve nefes aldık. Sanki mola vermiş gibi oldu, geri dudaklarıma yapıştı. Ellerini yanaklarıma koydu, ben ise ensesinde birleştirdim.
Bacaklarımı okşamaya başladı ağzımdan küçük bir inleme çıktı, dayanamayıp Burak'ı ittim.
-N" Neden böyle birşey yaptık bilmiyorum ama seni hâlâ seviyorum Burak."
-B" Nefes herşeyi anlatacağım ve eskisi gibi seni hep öpeceğim, sarılacağım."
Burak kiliti açtı ve arabadan indim. Az önce olanlar film gibiydi. Çok heyecanlanmıştım ne yapacağımı bilemiyordum.
Pazar (18:21)
Hızlıca giyinip aşağı inmeyi planladım.
Bunları giyinip aşağı indim, Burak beni arabada oturmuş bekliyordu.
Kapıyı açması için camına tıkladım, beni görüp açtı.-N" Selam."
-B" Hoşgeldin."
Kafamı hafifçe sallayıp yola koyulduk.
Restoran yerine Burak'ın evine gelmiştik. Anlamsız bakışlarla Burak'a baktım. Bana bakıp gülümsedi ve arabadan inip kapımı açtı.-B" Buyrun hanımefendi."
-N" Burak burası restoran değil, hani restorana gidecektik?"
-B" İçeri girince görürsün.
Eve girdiğimizde karşılaştığım manzara ile şoka girmiştim.
Masa harikaydı. Hemen masaya oturdum.-N" Harika!!"
-B" Senin gibi. Sen yemeğini ye ben ise anlatayım."
Bir yandan dinliyordum bir yandan ise ikimizde farkında olmadan şarap içip duruyorduk.
-B" Yani herşey Elif yüzünden oldu, benimle tekrardan çıkar mısın?"
-N" O aptaldan herşey beklenirdi zaten, kabul ediyorum bebeğim."
İkimizde içmeye devam ettik. Fazlasıyla içmiştik. İkimizde sarhoş derecesindeydik, ama ben az da olsa olanları anlayabiliyordum.
-B" Çok güzelsin."
-N" Sağol. "
-B" Uykum var odama çıkalım."
-N" Olmaz."
Burak beni kucakladığı gibi yatağına yatırdı. Yanıma uzandı ve biraz bana baktıktan sonra ayağa kalktı.
Ortam biraz sıcak olmuştu üzerini çıkardı ve siyah şortuyla yanıma yattı.
-B" Seni seviyorum."
-N" Bende hâlâ ilk günkü gibi."
-B"Bende sevgilim, bende."
-N" Yakışıklım benim. "
Burak biraz daha sırıttı ve bana iyice sokuldu. Terlediğimi farketti ve ayağa kalktı. Dolabından bir tane beyaz kısa kollu ve gri bir şort verdi.
-B" Al bunları giy."
-N" Sağol sen çık ben giyineyim."
Burak fazla ısrar etmeden çıktı ve bende soyundum. Tam altımı giymiştim ki Burak odaya daldı. Belime sarıldı.
-B" Sütyeninle daha güzelsin, beyaz severim."
-N" Burak ne diyorsun sen? Dur giyineyim."
-B" Sıcak zaten boşver hadi gell."
Elimdeki kıyafeti yere fırlattı ve yatağa yatırdı. Uyumaya çalıştım ama olmuyordu. Burak beni izliyordu.
-N" Sarhoş musun?"
-B" Değilim."
-N" Uyuyalım mı artık?"
-B" Bir kere öpeyim mi?"
-N" Of Burak."
Burak benim üzerime çıktı ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi. Bir an önce kalkıp üstümü giymeyi istiyordum. Dudağımdan çekilip ellerini karnımda gezdirmeye başladı. Karnımın içinde kelebekler uçuşuyordu. Ellerimi Burak'ın göğsünün üzerinde gezdirmeye başladım. Burak dudağıma tekrar yapıştı ve sanki hiç öpüşmemişiz gibi öpüşüyorduk. Bazen Burak'ı itmeye çalışıyordum ama o buna izin vermiyordu. Dudakları dudağımdayken ellerini bacaklarımda gezdirmeye başladı. Burak'ın dudağından çekilip derin bir nefes verdim. Yorulmuştuk, derken tekrar yapıştı. Bu sefer elleri kasıklarımda geziyordu, ittim.
-N" Burak ileri gidiyoruz."
-B" Of Nefes artık ben bi ileri gidicem görüceksin."
-N" Uyuyalım çok uykum var."
Burak istemesede yanıma uzandı ve sarılıp uyuduk.