1.0

2.3K 50 4
                                    

Salı

O günden beri Burak'ın aramalarına cevap vermeyip öylece evde ağlayıp duruyordum. Bazen evime geldiği de oluyordu, fakat ben ona kapıyı açmıyordum.

Akşam iş yemeği için hazırlanmaya başladım, ne olursa olsun o yemeğe gitmem gerekiyordu.

Akşam iş yemeği için hazırlanmaya başladım, ne olursa olsun o yemeğe gitmem gerekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hazırlandım fazla zaman kalmamıştı. Otobüs durağına doğru ilerledim. Önümde bir araba durdu, Burak'ın arabasıydı.

-B" Hadi gel Nefes, lütfen."

-N" Otobüs bekliyorum, arabanı başka bir yere çek."

Arabadan indi ve yanıma geldi.

-B" Böyle olmayacak Nefes."

Beni kucağına alıp arabaya bindirdi.
Beni indirmesi için ne kadar bağırsamda nafileydi zaten.

Arabayı hızlıca sürmeye başladı.

-N" Böyle yaparak seni affedeceğimi sanıyorsan boşa Burak."

-B" Nefes beni dinlemedin hiçbir zaman."

-N" İstemedim gine aynı şeyleri duyacaktım zaten."

-B" Ne biliyorsun?"

Sustum ve yol boyu ağzımızı açmadık. Sonunda gelmiştik, içeri fazlasıyla doluydu. Burak'ın yanından uzaklaşıp Eslem ile Arda'nın yanına gittim.

-N" Selam."

-E" Hoşgeldin hayatım."

-A" Hoşgeldin Nefes."

-N" Hoşbuldum, nasılsınız."

Muhabbet bir şekilde yürüyordu ve herkes artık masalara oturmaya başladı. Eslem benim yanıma Arda'da Eslem'in yanına oturdu. Yanımda bir bir sandalye boştu çantamı koydum.

Burak konuşmasını yaptıktan sonra yanımdaki boş sandalyeyi farkedip yanıma geldi. Çantamı kucağıma koyup oturdu.

Sessizce konuşuyorduk.

-N" Yanıma oturmanı istemiyorum Burak."

-B" Bende başka yerde oturmak istemiyorum. Ama istersen Elif'in yanı boş oraya geçebilirim."

Burak'ın bacağına bacağımla çok sert bir şekilde vurdum.

Sırıttı ve yemeğimizi yemeye koyulduk. Herkes yemeğini yedikten sonra içki ve şarap içmeye dağıldı.

Kalktım ve rahat bir koltuğa oturdum. Burak yanıma geldi.

-B" Konuşalım lütfen."

-N" Ne söyleyeceksen söyle Burak."

-B" Bak ben yemin ederim seni aldatmam."

-N" YA HEP AYNI ŞEYLER BUNLARI DUYMAK İSTEMİYORUM BEN TAMAM MI!?"

Bağırdığım için kolumdan çekiştirerek beni koridora çıkarttı.

-B" Neden bağırıyorsun Nefes?"

-N" SANA İNANMADIĞIM İÇİN!"

-B" O ZAMAN BENDE SÖYLEYEYİM BENİM KİMSEYİ ALDATTIĞIM FALAN YOK. ELİFİN AMACI SADECE SENİ BENDEN AYIRIP BENİMLE SEVGİLİ OLMAK. HEM BEN ONDAN AYRILIP SEVGİLİ FALAN YAPMADIM, ONDAN SONRA BİR SEVGİLİM OLDUYSA O DA SENSİN NEFES SEN!!"

Gözlerim dolmuştu, ben nasıl daha tanımadığım bi kıza inanabiliyordum?

Burak'ın gözlerinin içine baktığımda sinirden sakince durmaya çalışıyordu.

Dudağına yapıştım. Fazlasıyla şaşırmıştı, ama karşılık veriyordu.

Geri çekilip gözlerine tekrardan baktığımda sinir diye birşey göremiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geri çekilip gözlerine tekrardan baktığımda sinir diye birşey göremiyordum. Bana uzunca baktı ve sarıldı.

-B" Dudaklarına hapset beni Nefesim."

-N" Ben özür dilerim, affet beni lütfen. Hiç tanımadığım bir kıza inanıp sana küstüm, affet.

-B" Hani demiştin ya bir keresinde, "ben olsam bende öyle yapardım" diye. İşte bende senin yerinde olsam aynısını yapardım Güzelim."

Yüzüne gülümsedim.

-N" Bekle geliyorum."

Koşup iki bardak içki aldım ve geri Burak'ın yanına döndüm.

-N" İçelim, sarhoş olalım ne yaparsak yapalım."

-B" Ben içmek istemiyorum."

-N" O zaman sen iç sadece ben içmeyeyim olur mu?"

Bardağı kafasına dikti, ardından benim bardağımı da alıp kafasına dikti. Bana bakışı değişiyordu. Üzerime yürümeye başladı, duvarla arasındaydım.

-N" Sarhoş değilsin değil mi?"

-B" Fazla değilim ama çok güzelsin."

-N" Gidelim mi artık?"

-B" Hayır seni tekrardan öpmek istiyorum."

Öpüşmeye devam ettik. Ellerim yanağındaydı. Bacağımı okşamaya başladı. İleri gitmemesi için elini oradan çektim.

Bana baktı ve sırıttı.

-B" Bencede gitsek iyi olacak, ben rahat durmuyorum."

-N" Haklısın hadi gidelim artık."

Arabaya bindik, ve Burak beni evime bıraktı. Ayakta zor duruyordu.

-N" Gel yatağımda yat ben koltukta uyurum, ayakta zor duruyorsun."

-B" Çok iyi olur."

Burak'ın koluna girip yukarıya çıkarttım. Kapıyı açıp içeri girdik. Yatağı açtım ve Burak'ı yatağa yatırdım. Kolumdan çekti ve öpmeye çalıştı.

-N" Yeter ama Burak hadi uyu."

-B" İyi geceleeerrr."

Üzerimi değiştirip yattım. Harika romantik bir gündü bugün.

Patronum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin