0.5

3.5K 70 17
                                    

Sabah uyandığımda Allah kahretmesin ki göğsüm ve göğsümün altında çok şiddetli bir ağrı vardı. İzin almak için Burak'ı aramaya karar verdim.

-N" Al- ayhh off pardon, Burak Bey ben sizden izin isteyecektim."

-B" Sebep?"

-N" Ya of duymuyor musun geberiyorum burada adam, of ayh."

-B" Geleyim mi?"

-N" Niy- off!! Niye Burak Bey?"

-B" Kapat geliyorum, iyileşmen lazım hemen yoksa işte ben ne yapacağım?"

Tam birşey diyecektim ki telefonu kapattı. Bende dayanamazdım böyle acılı inlemelere. Yerimde kıvranmaya başladım, geberiyordum.

Kalktım bir bardak su içmeye, kapı çaldı.
Açtığımda karşımda boylu poslu, yakışıklı ve çekici bir adam duruyordu. Tabiki de bu Buraktı.

Gülümsedim ve içeri girmesi için kenara geçtim.

-B" Neyin var?"

Direkt açıksözlü olarak söyledim.

-N" Göğsümün altı ağrıyor, gebericek gibi hissediyorum."

Daha fazla ayakta kalamadım ve Burak'ın oturduğu koltuğun yanına kendimi attım.

-B" Şey krem sürsek?"

-N" OHA SAPIK MISIN ADAM!"

-B" Saçmalama bakmadan süreceğim hem zaten göğsünün altı?"

-N" Hayatta olmaz seni şikayet ederim."

-B" Sende ne korkak çıktın be. Hatırladın mı bu sözü, asıl korkak olan sensin."

-N" Korkmuyorum!"

Bi hışımla salondan çıktım ve krem getirdim. Aman Allahım ne yapıyordum ben. Tamam kızım en cesur sensin ya.

Kremi uzattım. Bana ciddi misin der gibi bakıyordu.

-N" Ne?"

-B" Ciddi misin?"

-N" Evet, ben korkak değilim Burak Bey."

-B" Tamam o hâlde süreceğim. Kimseye bahsetmeyeceksin bu konudan, iyilik ediyim derken kötülük etmiş olurum o zaman."

Kafamı salladım.

Yanına oturdum ve derin bir nefes alıp kıyafetimi hafif kaldırdım.

-B" Nefes sadece karnın gözüküyor nerene süreceğim ben bunu, anlamadım."

-N" Ya sen niye sürüyorsun ki?"

-B" Sen dedin."

-N" Demedim."

Derin bir nefes aldı ve kremi kenara koyup bana baktı. Elini kıyafetime götürdü, göğsümün altına kadar açtı.

Çok kasılmıştım, çok hızlı nefes alıp veriyordum. Kremi aldı oraya sıktı ve yaymaya başladı. Burak elini ne kadar oraya sürse bende o kadar heyecanlanıyordum.

Derin bir nefes aldı kremi kutusuna koydu ve kıyafetimi indirdi.

-B" Tamam mı?"

O kadar şaşkın ve heyecanlıydım ki cevap bile veremedim.

-B" İyi misin Nefes?"

-N" Değilim, sence sadece kısa bir süredir tanıdığım patronum gelip göğsümün altına krem sürse nasıl iyi olabilirdim."

-B" Abartma Nefes."

-N" Sen bu durumu fazla normal karşılıyorsun. Ayrıca ben hâlâ sana nasıl izin verdiğimi bilmiyorum."

-B" Demek ki istekliydin."

-N" Oha!"

-B" Neyse yarın seni işe bekliyorum. Geçmiş olsun hastam."

Göz kırptı ve kapıya doğru yöneldi.
Kolunu tutup bana çevirdim.

-N" Söyle bakalım, senin araban varsa o gün neden otobüsdeydin?"

-B" Canım istedi. Kızım benim canım ne isterse yaparım şimdi beni oyalama da işime gideyim."

-N" Git kapı ben miyim?"

-B" Tutuyorsun ne yapayım Nefes."

Uzatmadım ve Burak'ta gitti. Hâlâ inanamıyordum, o anların şokundaydım. Aslında hoşuma gitmemişte değildi, çok romantik bir andı. Of ne diyorum ben ya, ama harbiden yakışıklı bir adam.

Patronum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin