Cuma (gece)
Saat 11'e geliyordu, bende projeyi bitirmek üzereydim. Projeye çok ciddi bir şekilde dalmıştım ki kapı çalana kadar.
Kapıyı açtığımda karşımda Eslem ile Arda duruyordu.
-N" Aa siz mi geldiniz, hoşgeldinizz."
-A" Tabi biz geldik başka kim gelicekti?"
-N" Şey Burak ile projeyi tamamlıyacaktık, o nedenle onu bekliyordum."
İkiside birbirine bakıp gülüştüler.
-E" Ee biz o zaman gidelim, çünkü benim ee şey heh ocağım açık kalmıştı."
-A" Aynen biz gidelim hadi görüşürüz."
Arda kapıyı açtığı anda Burak kapıda dikiliyordu. Arda ile Eslem sırıtıp hemen gittiler.
-N" Hoşgeldin sevgilim."
-B" Hoşbuldum, Ardalar nereye gittiler?"
-N" Ben senin geliceğini söylenince bizi baş başa bırakmak için gittiler sanırım."
-B" İyi iyi, neyse salona geçelim şu projeye bakalım bi."
İçeri geçip halıya oturduk, Burak projeyi incelemeye başladı. Gayet beğenmiş gibiydi. Bana bakıp ufak bi sırıtmadan sonra konuşmaya başladı, dikkatle dinliyordum.
-B" Gayet iyi olmuş, hatta iyiyle kalmaz harika olmuş. Azcık kalmış yapabilecek misin yoksa yardım edeyim mi?"
-N" Buraya kadar yaptıysam şimdi de yaparım yani."
-B" Tamam sen yap evde cips var mı bende getireyim?"
-N" Var çekmecede."
Burak kalktı ve mutfakta uğraşmaya başladı, bende çizimime devam ettim. Gayet iyi gidiyordum fazla da bişey kalmamıştı. Burak cips ile gazoz getirdi.
-B" İşte getirdimmm."
-N" Sağol hayatım."
-B" Pazar günü yemeğe mi çıksak?"
-N" OLURRRR!!!"
Bana bakıp gülümsedi ve çizimime yardım etti.
Saat 1'e geliyordu, ayakta uyuyordum resmen.
-B" Bitti sonunda."
-N" Hıı noldu?"
-B" Bebeğim artık yat sen ben gideyim, ayakta uyuyorsun."
-N" Sende benle uyu."
Uyku sersemi ne söylediğimi zar zor anlıyordum.
Burak beni kucağına aldı ve yatağıma yatırdı. Tam gidecekti kıyafetinden tuttum.
-N" Burak yanıma yat, lütfen."
-B" Tamam sevgilim kay."
Duvara doğru kaydım ve Burak yanıma yattı. Sıkıca sarıldım ve uyudum.
Sabah uyandığımda Burak ile burun burunaydık. Gülümseyip saçlarıyla oynamaya başladım. Hissettiği için uyanmıştı.
-N" Günaydın bebeğim."
-B" Sanada günaydın hayatım. İleride her sabah şu görüntüyle birlikte uyanmak istiyorum."
-N" Bende, bende."
Yataktan doğrulup kalkacaktım ki Burak kolumdan tutup beni geri yatırdı. Hiçbirşey demedim, belimi kavradı.
-N" Ne oluyor?"
-B" Hiç birşey."
Burak bana biraz daha yaklaştı ve nefeslerimizi hissedecek kadar yakındık. İlk önce yanağıma bir öpücük kondurdu. Daha sonra ise dudağıma yapıştı.
Eli bacağıma kaydığı sırada Burak'ı ittim.
-N" İleri gidiyoruz."
-B" Hayır, bacağını ellediğim için mi diyorsun?"
-N" Evet."
-B" Of ne alakası var Nefes? Sadece bacağını okşayıp bırakacaktım."
Kafamı sallayıp yataktan kalktım ve salona gittim. Yerdeki projeleri topladım, mutfağa gittim.
Kahvaltıyı hazırlayıp Burak'ı çağırdım.
-B" Çok lezzetliydi ellerine sağlık aşkım."
-N" Afiyet bal sugar olsun canısı."
-B" Benim max ingilizcem."
İkimizde gülüşüp sofrayı beraber toparladık.
İkimizde salona gidip oturduk, ne yapsak diye düşünüyorduk ki bir anda Burak'ın telefonu çaldı.
-B" Alo?"
-E" Aşağıdayım, çabuk gel Burak."
Burak mutfağa gidip orada konuşmaya devam etti.
-B" Elif ne istiyorsun, ayrıca Nefes'in evinde olduğumu nereden biliyorsun?"
-E" Boşver, aşağı in hemen yoksa olucaklardan ben sorumlu olmam."
-B" Geliyorum Allah kahretmesin, geliyorum."
Burak aniden kapıdan çıktı peşinden koştum.
-N" Nereye?"
-B" Gelicem, işte bir sorun oluşmuş."
-N" Tamam çabuk gel."
-B" Tamam bebeğim. "
Burak hızla çıktı bende kendimi koltuğa atıp dinlendim."
Buraktan,
-B" Ne var Elif?"
-E" Beni bilirsin bu zamana kadar ne istersem aldım, şimdide alacağım.
Nefes ile ayrılmazsan onu ciddi bir şekilde öldürürüm. Biliyorsun yaparım Burak."-B" Aptallaşma asla Nefes'ten ayrılmam."
-E" Ben öldürünce ayrılırsın o zaman."
Hemen eve gittim. Bu olanları sakin bir kafayla düşünmem gerekiyordu.
Beni Nefes'ten ayıran ilk şey ölüm olması gerekiyodu. Elif dediğini yapan biri, Nefes'i de öldürebilir, tanıyorum ben onu.En zoru ise bu olanlardan bahsetmeyerek Nefes'ten ayrılmak.