Pazar
Dünden beri Burak aramalarıma cevap vermiyordu, çok telaşlanmıştım. Evine gitmeye karar verdim.
Kapısını çaldım, açtı.
-N" Burak"
-B" Noldu?"
-N" Dünden beri aramalarıma cevap vermiyorsun, iyi misin?"
-B" Evet."
-N" Birşey olmuş Burak izin verde içeri geçeyim, konuşuruz."
-B" İçeri girmeni istemiyorum ben."
Gözlerim dolmuştu, birşey mi yapmıştım ben?
-N" Ne oluyor Burak, ne yaptım?"
-B" İSTEMİYORUM NEFES, GİT!"
-N" Ne.."
Gözümden yaş akıyordu, kendimi tutamadım ağlamaya başladım.
-N" BURAK NE YAPTIM BEN NEDEN BÖYLE YAPIYORSUN!?"
-B" NEFES AYRILALIM TAMAM MI BİTTİ!"
Ne yapacağımı şaşırmıştım, bana böyle bağırmasını kaldıramadım ve Burak'a tokat atıp hemen oradan uzaklaştım.
Ağlayarak Eslem'in evine gittim, kapıyı çaldım. Eslem hemen açtı yanında da Arda vardı.
Ağladığımı farkeden Eslem hemen bana sarıldı. Kendime gelemiyordum.
-E" Kuzum ne oldu ağlama dur."
-N" Dayanamıyorum ben ne yaptım artık bilmiyorum. Sadece sevdim sadece."
İçeri geçtik zorda olsa anlatabilmiştim. İkiside düşündü ve Burak'ın kendi isteğiyle böyle bişey yapamayacağını söylediler, inanmadım.
Pazartesi
Etrafta ciddi bir sessizlik vardı ben ise hâlâ içten içe ağlayıp bilgisayarda uğraşıyordum. Projemi vermediğini hatırladım ve projemi alıp Burak'ın odasına gittim. Kapıyı pat diye açtım ve projeyi masanın üzerine bırakıp arkamı döndüm.
-B" Nefes"
-N" Ne var Burak?"
-B" Anla beni."
Kapıyı kapattım ve arkamı döndüm.
-N" NEYİNİ ANLIYACAĞIM? HE NEYİNİ. SEN BENİ İSTEMEDİĞİNİ BAŞINDA SÖYLESEYDİN BENDE SANA AŞIK OLMAZDIM. SANA A-ŞIK OL-MAZ-DIM!!"
Kendimi tutamayıp tekrar ağlamaya başladım, Burak bana sarıldı. Tüm gücümle onu ittim.
-N" ŞİMDİ İSTEDİĞİN GİBİ BURADAN DEFOLUYORUM."
Kapıyı açtığım anda Elif ile karşılaştım. Bana bakıp güldü ve içeri girdi.
Lavaboya gittim, elimi yüzümü yıkadım. Ne yaptım ben hâlâ anlayamıyordum. Aşkımızı bitirecek ne yaptım ben..
Buraktan,
Dayamamıyordum, onu öyle ağlarken cidden dayanamıyordum.
Elif bana baktı ve güldü.
-B" APTAL SENİN YÜZÜNDEN BÜTÜN AŞKIM HERŞEYİM GİTTİ TAMAM MI SEVİNEBİLİRSİN! ONU ÖYLE AĞLARKEN GÖRMEK BENİ ÖLMEKTEN BETER EDİYOR!"
-E" Burak ben-"
-B" Kes sesini kovuyorum seni! Birdaha benimle muhattap olmayı bile düşünme."
-E" Nefes'i son kez görmeye git o zaman. Tamam beni işten kov ama bağımızı bitirme yoksa Nefes diye biri asla olmaz."
Elif işten çıkınca heryerde Nefes'i aramaya başladım.