2.0

1.2K 32 1
                                    

1 Ay Sonra Cumartesi (19:24)

Ben elbisemi giyip hazırlamıştım ve Burak'ın hazırlanmasını bekliyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben elbisemi giyip hazırlamıştım ve Burak'ın hazırlanmasını bekliyorduk.
Eslem ile Arda o sırada beni övüyorlardı.
Artık eşyalarımın hepsi Burak'ın evindeydi. Yani evimizdeydi.

O sırada kapı açıldı ve karşımda Burak durdu.

Hâlâ ilk gün kü gibi yakışıklı ve çekiciydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hâlâ ilk gün kü gibi yakışıklı ve çekiciydi. Birbirimize bakakaldık.

-B" Bebeğim sen gerçek misin ya?"

-N" Asıl sen gerçek misin Aşkım?"

Biz birbirimize bakarken Eslem ile Arda sırıtıyorlardı. Onlara dönüp kaşlarımı çattım ve koltuğa oturdum.

-N" Of artık gideelimm."

-B" Aynen çıkalım artık."

-E" Tamam hadi gidelim."

Burak'ın arabasına bindik ve yola çıktık. Nikah dairesine gelmiştik. Eslem ile Arda salona geçtiler. Bütün davet ettiklerimiz oradaydılar. Biz Burak ile oda ya geçip beklemeye başladık.

-N" Of hadi bi gelemedi bu memurda."

-B" Of hayal gibi artık benimsin kızım."

-N" Evet, seninim."

-B" Öpeyim mi?"

-N" Rahat dur."

Burak dudaklarını büzüp yere bakmaya başladı. İkimizde çok heyecanlıydık. Öylece sessizce beklerken görevli aniden içeri girdi ve salona geçmemiz için bizi çağırdı.

Burak ile el ele tutuşup alkışlar eşliğinde masaya oturduk. Şahitler ise Eslem ile Ardaydı.

(M= Nikah Memuru)

-M" Evet hoşgeldiniz. Bu çiftlerimiz birbirlerini görüp beğenmişler bizede onları evlendirip mutlu etmek düşer.
Siz Nefes Gündüz, Burak Öz'ü hastalıkta, sağlıkta ve bir ömür yanında olmak koşuluyla kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"

-N" SONSUZA KADAR EVEEEETTTT!!!"

-M" Peki siz Burak Öz, Nefes Gündüz'ü hastalıkta, sağlıkta ve bir ömür yanında olmak koşuluyla karınız olarak kabul ediyor musunuz?"

-B" SONUNA KADAR DEĞİL SONSUZA KADAR EVEET!"

-M" Peki siz şahitlik ediyor musunuz?"

-E" Evett."

-A" Tabiki evett."

Evlilik cüzdanımızı imzalayıp fotoğraf çekindik ve çıktık. Burak Eslem ile Ardayı evine bıraktı.

-E" Görüşürüz size. He enişte fazla yakma canını, kolay gelsin."

Burak sırıttı ve kafa salladı.

-N" Ne diyor Eslem?"

-B" Karıcım diyor ki, gece fazla yakma karının canını diyor."

-N" bi git işine ya."

-B" Boşa inkar etme, prezervatif aldım."

-N" NE!!!"

Burak bu sefer sinsi sinsi sırıttı ve eve geldik. Arabadan hemen inip eve girdim. Burak'ta arkamdan arabayı park edip geldi.

Odaya çıkıp üzerimi değişecektim ki Burak'ta arkamdan geldi ve ben farketmedim. Gelinliğimin fermuarını açmaya çalışırken sırtımda sıcak bir el hissettim. Burak'ın eli olduğunu çekici parfümünden tanıdım.

-N" Burak açamadım açıp çıkabilir misin?"

-B" Açayım ama çıkmayayım, ne de olsa evlendik sorun olmaz."

Birşey diyememiştim çünkü bende Burak'ın vücudunu vücudumda istiyordum. Aniden fermuarımı açan eller elbisemi de indirmişti.

-N" Burak lütfen."

-B" Seni bu gece dinlemeyeceğim."

Bir anda Burak'a döndüm. Hem istiyor hem de istemiyordum.

-N" İzin ver üzerimi değişeyim ve uyuyalım."

-B" Öyleyse vermiyorum."

Burak'tan kurtulmak için tuvalete kaçmayı denedim fakat işe yaramadı. Beni tuttu ve yatağa oturtturdu.

Yere eğilip dizlerinin üzerine çöktü. Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı. Elleri sırtımda ve göğüslerimin oralarda gezmeye başladı. Çaresizdim, birşey yapamıyordum.

-N" Bur- Burak dur lütfen.."

-B" Neden?"

-N" Bu gece olmasa, lütfen dur dayanamıyorum."

-B" Hamile kalmayacaksın."

-N" Emin olamazsın."

Diyerek onu ittim ve yere düştü. Düştüğü yerden bana sırıtıyordu. Ellerini boynuna götürdü ve kalktı.

-B" Korkuyorsun, yemem seni. Ama belki deee-"

-N" Sus ya."

-B" Yiyeceğim seni."

-N" Ya malsın sen uzaklaş."

Yataktan kalktım ve dolabımdan gecelik aldım.

Geceliği giyip yattım ve Burak odaya girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geceliği giyip yattım ve Burak odaya girdi. Onun üzerinde ise siyah bir şorttan başka birşey yoktu. Beni böyle görünce olduğu yerde donup kaldı.

-B" Sınırları zorluyorsun işte."

-N" Ne giysek azıyorsun sende."

-B" Senin üstünde azmayı tercih ederdim Nefesim."

-N" Of nasıl uykum geldi tahmin bile edemezsin."

-B" Uykunu kaçırabilirim?"

-N" Hadi yat yanıma uyuyalım artık."

Burak yanıma yattı ve bana iyice sokuldu. Elleri rahat durmuyordu, bacaklarımda ve belimde gezip duruyordu. Eline vurup kafamı göğsüne gömdüm ve uyudum.

Patronum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin