Keyifli okumalar❤️
uyanmıştım. ahh keşke uyanmasaydim diye düşündüm. ardından saate baktım, 19.39'du.
bir anda dün gece yaşadıklarımız aklıma dolmaya başladı. sabaha kadar içmiştik.
yine Hyunjin'le sabaha kadar içmiştik. başım çok ağrıyordu. migrenim başlıyor diye düşündüm. bu yüzden mutfağa gittim ve arveles aramaya başladım.
"nerdesin Allah'ın cezasi nerdesiin!?!?"
diye söyleniyordum kendi kendime ki içeriden bir ses duydum. ya bizimkilerden biriydi ya da evime hırsız girmişti.
elime bir kepçe alıp içeri doğru gitmeye başladım. ben yaklaştıkça sesler de artıyordu. kapının önünde durup derince nefes aldım.. daha doğrusu aliyorken kapıdan biri benim önüme doğru geldi ve bende elimdekini kafasına geçirdim.
"AGH! JİSUNG NAPİYON LAN! AGHH"
"hyunjin? sen miydin lan?"
"EVET AMK BENDİM! ah kafam.."
diye yakınmaya devam etti. hyunjin bu sıralar elimden çok çekiyordu. yazıktı çocuğa. başına ne geliyorsa hep benim yüzümden geliyo.
"özür dilerim hayatim. gel öpim geçsin.."
dedim ve ona yaklaşmaya başladım oda benden kaçmaya başladı ve bana küçümser bir bakış atarak bakarak şunları söyledi.
"sen şimdi öpücem deyip kafa falan atarsın uzak dur jisung. korkuyorum senden."
hemen Feriha oluyordu bu çocuk.
"sen olduğunu bilsem hiç vururmuyum. sanki beni tanımıyosun."
aslında yine vururdum. çünkü o Hyunjin ben ise onun azılı düşmanı, Han jisung'um.
benim dedikleri takmadı ve salonun ortasındaki koltuğa attı kendini. kesin sırtını acımıştı. çünkü yüzünü buruşturmuştu. gerçi bana belli etmemek için değişik değişik yüzler yapıyordu. bende bu duruma kahkaha attım.
"acıdı mı lan. gel bakıyım. krem sürelim."
ama yine de bir anne gibi davranıyordu ona.
kafasıyla beni onayladı ve sırtını açmaya başladı. sadece ufak bir kızarıklık vardı. ama koltuğun demirine çarpma oranı yüksekti. her neyse acıdıysa krem süreriz ve geçerdi.
"yat yüzüstü geliyorum hyunjin."
"tamam anne."
hemen odama gidip krem aldım, içeri gittim ve Hyunjin'in sırtına sürdüm. tabi ben sürerken acıyı diye sızlanıyordu ama ben hızlıca sürüp sırtını kapattım. o sırada telefonuma bilinmeyen numaradan mesaj geldi.
kimdi bu.. beni tanıyordu. ben tanıyormuydum. en önemlisi neden benim adımla mesaj atıyordu.-burdan sonra biraz texting-
+82**********
selam..
jisung nasılsın?hanji
kimsin arkadaşım?
nerden tanıyorsun beni?
ben tanıyomuyum seni?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
super board - minsung
Fanfiction★ 200323 Minho'nun arabası bozulur ve yol üstündeki bir tamircide arabasını tamir ettirmek ister..