9;bay Han kahin olmali

42 9 19
                                    

Keyifli okumalar❤️

"hoşgeldiniz bay Lee."

gülümsedi Chan hyung. birazdan görecegi şeyden dolayı bir ön konuşma hazırlamıştım. hatta ezberlemistim. ama şuan herşeyi unutmuştum.

"chan-ah şimdiden söyliyim. yaptiklarimdan pişman değilim aklım hala yapmadıklarımda. Lee know-ssi size de aynısından."

ve kapının disina doğru kostum. dış kapının arkasina saklandım ve oradan izliyordum.

benim bu dediklerimden sonra Chan hyung hırsla arabanın yanına gitti ve açtı. ben ise kıpırdamadan onları izliyordum. hyunjin ve ayene tüymeleri için el kol yapıyordum. en sonunda anladılar ve onlar da arka tarafa doğru gittiler.

Chan hyung arabayı açtığında kaşlarını çattı, Lee ise chan hyung'un aksine kaşlarını kaldırdı.. beğenmiş gibiydi.

derin bir iç çektiğim sırada Chan hyung bağırdı ve ben yerimden sıçradım.

"HAN JİSUNG CABUK BURAYA GEL-"

o sırada Lee Chan hyung'un sözünü kesti.

"Bay Bang, lütfen bay Han'a kızmayın araba güzel gorunuyor..."

yavaş yavaş duvarın arkasından çıkmaya başlamıştım.

"...açıkçası bende böyle bir şey yaptırmayı düşünüyordum. bay Han kahin olmalı."

içime su serpilmişti. kendimi anın heyecanıyla Lee'nin kollarına koşup, boynuna sarili şekilde buldum.
bende tam anlamadım ama olsun dhdhhdhd~

bay Lee de kollarını belime sardı. ben o sırada ne yaptığımı anladım ve hızlıca Lee'yi ittirdim.

kalbime ne olmuştu öyle. sadece sarıldık..

Chan hyung konuştu ben Lee'yi ittirdigim sırada.

"Lee o zaman şöyle yapalım, sen zaten motor için para ödemiştin. hatta fazladan, neyse geçelim şunu ben senden bu boyanın parasını almicagim."

dedi ve gulumsedi. serefsiz zaten fazladan para almıştı Yunan tanrımdan.. neyse neyse.

"çok müteşekkir olurum Chan. onun yerine senden bir şey isteyeceğim..."

bana baktı ve devam etti. bende meraklı şekilde ne diyeceğini merak ediyordum.

"...ayrıca bay Han sizde gelin lütfen."

Chan hyung anlamaz şekilde onayladı onu.

odaya doğru yürümeye başladılar bende onları takip ediyordum. aynı zamanda kendi kendime de beni niye istediğini sorguluyordum.

merdivenlerden hızlıca çıktılar ve gözden kaybolmuslardi. bende bu yüzden koşar adımlarla yukarı çıktım.

odaya girdim. kapıyı kapattım ve Chan hyung'un dibine doğru oturdum. o bana yan gözle bakıyordu. ben ise onu takmayip oturmaya devam ettim. çünkü neden olmasın.

Lee konsusmaya başladı.

"evet şimdi.. bay Han, siz benim arabamı boyamissiniz. Chan sende sorumsuzluk edip hiç kontrol etmemissin göya buranın patronusun. gerçi patron sayılmazsın nerdeyse hepiniz ortaksiniz sadece sende hissenin büyük kısmı var. yanlış mıyım?"

bu adam bana kahin diyor ama yarabbim sen akıl fikir ver bana🤲.

Chan kafasini onaylar şekilde salladı.

"chan zaten para almicak boya için, bay Han sizin için mükemmel bir cezam var..."

dedi sırıtarak. Allah kahretsin ki korkuyordum. bu adamın ne kadar sapitabilecegi konusunda bir fikrim olmadığı için bu daha korkunctu.

"...anca kabul etmezseniz, arabanın masrafını karşılamalı siniz..."

chan hyung'un yüzü gülüyordu. çünkü her türlü parasını alıyordu. fırsatçı herif...

"...cezam da şu yonde. siz üç haftaligina benim kişisel tamircimde çalışın ve aynı zamanda bende kalın. bütün yeme, içme, her türlü şeyin masraflarını ben karsilicagim. sadece benimle kalın ve dediklerimi yapın yeter. ne dersiniz? her türlü siz kazanıyorsunuz."

Chan hyung şaşkındı. bende şaşkındım. adam diyor ki bütün masraflarını ben karşılicam. kim şaşırmaz abi..

"biz onu 1 ay yapalım ne dersin Lee?"

hem Lee'nin hem de chan hyungun gözleri havalandı. komik bir görüntüydü ama ben ciddiliğimden ödün vermeyip düz şekilde bakmaya devam ediyordum.

"han sen ciddi misin?"

diye sordu chan hyung bende onu kafamla onayladım.

"peki ben karışmıyorum ne halin varsa gör."

usanmış şekilde nefes verip odadan çıktı ve bizi yalnız bıraktı. o odadan çıktığı an Lee'nin gözleri beni buldu ve konuştu.

"akşam yedide seni almaya gelirim bu numaraya konum at. şimdi gitmem lazım görüşürüz."

elime numara yazılı bir kağıt tutuşturdu ve odadan çıkmadan hemen önce yanağımdan makas aldı ve odadan çıkıp gitti.

bu adam çok değişikti...

--

hai hai çiçeklerim ❤️
nasilsinizz iyimisinizz inşallah.

neyse onu bunu boşverin bu bölüm fazla kısa oldu. şuan yeni bölümü yazmaya başladım bu yüzden.

bu arada linonun bbl guncellemeleri ne öyle 😮‍💨😮‍💨😮‍💨
çok fenaladtim 🫣🫣

Her neysee
okuduğunuz için teşekkürler ❤️
oy verip, yorumlarda kendinizi belli edersiniz sevinirimm
❤️‍🩹❤️‍🩹

lix'le kaliin ☀️☀️☀️

lix'le kaliin ☀️☀️☀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
super board - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin