Keyifli okumalar❤️
Lee gideli yaklaşık 7,5-8 ay kadar olmuştu. bir yandan şirketi büyüttü ve yurt dışına taşıdı. artık televizyonu açtığımda onu görüyordum. haberleri izlediğimde. ne yaparsam yapayım karşıma o çıkıyordu.
ben bu yaklasik 8 ay olan bu surecin 3 ay'i uzgundum. her gün Lee ile konuşuyorduk, bu onun için her ne kadar zor olsa bile. Kalan sürede de bir şekilde alışmıştım.
şimdi de tamirhane de Lee ile karşılaştığım gün içinde oturduğum arabanın yanındaydım.
bir süredir kafama bu arabayı çalıştırmayı koymuştum.
bu konuda chan dedosum ve hyunjin bana yardımcı oluyordu.
"jisung, dedos sırtını incitmeden gel de şunları al elindeen!"
diye bağırırken hyunjin onların olduğu tarafa baktım. Chan hyung üstünde beyaz kolsuz kazagiyla, elinde ise koca bir tamirat çantasıyla bana doğru yaklaşıyordu.
"hyunjin kes sesini!"
diye gürledi Chan hyung. kurt dedosum benim canımım.
"hyung o daha çocuk ne dediğini bilmiyo sinirlenmeye değmez."
hyunjin bir anda bağırarak adımlarını bana yönlendiğini hissettim ki bu doğruydu ve chan dedosun arkasına saklandım.
"hyung beni korumazsan seungmine geçen gece nerede olduğunu söylerim."
"hyunjin! uzak dur jisungdan.."
elimde büyük kozum vardı. dedos beni korumazsa.. yanmıştı. kelimenin tam anlamıyla.
-
"alooo?"
"efendim?"
"alooo, sesim geliyo muu? aloo"
"han-"
"ALOOO"
"HAN SAKİN OL GELİYO SESİN."
"tamam canim. niye kızıyosun. allah allah"
"beni de gerdin. ne yapmamı bekliyosun."
"cici cici konuşabilirsin benimle."
"han, ne için aradın sevgilim?"
"ya kopek, oyle birden soylenir mi sevgilim diye, neyse sey dicem buraya geicektim birkaç günlüğüne. ne zaman geliyorsun?"
evet evet 1 yıldır linosumun gelmesini bekliyorum. ve inşallah gelicek.
"1 olmadı 2 hafta içinde gelicem han- efendim bay min tamam hemen geliyorum! han kapatmam gerek canim, yönetici beni çağırıyor."
"tamam. kapat, ama tekrar aramayı unutma. görüşürüz-"
"görüş-"
telefonu yüzüne kapattım.
lee beni çok sinirlendiriyor. olmuyor böyle uzaktan uzağa. diye düşünüyordum ki yunho bana seslenmeye başladı.
"HANJİ ACİLEN BURAYA GELMEN VE ŞUNU İZLEMEN GEREKLİ!!"
"geliyoruum.."
yavaş yavaş içeri gitmeye başladım. tam yunho yeniden bağırıcaktı ki varmıştım. televizyonda magazin kanalı açıktı ve kanalda lee'nin yabancı bir kadınla boy boy fotoğrafları vardı.
evet emin olmak için kendimi çimdiklemiştim bile ama gerçekti.
"yuyu-"
"han sinirlenmen için çağırmadım seni buraya. haberin varmı böyle biriyle minhonun dışarı çıktığından falan, arkadaşı falandır belki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
super board - minsung
Fanfiction★ 200323 Minho'nun arabası bozulur ve yol üstündeki bir tamircide arabasını tamir ettirmek ister..