7 - Dinlemen yeter.

24 6 18
                                    

11.11.2021 Perşembe

Sun ve Baek Hyun aynı arabadan inip hastaneye doğru yürürken etraftaki bazı gözlerin üzerlerinde olduğunun farkındalardı. Son üç ayda sık sık görüşmelerinin sonucunda ilişkileri başlamıştı ve bunu saklama gereği duymuyorlardı. Hastanede özel olarak belli edecek davranışlarda bulunmasalar da beraber vakit geçirmeleri ve birkaç kez sabahları beraber gelmeleri yeterince açık etmişti.

Sun kendi katında asansörden inip odasına giderken kendi odasından çıkan Chan Yeol'le göz göze geldiğinde hafifçe gülümsedi. Ne kadar zaman geçerse geçsin geçmişin getirdiği gerginliği atamıyordu ve artık atabileceğini de sanmıyordu. Boş vermeye karar vermişti, aklını bir de bu gerginliği atmaya yoramazdı.

"Günaydın."(CY)

"Günaydın. Nasılsın?"

"İyiyim. Hemen işin yoksa seninle bir şey konuşmam gerekiyor."

"Olur, gel."

Sun kapısının kilidini açıp içeri girdi ve masasına doğru yürürken paltosunu çıkarıp köşedeki askılığa astı.

"Ameliyat programlarımıza baktım, sanırım bir yanlışlık olmuş."

"Nasıl yani?"

Sun kaşlarını çatarak sorarken yerine oturdu. Chan Yeol de masanın önündeki koltuklardan birine oturup bacak bacak üstüne atmıştı.

"Saat onda, üçüncü odada benim ameliyatım vardı ama senin on buçuktaki ameliyatın da oraya yazılmış. Yetişmesinin mümkün olmadığını biliyorsun."

"Sistem buna nasıl izin vermiş ki?"

"Bilmiyorum. Bazen küçük hatalar oluyor. Karışıklığı önlemek için söylemek istedim, o saatte ameliyathane dolu olacak."

"Pardon?"

"Daha sonradan şaşırma diye söylemek istedim işte."

"Onu anladım. Ama neden benim hastam değil de senin hastan alınıyor, onu anlamadım."

"Yani-"

"O saatte başka ameliyathane boş mu? Ona göre hiç tartışmayalım."

Sun programa bakmak için bilgisayarı açarken Chan Yeol derin bir nefes verdi.

"Sun, zaten benimki daha önce görünüyor ve-"

"Bir ameliyatta başlangıç için yarım saatlik farkın fark olmadığını ikimiz de biliyoruz Chan Yeol. Her hâlükârda uzun sürecek ve başlangıç saati yarım saat sonra diye böyle bir şeyi kabul etmeyeceğim."

"Haklı olabilirsin ama ameliyatımı erteleyemem. Hem bazı sebeplerden zaten ertelenmişti hem de hasta VIP hasta."

"VIP olup olmaması beni ilgilendirmiyor Chan Yeol. Bu benim hastamı daha önemsiz hâle getirmiyor."

"Hastanenin hatası yüzünden ameliyatı bir kez daha ertelersem hastanın şikayet edebileceğini iyi biliyorsun. Benim de hoşuma gitmiyor ama VIP hastalar genelde kibirli oluyor."

Sun programı incelemekle meşgulken cevap vermedi ve tabloyu iyice kontrol ettikten sonra derin bir nefes vererek arkasına yaslandı.

"Boş yok."

"Biliyorum."

"Madem baktın, neden söylemiyorsun direkt?"

"Yine de bakacaktın Sun, bunu biliyordum."

"Ne kadar da eminsin ne yapacağımdan."

"Sun, gereksiz tartışmalara girmemize gerek yok. Eminim ki hastanı ameliyat edebilecek yakın bir zaman dilimi bulursun."

YARIM KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin