13 - Dönmek için bir sebebin yoktu...

32 4 3
                                    

07.12.2021 Salı

Sun esneyerek odasına girip masasında duran cam şişeyi aldı ve günlerdir susuzmuş gibi su içti. Uzun bir ameliyattan çıkmıştı ve öğle yemeğini kaçırmıştı. Ne sipariş etsem diye düşünürken kapısı tıklatıldığında kapıya döndü ve gelene izin verdi. Kimse içeri girmeyince kaşlarını çatarak gidip kapıyı açtı. Baek Hyun'u elinde minik bir pastayla gördüğünde şaşırmıştı.

"İyi ki doğdun!"

"Sen nerden biliyorsun?"

"Neyse ki tanınan, başarılı bir doktorsun. Araştırınca doğum gününü de bulabiliyorum."

"Doğru ya, lanet olası bir ünüm var."

Sun dalga geçtiğinde Baek Hyun güldü ve pastayı işaret etti.

"Hadi, üfle."

Sun pastanın üzerindeki tek muma bakıp gülümsedi ve derin bir nefes alıp üfledi. Gülümseyerek birbirlerine baktıktan sonra Sun, Baek Hyun'u içeri aldı ve pastayı masaya bırakmasını söyledi. Henüz yemek yemediği için yemeyi düşünmüyordu.

"Ameliyat yüzünden kaçırdın tabii yemeği."

"Aynen. Sen geldiğinde ne sipariş etsem diye düşünüyordum. Sen yedin mi?"

"Yedim. Yine de eşlik etmek isterdim ama birkaç iş var halletmem gereken."

"Sorun değil. Koca hastanenin başhekimiyle birlikte olduğumun farkındayım."

Baek Hyun gülümsedi ve Sun'ın dudağını öpüp sonra görüşürüz diyerek yanından ayrıldı. Sun gülümserken koltuğa oturup telefonundan yemeklere bakmaya başladı. Zaten pasta yiyeceğinden sağlıklı ve ağır olmayacak bir şey arıyordu. En sonunda salata sipariş etti ve beklerken sosyal medyaya girdi. Hana'nın eşiyle birlikte yeni paylaştığı bir fotoğrafı beğendiği sırada kapısı yine tıklatıldığında telefonunu indirip girmesini söyledi. Kapı açılıp Sehun içeri daldığında gülümsedi.

"İYİ Kİ DOĞDUN GÜZEL İNSAN!"

Sun gülerek kalktı. Sehun'a teşekkür ederek sarılırken kapıda bekleyen Chan Yeol'u fark etti. O da gülümsüyordu.

"İyi ki doğdun."

"Teşekkür ederim."

"Ay sen şimdi 35 mi oldun yaa?"

Sehun geri çekilirken sorduğunda Sun gülerek başını salladı.

"Evet. Ben de diyorum niye her yerim ağrıyor?"

"Saatlerdir ameliyatta olduğundandır o. Biraz daha çıkmasaydın ameliyathaneye dalacaktım kutlamak için."

"Şaşırmazdım açıkçası. Senin doğum günlerine verdiğin önem çok başka bir seviyede."

"Öyle tabii. Hayat mükemmel diyemeyiz ama gelmişiz sonuçta, bari kutlayacak bir şeyler olsun."

Sun yine güldü.

"Sen de haklısın. Niye ayakta dikiliyorsunuz, işiniz yoksa oturun. Yemeğimi bekliyorum ben."

"Çok isterdim ama bugün poliklinikteyim. Hastaları bekletiyorum şu an."(Sehun)

"Defol git o zaman, a-a!"

"Tamam tamam, mesai çıkışı ne yapıyorsun? Baek Hyun'la mısın?"

"Yok maalesef. Bugün müsait değil diye biliyorum, plan yapmadık. Muhtemelen o yüzden az önce pastayla gelip kutladı."

Sun masadaki pastayı gösterdiğinde Chan Yeol gözlerini masaya çevirdi. Fark etmeden dudağının içini ısırdı. Öylece bakakalmıştı. Bu sırada Sehun pastaya kısa bir bakış atıp tekrar Sun'a döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YARIM KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin