29.11.2021 Pazartesi
Sun, dünkü akşamdan kalmalığı ve duygusal çöküşü hiç yaşamamış gibi bir hâlde arabasından inerken güneş gözlüğünü çıkarıp yan koltuğa fırlattı. Arabayı kilitleyip hastaneye yürürken havanın açık olmasının garipliğini düşünüyordu. Çok soğuk değildi ve güneş pek ısıtmasa da kendini gösteriyordu.
Odasına geldiğinde paltosunu çıkarıp astı ve otururken bilgisayarını açtı. Daha şifresini giremeden kapısı tıklatıldığında o tarafa dönüp izin verdi. Min Seok gülümseyerek içeri girdiğinde o da gülümsedi.
"Günaydın."
"Günaydın."
"Yeni gelmişsindir kesin ama iş kilitlemeye geldim maalesef."
"Sorun değil, keşke çağırsaydın."
"Bu branşla ilgili diye direkt ben geldim. Diğerlerine de uğradım yani."
"Öyle mi?"
Sun meraklanmıştı. Min Seok masanın önündeki koltuğa otururken masaya birkaç hasta dosyası bıraktı.
"Doktor Jung emekliliğini erkene çekti. Biraz ani oldu herkes için. Hastalarını kalanınıza rastgele dağıttık."
"Demek gitti. Kısa da olsa onunla çalışmak güzeldi. Fazlasıyla uzun tartışmalarımız olmuştu alanımız üzerine."
"Tecrübeli bir hoca."
"Kesinlikle."
"Bu hastalar sana düşenler. Bugün gidip hastaları ve yakınlarını bilgilendirirsin. Hoca zaten son kez hepsiyle ilgilenip bilgilendirmiş. Sen de kendini tanıtırsın."
"Hm hm."
"Ek olarak, sana başlarken öğrencilerin hoca eksiği olmadığı için ders vermemiştik ama Jung hoca gittiğinden sana da ders vermek zorundayız."
"Hiç sorun değil. Açıkçası ben ders vermek istiyordum, sen boşluk yok deyince üzülmüştüm."
"Güzel o zaman. Birkaç imzan gerekecek, dosyalar hazır olmadığı için getirmedim ama halledilir. Beşinci sınıflara dersin olacak, tahmin etmişsindir zaten, staj dersleri."
"Tamamdır."
"Programla fazla oynamamak adına sana direkt Jung hocanın derslerini veriyoruz, yani onun ders içerikleri sende olacak. Seneye program yapılırken Chan Yeol ve Jong Dae ile ders dağılımını kendi aranızda halledersiniz."
"Tamam sorun değil. Bugün stajyerlerle işim var mı?"
"Hayır bu hafta Chan Yeol'un altında işkence görüyorlar. Sen haftaya başlıyorsun. Zaten her grubun üç hafta stajı, birer birer dağıtıyoruz."
"Güzel."
"Son olarak, birkaç öğrencinin de danışmanı olacaksın. Bu dosyada da beş öğrencinin bilgileri var. Danışmanlığı nasıl yapacağın sana kalmış artık tabii ama..."
"Merak etme ilgilenirim. Kendim okurken danışman hocam çok yardımcı olmuştu."
"Sevindim. O hâlde anlaştık."
"Anlaştık. Günümün ilk işi de yeni hastalarımı görmek olsun bari. Oradan da polikliniğe geçerim."
"Kolay gelsin. Ben de işimin başına döneyim."
Min Seok gittikten sonra Sun odadaki işlerini halledip yanına asistan doktorlardan birini alarak hastaları ziyaret etmeye başladı. Önce kendini tanıtıp hastaların 'yeni doktor' gerginliği ve varsa güvensizliğini kırmaya çalışıyor ardından da durumlarını ve dosyalarını dikkatlice inceleyip not alıyordu. Bir yandan da poliklinik saatine yetişmek için uğraştığından biraz zor olmuştu ama başarmış ve hastalarla randevularına da yetişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIM KALANLAR
FanfictionSakinleşmeye çalışırken diğerinin gözlerine baktı kadın. Her şey kendi suçuymuş gibi görünüyordu ve böyle bir durumda bir suçlu olur muydu, ondan emin değildi. Yıllar sonra bile bu konuyu tartışıyor olmak ve bunun canını bu kadar acıtıyor olması ina...