10 - Ne kadar yakıştığını unutmuşum.

20 3 38
                                    

27.11.2021 Cumartesi

Sun arabasını valeye bırakıp Chan Yeol'un doğum günü için toplanılan restorana girdi ve üzerindeki paltoyu çıkarıp kapıda bekleyen çalışana verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sun arabasını valeye bırakıp Chan Yeol'un doğum günü için toplanılan restorana girdi ve üzerindeki paltoyu çıkarıp kapıda bekleyen çalışana verdi. Elbisesini düzelterek içeriye doğru yürürken bir garson yanına yaklaştı. Sehun'un adını verdiğinde garson gülümseyerek kalabalık masaya kadar eşlik etmişti. Anladığı kadarıyla en son gelen kendisi olmuştu. On dakika önce kurtulabildiği trafik onu sandığından daha fazla geciktirmişti.

"Kusura bakmayın, trafiğe takıldım."

"Sorun değil, daha biz de sipariş vermedik."

Song Han cevapladığında Sun hafifçe gülümsedi ve Chan Yeol'e döndü.

"Doğum günün kutlu olsun."

"Teşekkür ederim."

Chan Yeol'un gülümseyişine aynı şekilde karşılık verip onun için ayağa kalkan Baek Hyun'a minik bir öpücük verdi ve kendisine ayrılan yere geçti. Baek Hyun yanına otururken kulağına eğilip fısıldadı.

"Gelmezsin sanıyordum."

"Gelmek daha iyi bir karar gibi geldi. Hem geçen günkü olaydan sonra hiç dışarı çıkmadım, sıkılmıştım."

Baek Hyun başını sallayarak doğrulurken Sun'ın adını hatırlayamadığı ama dahiliye uzmanı olduğunu bildiği bir doktor ona hitaben konuşmaya başladı.

"Bayan Do, son olaydan sonra iyi misiniz? Herkes çok korktu ama kimse sizin gibi yaşamadı tabii."

Baek Hyun bunun sorulması hoşuna gitmediği için olduğu yerde sinirlenirken Chan Yeol, Sun'ın tepkisini merak ettiği için dikkatle ona bakıyordu. Amacı atlatıp atlatamadığını anlamaktı. Sun yüzüne samimi bir gülümseme yerleştirirken "Daha iyiyim, teşekkür ederim." dediğinde rol yaptığını anlamak Chan Yeol için zor olmamıştı. Gerçekten iyiyse bile konunun açılması hoşuna gitmemişti. Ayrıca Sun özel gecelerde asıl kişi haricinde -ki o anda bu kişi Chan Yeol'dü- birine odaklanılmasını sevmezdi.

"Kötü anlarımızı konuşmayalım şimdi. Bu gece eğlenmek için."

Chan Yeol söylediğinde soran adam başını salladı ve bir süre herkes menüye odaklandı. Siparişler verildikten sonra sohbet hızla ilerlemeye başlamıştı. Yemeğin ardından Chan Yeol'un pastası yanan mumlarıyla önüne getirilmişti.

"Yaşlanıyoruz."

Chan Yeol gülümseyerek söyleyip mumları üflediğinde masadakiler alkışladı ve fotoğraf çekmek için garsona bir telefon verildi. Birkaç fotoğrafın ardından pasta yenildi ve bazıları evlerine dağıldı. Chan Yeol, Sehun, Sun, Baek Hyun ve Song Han dışında herkes gitmişti.

"Oh, sonunda biz bize kaldık."(CY)

"Çağırmasa mıydım? Arkadaşız sonuçta. Hem bir gün başhekim olduğunda bu-"

YARIM KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin