A doua zi de dimineață
Jungkook după ce a plecat Taehyung sa pus direct la somn însă sa trezit devreme în dimineață și a sa dus direct la casa socrilor săi.
...
(Cioc, cioc, cioc)
–Tati, mă duc eu să deschid
–Bine, Hana "o mângâie pe cap"Hana zâmbește apoi merge să deschidă ușa însă când își văzul celălalt tată la ușă, zâmbetul îi pieri și se întristă
–Hana, unde este tati?
–În living.. "Spune tristă"
–Hana, ce sa întâmplat? Ești bine?–Mhm.. Tati, tata este aici!
–Huh? "Apare cu Felix în brațe și se încrundă când îl văzu pe Jungkook" Pui, du-te te rog și dăi să pape fratelui tău.
–Bine tati"Îl îmbrățișează pe Jungkook apoi își ia fratele și se întoarce în living"
–Iubire ce faci aici? Ne-am mai certat și înainte dar nu ai plecat de acasă..
–Ți se pare doar o simplă ceartă?
–Da "răspunde simplu"–Jungkook vreau să divorțez!
–Iubire "dă să îl atingă"
–Nici să nu îndrăznești "îi dă peste mână" du-te și atingel pe ăla cu care m-ai înșelat. Jungkook un singur lucru ți-am cerut. Un singur lucru doar atât!–Tae...
–Ți-am cerut să nu trădezi, pentru că chiar nu pot ierta infidelitatea când eu am făcut totul ca tu să fi fericit și satisfăcut, dar dacă tu vrei altceva ,ok!
–Taehyung iubire, ascultă-mă!–Ajunge! "Deschide ușa" Ieși afară!
–Iubire, te rog-
–AM SPUS SĂ IEȘI AFARĂ, IEȘI JUNGKOOK IEȘI AFARĂ DIN VIAȚA MEAÎl împinge apoi închide ușa și izbucnește în plâns dar se trezește cu Hana și MinJun ce au început să plângă cu el –Tati... Nu plânge.. Noi suntem aici
–Îngerași mei.. Îmi pare rău..
–Nu, tati, nu plânge! Nu este vina ta..
–Tu ești cel mai bun tătic dacă tata te-a rănit înseamnă că nu te merită tati!
–Îngerași el rămâne tatăl vostru oricât rău mi-a făcut mi-e, cu voi mereu a fost un tată bun și nu vreau să îl urâți, bine?–Da.. Tati dar nu mai plânge..
După o săptămână
Jungkook a încercat toată săptămână să vorbească cu Taehyung, însă acesta era hotărât în decizia sa și chiar după o săptămână, Jungkook a primit cererea de divorț –LA NAIBA! CHIAR E SERIOS!
Se urcă nervos la volan, afară era noapte, dar nu orice noapte ci una ploioasă.. –Nu-l pot lăsa să divorțeze!
Conduce ca nebunu spre casa părinților lui Taehyung însă dintr-o dată a pierdut controlul volanului și mașina se izbucni cu o viteză puternică de un copac..
—
(Trrr-trrr-trrr)
–Da?
–Sunteți rudă cu Dl, Jeon Jungkook?
–Sunt soțul lui,de ce?Sa întâmplat ceva?
–De la spitalul cel mare din Seoul. Bărbatul a avut un accident grav și-–Și...? "Începe să plângă"
–Se află în comă de câteva ore. Puteți veni la spital? Veți afla toate detaliile!
–Bine, vin imediat.. "Închide"–Taehyung, ce sa întâmplat?
–Tată... Jungkook a avut accident.. Este în comă "spune tot plâns și tremurat"
–Vin cu tine, haide!La spital
–Domnule doctor, se va mai trezi soțul meu..? Vă rog salvați-l .. Va rog..
–Am făcut și facem tot posibilul dar acum depinde doar de el. Uitați "Îi dă o poză cu familia Jeon" O avea în mână–Idiotul... "Plânge mult mai tare"
–Acum ne putem doar ruga și spera la o minune dar vreau să vă anunt că deși se va trezi există posibilitatea de a-l lăsa cu traume fizice și posibil și psihice..
–Sper doar că se va trezi..
După câteva zile
–Tati, du-te acasă și odihnește-te puțin.
–Este în regulă, Evelina. Sunt bine!
–Ba nu ești tati.. Nu ai mâncat nimic de câteva zile, doar plângi. Vom sta noi cu tata. Te rog tati du-te și odihnește-te!–Nu-
–Cine naiba sunteți voi și unde sunt?
–Huh? "Se întorc ce-i trei și îl zăresc pe Jungkook ce tocmai se trezise din comă"–Tată "sar cei doi gemeni pe tatăl său"
–Tată.. În sfârșit te-ai trezit..
–Cine naiba sunteți voi? Și ce tată?–Jungkook, nu glumi așa cu copii!
–Tu cine dracu mai ești?
–C.. Ce..? Jungkook nu te mai juca cu noi–De unde dracu mă știi și cine naiba ești? "Se uită prin jur" Spital? Ce dracu?
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
RandomDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...