"Kook.. Nu visez, așa-i?"
...
-Nu visezi iubire "îl sărută scurt"
-Aș fi vrut să fim așa înainte.. Să fi așa.. -Iubire "îl mângâie pe cap"Îmi pare răuUrmătoarea zi -Dimineața-
Taehyung sa trezit devreme, a dus copii la școală apoi a început să facă curat prin casă însă dintr-odată simți două brațe ce îi încojoară talia sa subțire.
-Neața, Jungkook
-Neața iubire "îl sărută pe gât"
-Du-te și mai dormi, îți voi pregăti ceva de mâncare și îți voi aduce în cameră.-Dar vreau să stau cu tine..
-Doar du-te.. Te rog
-Bine, bine "pleacă puțin trist"După puțin timp Taehyung merge în dormitor cu o tavă de mâncare -Kook!?
-Hm?
-Plângi? ce sa întâmplat?-Asta "ridică un dosar" Încă mai vrei să divorțăm, nu? "Taehyung aprobă ușor" Atunci aseară ce a fost? Ai profitat de mine? Taehyung și eu am sentimente! –Jungkook nu este așa.. Aveam nevoie-
-Aveai nevoie? TAEHYUNG, ȘTIU CĂ AM FOST UN BĂDĂRAN DAR CHIAR ESTE NEVOIE SĂ TE PORȚI CU MINE DE PARCĂ AȘ FI O ESCORTĂ? Este necesar?Se așează pe pat, Taehyung oftează apoi se așează lângă el -Jungkook.. Îmi pare rău.. Aseară m-am lăsat dus de val...
-Taehyung, eu am crezut că mai am o șansă la tine, la noi dar cred că m-am înșelat și totul a fost doar în capul meu..-Jungkook, eu- Fu oprit de Jungkook ce la tras la el în brațe -Shh.. Renunț. Voi semna acele acte nenorocite dacă asta vrei.. Vom divorța, și vei fi liber, Tae!
Taehyung îi răspunde la îmbrățișare.. Jungkook îl strângea și trăgea tot mai aproape și amândoi plângeau -Kook...
-Încă puțin... După asta voi pleca.. Iar după ce vom divorța nu mă vei mai vedea, îți promit Taehyung! "Plânge"
-Îmi... Pare.. Foarte.. Rău.. Jungkook...-
După ce s-au despărțit din îmbrățișare, Jungkook a plecat așa cum a spus.
"Cioc, cioc, cioc"
-Acum, vin! "Se duce și deschide ușa și rămâne plăcut surprins atunci când îl văzu la ușă pe vărul său Mingyu" Tu!
-Hehe, tot urât ai rămas"Se îmbrățișează" -Și tu prostănac!
Ce-i doi au intrat în casă și au început să povestească apoi au mers împreună și au luat copii de la școală iar pe tripleți de la creșă -Wow, Taehyung!
-Ce-i? "Râde"
-Tu chiar ai 7 copiii "râde mai tare"
-Tati, ăsta cine mai e? "Întreabă Hana"
-Hana nu fi nepoliticoasă!-Dar-
-Fetele îți seamănă atât de bine "râde" Eu sunt Mingyu, vărul lu' tăticul vostru!
-De sânge? "Întreabă Minjun acum"-Ultima dată când am verificat eu da! -Atunci nu te mai urăsc!-Hana încetează "o i-a de urechi Eve"-Oliver unde sa dus Eve? -Oh, Oliver? A fugit cu scumpul său! -Scump? Hehe toți copii tăi sunt gay?
Taehyung aprobă amuzat apoi au mers să mănânce în oraș -Apropo, mai ești cu vărul lui Jungkook? Sau ești cu altul? -Tot cu ăla sunt, dar acum suntem certați.. În fine despărțiți complicat!
-Și tati cu tata sunt despărțiți...
-Hana tu chiar nu încetezi? "Îi dă Eve o palmă după cap" Sau despărțit, treci peste. Nu mai fi așa căpoasă copilă-
-BA UITE CĂ SUNT! CE ESTE AȘA RĂU ÎN A VREA CA PĂRINȚII MEI SĂ SE ÎMPACE? HUH?CE AM FĂCUT AȘA RĂU?-Hana, Evelina aju-
-AI FĂCUT! TATA LA ÎNȘELAT PE TATI NU TU AI SPUS ASTA? COPILĂ NEBUNĂ!
-TU-
-VOI DOUĂ AJUNGE! SUNTEȚI SURORI!Strigă Taehyung la cele două. Hana se ridică și iese furioasă din restaurant. Taehyung vrea să meargă după ea dar se ridică Evelina și merge ea-Nu te duci după ele? Poate se vor lua la bătaie!
-Hana ar sări la bătaie, dar Eve doar ar începe să plângă. Eve vrea doar să se împace cu sora ei și se vor împăca!
-Ok.
-HANA, AȘTEAPTĂ! "o prinde de braț"
-Ce mai este? Am înțeles sunt nebună...
-SCUZE BINE? M-am descărcat pe tine.. Îmi pare rău nu trebuia să fiu așa rea...Începe să plângă -Și mi-e îmi pare rău.. Știu că sunt căpoasă.. Dar tati și tata se iubesc.. Se vor împăca.. Știu asta.. Eve! -Bine, bine.. Vino aici "se îmbrățișează"
Peste câteva săptămâni
-Aish.. La naiba "vomită Taehyung"-Taehyung, te simți bine?
-Da Mingyu, nu îți bate capu cu asta. -Poate ai luat vre-un virus ceva, ar trebui să mergi la spital să vezi ce e!-Mhm, dar mai întâi trebuie-
-I-au eu tripleți de la creșă,tu doar du-te
-Bine... Mulțumesc hyung!Mingyu zâmbește apoi Taehyung pornește spre spital iar el spre creșă.
La spital
-Când a-ți avut ultimul contact sexual? -Acum câteva săptămâni, de ce? Este ceva neregulă domnule doctor?
-Și nu a-ți folosit prezervativ, nu? -Mhm, doar nu mai pot rămâne-
-Ba poți! Și chiar ai rămas însărcinat! -Ce? Dar nu a-ți spus că-
-Uită ce am spus. Ești însărcinat!-Însărcinat..? Acum? Aish..
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
AlteleDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...