"Tati.. Tată..."
–Voi cine naiba mai sunteți?
–Noi? "Bufni Taehyung apoi se apropie de puștiul ce tocmai vorbise și îi dădu o palmă după cap" Noi suntem părinții băiatului pe care tocmai l-ai făcut handicapat! Fiul meu handicapat? "Bufni iar"De ce? Pentru că este diferit? Pentru ca este retras și în banca sa?–Tati.. Nu plânge.. "spune Oliver atunci când Taehyung izbucni în plâns"
–Iubire "își trage JungKook soțul dar și copii protector în spatele său" Unde dracu sunt părinții copiilor ăștia? "Întreabă nervos și chiar atunci apăru părinții acelor băieții" –Mami, tati!
Fug la părinții lor și încep să se plângă
–CINE NAIBA MI-A LOVIT BĂIATUL?
–Eu! "Spune Evelina și dacă vrei îl lovesc și în fața ta ajhuma
"ultimul cuvânt îl spune ironic"–Cum îndrăznești? "Se apropie amenințător de Evelina și dă să o lovească însă mâna îi fu prinsă de Jungkook ce i-a aruncat-o nervos"
–O dată să te mai apropi așa de fica mea și îți jur că voi uita faptul că ești femeie. Doar odată! Doar odată !–Ce? "Bufnește"
–Eve, Ia-l pe fratele tău și așteptați în mașină "îi dă Jungkook cheia de la mașină însă Evelina dezaprobă" Eve!
–Nu tati. Eu sunt de vin-–NU EȘTI DE VINĂ! "Strigă deja sătul Taehyung" Pentru ce naiba ești tu copilu meu de vină? Pentru că ți-ai apărat fratele? Foarte bine ai făcut.
"o îmbrățișează" Du-te și așteaptă puiule în mașină. Oli este încă în stare de șoc. Te rog prințesă. Vrea liniște!
–Bine tati. "Își îmbrățișează ambii gemenii tați apoi sau dus la mașină"–Vă rog să vă calmați și haideți să rezolvăm problema aceasta împreună!
Le sugerează un polițist–Așezați-vă vă rog și haideți să vorbim cu calm!
–Cu calm? "Bufnește" Mi-au lovit fiul! "Vorbește iar femeia de mai devreme"
–Fă da tu chiar vrei să rămâi fără păr? Înainte ca fiul tău să fie lovit, băiatul meu a fost bătut și jignit de fiul tău și de ceilalți copiii. Și din ce motiv? Pentru că este handicapat? Stai - se uită la Jungkook apoi amândoi încep să râdă.–Doamne... Zici că sunteți posedați
–Dorim să îi dăm în judecată!
–Pe ce motiv? "Spune un alt părinte"
–Doar pe o simplă bătaie între copii?
–O simplă bătaie? Normal nu fitu a fost victima aici. Domnule polițist?–Da?
–Ce se întâmplă? Dacă le bat și eu părinții? "Întreabă Taehyung serios"
–Depinde cât de tare-
–Păi nu îi voi bate rău ci doar cât să le dau borșul pe nas "se ridică de pe scaun apoi i-a femeia ce tot comenta de păr și când acea a vrut să facă la fel, Tae sa ferit și țipat" AU... SUNT GRAVID MĂ OMOARĂ.. "Femeia lasă garda jos și Tae profită de asta și o prinde iar de păr"–YA.. Dă-mi drumul!
–Nu până nu rămâi fără păr!
–Nu îmi atinge soția "se apropie un bărbat de Taehyung ce se dovedește a fi soțul a acelei femei. La apucat de mâini însă bărbatul a fost aruncat la pământ de Jungkook ce a mârit nervos apoi a ridicat un deget în fața sa" –Nu-l atinge!În timp ce Taehyung se bătea cu femeile (cu o mână trăgea o femeie iar cu cealaltă mână pe o altă femeie. Jungkook ținea la distanță de soțul său toți bărbații ce voiau să intervină.
...
-Ce bine mă simt "răsuflă ușurat însă imediat izbucnește într-un plâns puternic" Daddy... Copilul meu nu este handicapat.. Copilul meu este ca toți ceilalți copii... Bietul meu băiat "plânge"
–Iubire "îl trage în brațele sale" copilul nostru este doar special. Iubitule, oamenii sunt răi și din păcate vor mai exista oamenii din aceștia care vor profita de vulnerabilitatea lui Oliver.–Atunci și eu voi continua să îi bat
–Pittbul-ul meu "îi sărută lacrimile"–Deși vor mai fi oamenii din ăștia eu vă voi proteja pe toți. Pentru că tu alături de copiii sunteți totul pentru mine.
–Daddy... "Îl strânge tare în brațe" A sunat atât de masculin și coll acum hai.
–Unde? "Îl privește cu o privire perversă" Să îți arăt masculitatea mea?–A intrat în tine masculul alpha?
–Eu-
–Ai grijă să intre și diseară. Acum hai la copii. Au nevoie de noi daddy.
–Bine iubire "îi i-a mână întra sa apoi au mers împreună spre mașină"{Au intrat în mașină însă copii nu erau în ea. } –Daddy unde au plecat?
–Uită-i "ies din mașină și îi găsesc după un bloc" –JEON OLIVER, NU O FACE!Strigă Jungkook atunci când își vede fiul cu un ciob în mână, vrând să îl ducă la gât –Puiule.. Aruncă acel ciob!
Oliver: Oli.. Trebuie să.. Moară...
Evelina: Oliver te implor.. Încetează..
–Oliver, puiule... Aruncă ăla.. "Cade în genunchi" Mă poți învinui pe mine pentru că te-am născut așa dar te implor puiule..Nu face nimic..Te implor–Oliver.. Oliver.. Trebuie să.. Moară..
–BA NU! OLIVER TREBUIE SĂ TRĂIASCĂ "Se grăbește Jungkook și îi i-a repede ciobul din mână" Oliver trebuie să trăiască și să fie fericit.De ce să mori tu?
Cu ce naiba a greșit copilul meu? "Jungkook nu mai rezistă și izbucnește și el într-un plâns puternic și zgomotos"–Oli trebuie- Jungkook i-a pus mâna la gură apoi la tras în brațele sale apoi îi șoptește –Și cu părinții și frați tăi cum rămâne? Dar cu acel puști? Puiule ai atâția oamenii ce te iubesc și te acceptă așa cum ești de ce trebuie să asculți pe ce-i răi și prost crescuți? Cu tati cum rămâne? Uită-te la el Oliver. "Oliver își privește tatăl ce era încă în genunchi"
–Tati.. Tati.. Tati...
–Tati tău și cu mine știam de la naștere că unu dintre voi doi va fi diferit dar nu v-am abandonat.Tu de ce ți-ai face asta? E greu, știu dar tu puiule ne ai pe noi!–Poate.. Trebuia.. Să fiu eu în locul lui! "Spune Evelina" Îmi pare rău Oliver..
–Prințesă... Nu este vina ta.. Este a mea
–Tati.. Tati.. Nu are nici-o vină... Tati meu.. Este bun.. Dar Oliver este trist..
–De ce puiule? "Se apropie Taehyung și Evelina de cei doi" Ce îți apasă inimioara ta frumoasă? Spune-i lui tati–Lui Oli.. Îi este frică.. Că tati și restul se vor sătura de .. El.. Și îl.. Vor părăsi...
{Mai sunt doar câteva capitole din această carte. }
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
RandomDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...