-"Cum de ce?Ca să văd o frumusețe!"
<...>
-Doamne pappi "râd cu toți" Dar stai.. Unde a dispărut Jungkook? Era aici. -Oh... "Râd copii"Are puțină treabă, tati
-Ce treabă are tactu așa din senin? -Hehe "râd și chiocotesc"-Hehe? Cum adică hehe? Ce puneți la cale copii jeon? Ce ascundeți de tati?-Nimic "răspunde Evelina inocent"-Taehyung gata lasă copii "vorbi Jin"
...
-În sfârșit acasă! "Spune Taehyung ușurat însă deveni confuz când copii lui cei mari îi luă pe cei mici în brațe" De ce nu vă dezbrăcați? Unde mai plecați? -La bunici. Tu și tata aveți treabă "râde"
-Ce treabă Eve? Voi micuți smecheri vă tot comportați ciudat. Ce puneți la cale?-Noi... Tati, tata este cu cineva în dormitor "spun copii ca apoi să fugă spre ușă în timp ce râdeau"
-În dormitor? În casa mea? ÎL OMOR! "intră grăbit în dormitor însă rămâne șocat când văzu dormitorul plin de petale de flori, lumânări parfumate ce înconjurau patul plus o șampanie și două pahare" -Ce dracu.. Este asta? "Se bâlbâie dar tresare ușor când simți două brațe ce îi încojoară talia sa mică"
-Iubire, trebuie să vorbim
-Lasă tu asta. Pe cine dracu ai adus acasă?A dat romantismul în tine brusc? Când eram împreună erai un așa prost! -Iubire nu am adus pe nimeni dar stai ești gelos? Și suntem în divorț, nu? Pot fi cu cine vreau și când vre- fu oprit de buzele lui Taehyung ce le atacă pe ale sale"-S-o crezi tu! Ești al meu Jungkook! Ți-am adus pe lume 7 copii minunați și.. Eu..nu m-am oprit nici-o secundă din a te iubi.. Doar că am fost dezamăgit și nervos și foarte rănit... "Spune trist"-Știu iubire. Și daddy încă te iubește și chiar foarte mult. Regret totul Tae..
-Mhm.. Se vede.. Dar chiar m-ai rănit.. Dar să știi că sunt gata să iert totul!
-SERIOS? "Strigă fericit"-Mhm
"spune puțin nesigur" Dar te implor.. Nu mă mai trăda.. Dacă vrei să o terminăm doar spune-o.. Te rog Kook"Jungkook nu spune nimic ci doar îl întoarce cu fața la el apoi îi șterge lacrimile mici ce îi udau chipul"
-Promit "îl sărută pe frunte"
Poate voi fi bădăran dar vrei să facem o baie împreună?"Îl întreabă ușor"–Chiar ești bădăran. Dar vreau daddy!Zâmbește apoi o ia înainte spre baie iar Jungkook în urma sa
-Wow-se uimi deoarece și baia era la fel ca dormitorul
-Îți place?
-Mhm.. Dar tu chiar nu ai adus pe nim-
-Totul este pentru tine iubire "îl sărută apăsat apoi amândoi se dezbracă. După ce ambii au rămas goi se pun în cadă."-Mă pot apropia?
"Întreabă Jungkook cu ochii pe buzele crăpate a lui Taehyung ce se amuză de comportamentul bărbatului"-Te porți de parcă am fi la început "râde ușor"-Dar așa mă simt..
"Se pune peste el apoi își duce mâinile pe gâtul acestuia iar după câteva secunde îl trage într-un sărut lung"-A.. Ah.. Daddy "geme în sărut"
-Iubire te iubesc atât de mult "îi șopti la ureche după ce se despart din sărut"
-Și eu.. Te iubesc daddy.. Foarte multJungkook zâmbi larg apoi îi ridică membru însă nu făcu nimic până ce nu primi aprobarea de la Taehyung. Ce îi dădu voie prin priviri
-Voi fi blând
"îi sărută umerii, după îl trage într-un alt sărut dar era unul umed și pasional în timp ce îi mângâie ușor membru ca după câteva momente să intre ușor în el" -A.. Ah.. Daddy "gemu în sărut și câteva bale îi căzu din gură"
-Yami "îi linge balele" atât de dulce. O pot face?
-Mhm... Daddy.. O poți face..
-Bun băiat "îl sărută pe gât apoi începu să se miște însă observă că nici unul nu se simțea prea confortabil așa că ieși din Taehyung, îl clăti pe Tae primul de spumă apoi pe el. La luat în brațe și au mers în dormitor unde la pus pe pat și a început să îi sărute tot trupul înfierbânțat și excitat"-Daddy.. Te rog...-Sigur iubire "lasă un sărut umed pe coapsele sale apoi a reintrat în el"–Mișcă-te.. Daddy.. Te vreau așa mult..
-Bine nerăbdătorul meu mic -îl sărută apoi începu să se miște adânc și repede-A.. Ah.. Daddy
-AH.. Iubire ești atât de bun
-Atunci.. Sper să nu o mai faci cu nimeni altcineva.. Nu mă mai înșela!-E.. Eu..
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
RandomDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...