"Vor părăsi.."
.... ° Acasă .... °
–Tati, ce sa întâmplat cu Oli?
–Da, tati.. Suntem îngrijorați.
–Hana, Minjun puiuți, fratele vostru a avut un moment de rătăcire.. După ce a fost ținta unor glume proaste.
"Încearcă să explice Taehyung cu calm"Însă apar în sufragerie JungKook și fica sa mare ce erau vorbăreți și agresivi verbal –LA NAIBA.. CU ACEI COPII!
–Hana puiule, este de aju-
–Este pe naiba, iubire. Și eu am o altă curiozitate unde dracu îi este iubitul?–Tati.. Tată.. Jen-In la părăsit pe Oli..
–Ce? De ce?
–A spus.. Că Oli este prea greu de iubit..
–NENOROCITUL, A SPUS ASTA DE FRATELE MEU GEAMĂN? FIR-AR EL...!–Puiule... "Își deschide brațele" vino aici
–Tati.. "Fuge până la Taehyung apoi izbucnește în plâns" Oli.. Este greu de iubit.. "Taehyung dezaprobă apoi îl trage în brațele sale" –Ba nu, nu e Oli!Hana: Oli, este cel mai minunat frate!
Minjun: Oli este cel mai bun frate mai mare.. Și cel mai minunat e OLIVER!Evelina: Eve este atât de fericită "Își trage nasul" pentru că Oli este geamul său.. Și îi este recunoscătoare pentru că i-a dat șansa de a-i fi soră geamănă.
Felix: Oli.. Bun flateEliza : Eli.. Ubește oli
Sol-Re : Oli.. Oli "aplaudă micuța"–Wow.. "Plânge Taehyung" De aceea e bine să ai mulți copiii..
–Da, și foarte haotici. Nici 5 minute nu este puțină liniște în casa asta haotică.
–JungKook, vrei să rămâi fără penis?
–Nu...–Pe.. Penis? "Repetă Felix"
–Nu puiule.. Tati a spus pană tati pană
Felix: Pe.. Penis.. Penis.. Pe.. Nis
–O doamne–Iubire, ne înveți copilul la prosti, nu-i frumos "îi bate amuzat obrazul"
–Să zis cu tine "începe să îl alerge"
–Vreau și eu să alerg
–Și eu"se uită Hana la Minjun apoi ce-i doi încep să își tachineze sora cea mare"
–Sora bătrână nu ne prinde
–Da, băbuța nu ne prinde "râde"
–CE? "începu să îi alerge "–Oli iubește familia haotică!
După câteva zile
–Oli.. Te rog desenează cum trebuie
–Dar Oli face tot ce poate
–Prostii "strigă Hana" am pierdut iar..Era sâmbătă seara și familia Jeon se jucau jocuri, deseneau și mâncau fructe
–Wow tati ești cel mai bun
–Firește "spune mândru"
–Ya, și eu sunt!
–Da.. Tată ești foarte chipeș–YA {Cioc, cioc}
–Este cineva la ușă, pa tată "râde Eve apoi se duce și deschide ușa însă când vede cine este la ușă se enervă" Ce vrei?
–Oliver este aici? Trebuie să îi vorbesc–Ce? "Bufnește" Vrei să îi vorbești? "Îl apucă de perciunii și îl trage după ea afară" Ce tupeu jegos ai tu să vi aici.
-Au.. Eve lasă-mă.. Te rog să îți explic
-Pentru gunoaiele ca tine sunt EVELINA–Te implor.. Lasă-mă să îi vorbesc
–De ce aș face asta?
–Pentru.. Că chiar îți iubesc fratele.
–Atunci de ce l-ai părăsit?
–Pentru că am fost forțat..Te rog Evelina
-Fie. "Îi dă drumul" Doar două minute dar nu uita sunt cu ochii pe tine!–Mulțumesc!
Evelina se strâmbă apoi se întoarce în casă –Eve ce a durat atât? Cine era?
–Umm.. Un gunoi.. Oliver du-te afară.
–De ce?
–Te așteaptă acel gunoi ce te-a părăsit.
–CE? MĂ DUC SĂ VORBESC CU EL-
-Iubire, lasă-l pe Oliver să decidă.–Mă voi întoarce.. Repede
"se ridică Oliver și iese afară unde îl aștepta Jen-In" -De ce îl cauți pe Oli?
"Jen-In nu spune nimic ci doar îi sare în brațe. Oliver rămâne puțin nemișcat și confuz însă îi răspunde ușor la îmbrățișare" –Îmi pare rău Oli..
–Pentru ce?
–Pentru că ți-am spus acele cuvinte dure. Nu ești greu de iubit ci sunt eu un idiot.. Bebe meu te iubesc foarte mult
–Atunci.. De ce mai părăsit?
–Mama a aflat că ne întâlnim și ma amenințat că dacă nu mă despart de tine îți va face rău și chiar a făcut asta..–Ia făcut rău lui Oli?
–Mhm.. Ea a angajat acei băieții să te lovească. Îmi pare atât de rău bebe. Dar gata, nu mai sunt laș te voi proteja.
–Îl vei proteja pe Oli de oamenii răi?–Mhm.. Îl voi proteja pe Oli al meu de toți oamenii răi. Chiar îmi pare rău!
–E-n regulă.. Atunci Oli te iartă
–Poate tu da dar ei nu prea cred..Arată spre familia sa ce se uitau la ei de la geam și se uitau urât la Jen-In
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
De TodoDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...