-Tată.. Nu este a mea "spune jenată"
-Eu nu mai înțeleg nimic, a-i cui sunt? -A celui CU CARE TE ÎNTÂLNEȘTI, TATĂ-A lu tactu? Probabil i-a uitat-
-Iac.. Tată, eu nu ar trebui să știu asta... "Spune stânjenită apoi merge la ceilalți"-YA, a cui este? SPUNE-MI?Jeon Evelina!
....
-După câteva săptămâni-Jungkook era la un restaurant cu Jimin și cu încă doi colegii de la muncă
–Jungkook, acela nu este fostul tău soț?
–Ce tot spui acolo? Eu nu am un fost soț! –Atunci acela, cine este?-Îi arată spre un bărbat, Jungkook curios se întoarce și se se uită în locul unde arată bărbatu–Taehyung? Ăla cine e?"Spune iritat când apăru un bărbat lângă Taehyung"
–Calmează-te iepure altfel îți va exploda o venă. "Îi șoptește Jimin amuzant"–Dar voi doi nu v-ați despărțit acum 2 ani? Crezi că mai ai vre-un drept?
–Da, Jungkook. Așa-i, apropo dacă încă este singur aș vrea să fliritez cu el! "Jungkook dă cu pumnul în masă"
–Ce vrei mă tu să faci?
–Amice, Ia-o ușor.
–Taci dracu Jimin. Iar voi ca să vă apropiați de Taehyung trebuie mai întâi să treceți de mine. El este și va fi soțul-–Ba nu cred. Vom divorța în curând!
"Apare Taehyung la masa lor"
–Bună, Taehyung. Eu sunt -–Taci dracu!
"Se ridică Jungkook nervos, îl apucă pe Taehyung de mână și îl trage după el până într-un loc retras"–A.. Au.. Jungkook.. Mă doare!
–Oh.. "Îi dă drumul la braț" Trebuie să vorbim. M-am săturat să te tot văd dar să trebuiască să mă prefac că nu te cunosc. Nu crezi că ești cam dur?–Jungkook, noi vom divorța-
–LA NAIBA! "îl împinge în perete apoi îl prinde de gât însă nu îl strângea tare"–Eu nu voi divorța de tine!
–Dar ai spus că-
–Doar am spus! Te iubesc, și nu voi divorța de tine! Nu îmi pasă de- -–Vezi? "Bufni" Ești atât de egoist! Mă iubești? Acum când este prea târziu?–Taehyung,niciodată nu este prea- –Încetează Jungkook! Ți-am mai spus putem rămâne prietenii buni!
–Prietenii? Taehyung, noi doi avem în spate atâția ani împreună, plus copii!
–Știu "îi cade o lacrimă" Dar sincer.. Încă nu te pot ierta.. Încă te urăsc, Kook
–Bine, bine.. Nu plânge "îi dă drumul" Dar să știi că nu renunț la tine, Tae!–Ce tot spui acolo?
–Spun că voi începe să mă dau la tine până mă vei iubi înapoi. Știu că încă ți la mine. Știu că mai am o șansă la tine!
–Jungkook, eu.. -
–Taci, sunt sigur că vei fi iar a-l meu!–Ești nebun! "Pleacă"
–NEBUNU ĂSTA ESTE DOAR AL TĂU!A doua zi-
–TATI, TATA ESTE AICI! "Strigă Hana"–Jungkook, ce faci aici?
–Am venit să o aduc pe Eve, voia să vorbească cu tine. Pare deprimată!–Unde este ea acum? "Jungkook îi arată spre mașina sa. Taehyung merge la mașină și ușor deschide ușa din spate"
–Prințesă?
–Tati.. Tati.. "Izbucnește în plâns" Ea.. A spus.. Că sunt.. Prea copilăroasă.. Și că nu mai vrea să fie cu mine..sa despărțit de mine–Prințesa mea mică.. Va fi totul bine! –Ba nu... Mă doare inima.. Tati..
–Of puiu meu este la prima ei despărțire "începe și el să plângă"–Tati..–Și ce dacă ești copilăroasă? TU.. EȘTI PERFECTĂ.. EA A PIERDUT NU TU!
–Tati.. Mă doare inima.. A fost așa dură..–Cine a fost dură? Eve ai inima frântă? –Tată? D.. Da.. Sa despărțit de mine... –HĂ? DE MINUNATA MEA FICĂ? Nu plânge prostuțo, nu merită acea vacă! –Are dreptate! Nu merită, prințesă!
–Tati.. Tată.. A. A.. A... Mă doare..Inima.. –Va fi totul bine după o vreme Evelina!
După ceva timp
–Tae, cum se mai simte Evelina?
–Este foarte tristă.. Abia a adormit..
–Va fi bine după o vreme dar acea fată...
–Mhm, va fi bine, voi avea eu grija asta! –Sunt sigur.. Atunci, eu voi pleca!Își i-a geaca pe el și cu pași mici se apropie de ușă. Sincer nu voia să plece însă nu vroia să mai forțeze nimic.
–J.. Jungkook.. Stai! " îl prinde de braț"–Huh? Ce sa întâmpl-"Fu oprit de buzele lui Tae ce îl sărută scurt"
_Taehyung.. Ce faci?
–Jungkook, te rog nu pleca în seara asta –Ești sigur?–Mhm rămâi "îl trage într-un alt sărut"
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
RandomDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...