.20.

466 49 22
                                    

"–Păi este însărcinat!"

~~~~~>~~~~~

–Însărcinat? Taehyung al meu? Cu cine? Când? Cum? Cine la lăsat gravid?
–Cumnate, amnezia ți-a mâncat creierul?

"Îl întreabă brusc Kai-Mo"

–Ya, eu sunt mult mai mare-
–Aish! Tăce-ți naibii! DOCTOR REPEDE!

...

–Cum se simte fiul meu, doctore?
–Bine, dar este în șoc. Dar din fericire el și copilul nenăscut sunt foarte bine! –Oh "respiră ușurat Namjoon" Ce bine!
–T.. Taehyung.. Chiar este însărcinat?

"Își dă capu pe spate apoi leșină"

–Omul ăsta nu se va schimba niciodată.. –Mhm.. E bine că Taehyung este bine acum mai trebuie doar ca Jin să se trezească...Doar asta îmi doresc..

După ceva timp :
{Namjoon a fost mai întâi în salonul unde se afla fiul său apoi la lăsat cu Jungkook iar el sa dus la soțul său și nu sa mai dezlipit de acolo}

–Pappi... Pappi.. Pappi.. Pappi..

–Tae? "Se ridică Jungkook de pe scaun și se apropie de Taehyung ce plângea și îl striga pe Jin în somn" iubire , iubire

–A... A "tresare din somn" J.. Jungkook?
–Mhm eu, iubire "îl mângâie pe cap" Shh, nu mai plânge "îi șterge lacrimile"

–Dar pappi meu-
–Va fi bine iubire, îți promit!
–C.. Cum.. Poți promite asta? E.. Eu nu vreau ca pappi să ne părăsească așa.. –Buni nu ne va părăsi tati "apar copii"

–Oli,Eve,Minjun, Hana, Felix-
–Tati suntem toți nu mai fă presența! "Spune Hana dar este lovită de Evelina"

–Evelina!
–Ce? Ia comentat lui tati!
–Încetați.. Nu mai fiți rele. Sunteți surori. Eve ești mai mare fi mai..
"Face o pauză din cauza lacrimilor" Înțelegătoare cu ea... Te.. Implor puiule..

–Tati... Tati.. Nu pânge {Felix}
–Nu.. Plâng puiule "îl ia în brațe apoi toți ceilalți se duc și îl îmbrățișează" Uite.. La asta ajută să ai o familie mare..

–Mare și plângăcioasă "șopti Jungkook"
–Taci tată, că și tu ești un leșinică

–Leșinică? "Întreabă Taehyung confuz"–Mhm, a leșinat după ce a aflat că tu-
–Hana taci "îi pune Minjun mâna la gură apoi i-au tripleți și părăsesc salonu pentru ca părinții lor să vorbească"–Tu-

–Taehyung " îi ia mâinile apoi le sărută" Am aflat de sarcină și sunt așa bucuros! –De ce?
–Pentru că vom avea încă o minune. –De fapt eu voi avea încă o minune.. –Ya, și eu am muncit la crearea sa!

Râd amândoi ușor –Jungkook.. Eu.. –Shh, nu te gândi la asta acum. Nu îți face griji deși vom divorța eu mereu îți voi fi alături și te voi sprijini pe tine dar și pe copii noștri,ok?

–De ce..?

–Pentru că te iubesc al dracului de mult
–E.. Eu..
–Am spus să nu te gândești la asta. Nu acum prostule. Doar lasă-mă să fiu umărul pe care poți plânge, te rog

–B.. Bine..

{Peste câteva zile} Au trecut câteva zile de când Seokjin era în comă și tot câteva zile de când Jungkook a aflat de sarcina lui Taehyung și de atunci sa schimbat complet. Este mereu atent cu el și cu copii și încerca să fie cât mai mult cu Taehyung pentru a se asigura că acesta să mănânce și să nu plângă de unul singur –Iubire va fi totul bine!

–Sper dad.. Scuze Jungkook..

–Știi mă poți numi-
–Eliza tati nu îi lipi gura lui Felix, și aish Sol-re.. "Se uită prin jur însă nu o observă nicăieri" Jungkook rămâi cu ei!

Oftează apoi merge și se uită după Sol-Re și o găsește în baie jucându-se la toaletă –SOL-RE, TATI NU-I VOIE AICI!

Sol-Re la privind apoi a continuat să se joace în toaletă

–Sol-Re "se duce la ea și o apucă de umeri apoi o întoarce cu fața la el" Sol! –Niu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Sol-Re "se duce la ea și o apucă de umeri apoi o întoarce cu fața la el" Sol!
–Niu.. "Începe să plângă apoi dă să îl muște, Taehyung se ridică, stinge begu, apoi închide și ușa pentru a nu intră lumină de pe hol" Tati.. Bau-bau... Tati..

–Sol, ți-a spus tati de atâtea ori că nu este voie să te joci la toaletă, nu? –D.. Da. "Plânge în hohote. Tae aprinde becu apoi se lasă pe vine" Scuze.. Ta..ti..

–Pui mic "îi șterge lacrimile" Nu este voie să bei apă din toaletă, bine pui? –Dal... Cuțu la ene (desene).. Bea..

–Aish, acel câine nu mă are pe mine! "O ridică în brațe, o schimbă apoi o duce la ceilalți copii dar oftă atunci când îi văzu pe Felix și Eliza sărind în pat. Nu era mare lucru dar era atât de obosit și cu nervi la pământ" Tati, tati!

–Hm?
–Mă poți ajuta la teme? Nu înțeleg un exercițiu "Îi cere ajutorul Minjun"

–Te voi ajuta eu "îl mângâie pe cap pe Taehyung apoi îi șopti" Am eu grijă de copiii, tu fugi și odihnește-te puțin.

–Dar... -

–Dar nimic "îl ia în brațe și îl duce în dormitor, îl descalță apoi îl pune în pat și îl învelește foarte bine" Fă nani acum
–Jungkook, nu am timp de asta acum!

–Ba ai. Mă ocup eu de tot. Tu fă nani "îl sărută pe frunte" Ai încredere în mine

–Ok.. Dar dacă copii dau foc la casă, ești mort "îl privește serios" sa înțeles?
–Da, da, pitbull nebun ce ești. Fă nani!

Îl sărută iarăși pe frunte apoi îl lasă singur în dormitor. Taehyung oftează apoi își închide ochii și adoarme cu greu. Dar după câteva ore este trezit de muzica ce răsuna în toată casa" –Aish!

Se ridică din pat și merge în living
–Ce naiba se întâmplă aici? "Livingul era plin de copii ce cântau și dansau"

–TATA ESTE CEL MAI TARE! Ne-a organizat un concert la noi în casă!

"Spune entuziasmată Hana"

–TOȚI COPII SUNT GELOȘI PE NOI! Yey!
–Tati, tata ne-a dat voie chiar să sărim în pat, să mâncăm dulciuri și să aducem copii la noi în casă.Este așa tare

–JEON JUNGKOOK, EȘTI MORT!

în sãrcinat cu un idol (Partea II )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum