*Peste o săptămână*
–Iubire "îl îmbrățișează" Am avut o zi...
–Este în regulă daddy. Acum ești acasă!
–Mhm.. Sunt acasă "se lasă moale"–O zi grea la studio?
–Da.. Voiam atât de tare să vin acasă.
–Daddy nu te mai gândi la nimic altceva atunci când ești cu mine"îl împinge ușor și se pune asupra sa și începe să îl sărute lung " Haide să te relaxăm "râde"–Mhm "îi încojoară talia cu brațele sale" Iubire, sunt norocos că te am
...
–LA NAIBA! OPRIȚI-VĂ! "Vorbește cu vocile din capul lui" OPRIȚI-VĂ!! AJUNGE, NU VREAU SĂ ÎMI MAI AMINTESC NIMIC! NU VREAU SĂ ȘTIU NIMIC.. Doar opriți-vă..Vă implor..Aish..
{Jungkook, bebeluși mișcă "chiocoti"}
–Opriți-vă! "dă cu pumnul în masă"–Jungkook-ah! "Îl prinde Jimin de braț când acesta mai voia să de-a o dată cu pumnul în masă" Oprește-te idiotule!
–Dă-mi drumul "spune nervos"
–Nu îți dau drumul prostule! Am aflat ce sa întâmplat.. Și știu că nu ai fi vrut să se întâmple asta. Știu că tu nu ai fi-
–CĂ EU CE? FIE CĂ AM VRUT SAU NU TAEHYUNG A PIERDUT COPILUL DE CARE EU NU ȘTIAM, OK? ȘI.. MĂ URĂȘTE..A SPUS CĂ MĂ URĂȘTE, JIMIN!–Sunt sigur că a spus-o la nervii
-–La naiba.. "Își duce mâinile în cap"[Pentru că.. "Își lasă capu în jos"
-Ți-ai găsit pe altcineva... Așa-i?
-Și? Este viața și dreptul meu Taehyung
-Viața și dreptul tău? "Râde sarcastic"]–Jungkook, ce se întâmplă? Ești bine?
–Nu.. Capul meu.. Îmi.. Amintesc totul.. Accidentul.. Relația mea cu Tae, copii..
–În sfârșit"îl îmbrățișează fericit însă Jungkook izbucnește într-un plâns puternic "
–Cum sa întâmplat?
–Păi.. Taehyung era hotărât să divorțeze însă eu am refuzat și m-am urcat nervos la volan dar dintr-odată începuse să plouă.. Dar eram nervos și nu am băgat de seamă și am continuat să conduc dar am pierdut controlul volanului.. La un moment dat am renunțat să mai încerc să fac ceva și doar așteptam să mor dar mi-au venit în cap Taehyung și copii"Suspină" E..Eu
–Și chiar l-ai înșelat?
–Mhm.. Am făcut-o de frustrare și de nervi "oftează" I-am făcut atâta rău..–Măcar ești conștient de asta.
–Dar cu ce scop? Acum mă urăște și vrea să divorțeze de mine.. Dar îl înțeleg el doar ma iubit și a fost cu mine fără a cere ceva iar eu mi-am bătut doar joc de el și de copii noștri -suspină–Jungkook, ai dat-o în bară dar eu sunt lângă tine și nu te voi lăsa să îți distrugi familia de tot. Arată-i lui Taehyung că te poți schimba, și cât de rău îți pare.
–Dar dacă este prea târziu..?
–Atunci vei trage de timp și vei mai face rost de puțin timp pentru a repara totul. Arată-i sinceritate și iubire cât lui dar și copiiilor. Ei doar asta au nevoie, Kook!
–Jimin, sunt un așa prost!
–Ești cel mai mai prost, Jungkook-ah!*Între timp*{Taehyung a fost externat însă acesta stătea doar în casă, se închise în el, și plângea mai tot timpul}
–Tati.. Mă doare suflețelul că te văd așa
"Începe să plângă Oliver" Îmi pare rău..
–Puiule "îl mângâie pe cap" Lui tati îi pare rău pentru că mă vedeți așa..
–Tati, ești tatăl nostru. Nu vrem să suferi și dacă nu te mai înțelegi cu tata divorțați, nu trebuie să fiți împreună doar pentru noi.. Noi vom fi bine tati!–Da, tati. Eve are dreptate. Deși ne va durea, vom fi bine "îl consolează cei mici ce plângeau alături de el"
–Sunt atât de recunoscător că vă am în viața mea. Și vă mulțumesc puiuți mei.
–Tati, noi îți mulțumim. Ești cel mai bun. Mereu ne-ai oferit tot ce este mai bun, acum noi îți vom oferi înțelegere.–Puiuți mei "îi șterge Hana lacrimile"
–Tăticul nostru bun!—
Copii au adormit.. Taehyung era pe canapea și se uita la poze cu el și Jungkook " –Idiotul.. Este un așa idiot.. "Suspină"
Peste încă o săptămână
Jungkook a încercat să vorbească cu Taehyung însă acesta ia spus că vor vorbi după ce va semna actele de divorț
Taehyung era tot mai trist și se gândea doar la sarcina pe care o pierduse și asta nu era tot.. De la șoc și avortul spontan, acesta nu va mai putea face copii deși avea deja 7 copii tot îl durea.
După multe discuții, Taehyung a hotărât să se mute în Daegu cu copii însă nu voia ca copii să piardă legătură cu tatăl lor așa că îi va lăsa să îl sune și să îl vadă oricând doresc ei s-au Jungkook.
–Doar semnează actele, și voi dispărea!
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
De TodoDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...