Pappi.. Îmi vreau bebelușul înapoi..!
...
–Puiule.. Îmi pare atât de rău.. "Intră în salon și Jungkook însă când îl văzu Taehyung se ridică cu greu și cu ajutorul lui Joon ajunge în fața sa" -TE URĂSC, IDIOTULE! TOTUL ESTE DIN CAUZA TA! FIE AMNEZIC SAU NU EȘTI LA FEL DE RĂU!
–Taehyung.. Eu.. -
–TU NIMIC! VOIAM SĂ TE AȘTEPT DAR GATA VREAU SĂ DIVORȚĂM.. NU TE MAI SUPORT JEON JUNGKOOK, AI ÎNȚELES? NU TE MAI SUPORT! SUNT OBOSIT.. ȘI DIN CAUZA TA AM PIERDUT SARCINA.. MI-AM PIERDUT BEBELUȘU–Fiule calmează-te, ți se va face rău!
–Tată.. Te rog.. Fă-l să plece.. Te implor... "Termină de vorbit apoi își pierde cunoștința"–FIULE! Jungkook, ieși afară!Îi spune Namjoon dur apoi își pune fiul pe pat în timp ce Jin sa dus după medic.
–Are nevoie de multă odihnă, înțelegere, și timp. A pierdut un suflet ce era în burta sa, nu îi va fi ușor să se obișnuiască fără el. Dacă nu este ajutat sunt șanse să între în depresie!
---
Jungkook a ieșit pe hol și se plimba din colo în colo cu mâinile în cap.
Se simțea în multe feluri și avea tot felul de emoții diferite. Furie, regret, tristețe, și îngrijorare. Nu asta a fost intenția sa,el a fost doar gelos și posesiv–Jungkook, ce naiba sa întâmplat?
–E.. Eu.. Îmi pare rău. Nu am vrut ca-
–Ajunge! Jungkook ascultă, deși ți-ai pierdut memoria nu pot suporta să mai văd cum tu îmi rănești băiatul. Deși este adult, este încă copilul meu și dacă îl rănești pe el, mă rănești pe mine și dacă mă rănești pe mine.. Crede-mă nu ai vrea să mă vezi furios. Fă bine și semnează-i actele de divorț."vorbește Joon pe un ton nervos însă era doar protector și îngrijorat pentru fiul său"–Ok, voi semna
"Spune rece apoi părăsește spitalul și merge la mașină"În mașină
Jungkook începu să conducă însă dintr-o dată o amintire tulburătoare îi reveni. - Amintire-
–Daddy, de ce ți-ai pus chitara lângă coșul de gunoi? Sa stricat sau ce?
–Nu acolo se pun gunoaiele?–Daddy, este totul în regulă?
–Da, dar nu mai vreau să cânt!
–La chitară?
–Nu mai vreau să cânt de loc. M-am săturat de muzică, am terminat-o cu ea!Taehyung oftează apoi îi înmânează chitara –Chiar vrei să renunți la o parte din tine? Este normal să obosești și să vrei să fugi departe. Dar nu tu ai spus că muzica este bucuria vieții tale?Daddy nu renunța la fericirea ta doar pentru un moment greu "îi zâmbește"
–De ce?Oricum nu sunt un cântăreț bun
–Te contrazic. Ești cel mai bun cântăreț! "Se așează pe jos apoi îi face semn și lui Jungkook ce se așează lângă el" Daddy, îmi poți cânta melodia noastră, te rog?–Taehyung, e.. Eu-
–Te rog "face ochii de cățeluș" Te rogg!
–Bine,bine dar doar puțin "începe să cânte însă după câteva versuri începu să zâmbească și își intre in ritm"–Yey!Aplaudă Tae fericit apoi îi sărută obrazu –Ești cel mai minunat daddy!
–Mulțumesc, iubire "îl sărută"
–Pentru? "Întreabă inocent"
–Pentru că mereu îmi amintești ce este important pentru mine. Te iubesc, Tae!–Și eu te iubesc!
Prezent
"Și eu te iubesc" Este trezit din transa sa de niște mașinii ce îl claxona. –La naiba!
Pune o frână bruscă ce îl sperie destul de tare, fu sperietura atât de puternică încât respirația i-se opri câteva secunde
–E.. Eu "amintirile începu să devină tot mai clare" Ce naiba.. Sunt toate astea...?
Dacă l-am iubit atât de mult de ce l-am înșelat? De ce dracu l-am rănit?Dă cu pumnii în volan
–LA NAIBA! LA NAIBA! JEON JUNGKOOK EȘTI IDIOT!{Imaginația și inspirația mea doar atât au putut... Voiam să fac un capitol mai lung dar imaginația mea nu mai colaborează cu mine... }
CITEȘTI
în sãrcinat cu un idol (Partea II )
RandomDupă ani de căsnicie și cu 7 copii superbi plus (o sarcină) soți Jeon se confruntă cu obstacole, gelozie, certuri și minciuni.. Oare iubirea lor este atât de puternică încât să reziste la obstacole ce tot intervin între ei și familia lor mare? {Pe...