Düello

139 15 5
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


•••

"Her şey hazır mı?" Diye sordu jemisha maskesinin altından. "Evet leydim." Diye cevap verdi Griw arkadan. "Başlayın." Jemisha'nın emri üzerine herkes evdeki savunma büyükerini yıkmaya başladılar.

Bir süre sonra da savunma büyülerini aşmışlardı. Herkes yavaşça evin etrafına dağıldı. Toplamda 4 kişiydiler. Jemisha ise evin içinde saklanan günlüğü aramaya başladı.

"Nerde bu.." Günlüğü ararken aşağıdan gelen patlama sesiyle olduğu yerde kaldı. "Siktir!"
Hızla asasını sıkıca kavradı ve aşağıya doğru inmeye başladı.

"Leydim! Seherbazlar burada!" Jemisha karşısındaki ölüm yiyenin sözleri ile hemen emir verdi. "Etkisiz bırakın! Daha sonra da gidin!" Bu sözler üzerine herkes düelloya başladı.

"Kızı bulmamız lazım sirius!" James, ölüm yiyenleri öldürmek üzere olan sirius'a doğru bağırdı. "Tama- yukarı kat james!" Sirius, yukarı kata çıkam kızı gördüğü anda onun peşinden gitmişlerdi.

Kız yavaşça ilerleyip günlüğün olduğu kapının önünde durdu. Tam kapıyı açacak iken arkasına döndü. "Öylece izlemek için mi peşimden çıktınız?" James ve sirius birbirlerine bakıp yavşaça arkasında durdukları duvardan çıktılar.

"Buraya gelmemeliydin.. 'karanlık leydi' öyle değil mi?" Diye sordu sirius oldukça laubali bir tavır ile.

"Belki... evet? Buraya beni azkaban'a götürmeye mi geldiniz?" Jemisha'nın lafları üzerine, ikili birbiri ile bakıştı. Kız bir Atak yapmadıkça onlar da bir şey yapmayacaklardı.

İkili sessiz kaldıklarında ise jemisha göz devirip konuşmaya başladı. "Pekala, bu kadar yeter sanırım ha?" Diyerek hızla bir lanet gönderdi ve ikiliyi yere düşürdü.

James ve sirius bu hamleyi beklemedikleri için şaşkınca bir kaç saniye kıza baktılar ama daha sonra hemen toparlanıp kıza lanetler atmaya başladılar.

Jemisha tüm lanetleri hızlıca geri çeviriyordu. Yaklaşık on beş dakika boyunca süren bir rekabet oldu daha sonra ise bu rekabete, james ve sirius'un yanında gelen iki seherbaz da dahil oldu.

Rekabet uzadıkça uzadı. Jemisha dikkatlerini dağıtmak için konuşmaya başladı. "Ah kris sen misin? Kocan nasıl?" Kris bunun üzerine sinirden köpürdü ve daha çok lanet atmaya başladı.

Jemisha, daha önce gerçekleşen bir saldırıda onun kocasını öldürmüştü. Ama pişman değildi o adam gerçekten iğrenç birisiydi.

"Sen..sen iğrenç bir insansın!" Diyerek daha çok lanet atmaya başladı. Ama dikkati dağılmıştı. Jemisha ise daha hızlı davrandı ve "Avada kedavra."

Kris'in bedeni yeşil ışıkla birlikte yere yığıldı. Diğer seherbaz'a ise bir lanet göndererek bayılttı. Ama çok yorulmuştu. Yarım saatten fazladır düellodaydı. James ve sirius sinirlenerek daha da hızlandı. Jemisha ise son bir hamle ile ikisini yere düşürdü.

Hızla cisimlenmek üzere iken sirius'un attığı lanet ile acıyla inledi. Tam sol göğsünün üzerinden sağ göğsüne doğru derin, dümdüz bir kesik oluşmuştu ve oluk oluk kan akıyordu.

Sorun bu değildi. Eski yarasının üstü açılmıştı. Ve kan kaybından dolayı yere yığıldı. James ve sirius ise hızla kızın yanına gittiler ve godric's Hallow'a , potter'ların evine cisimlendiler.

________________________________

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınızz.
🖤

Karanlığın içinden| Harry James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin