"Hala uyanmadı mı?" Diye sordu sirius, yaklaşık 6 saat önce getirdikleri kızı. "Hayır." Diye cevapladı James.Kızın maskesinin suratından çıkarmayı, çeşitli büyüler deneselerde ve elleriyle çıkarmaya çalışsalarda başaramamışlardı.
Harry, kafasını sirius ve babasından çevirip koltukta yatan kıza baktı. Göğsünün üzerindeki derin, düz çizgideki kanı zar zor durdurmuşlardı. İtiraf etmek gerekirse uyurken bile ondan ürkmek mümkündü.
Bir süre daha kızın başında bekledikler ve en sonunda harry onun kıpırdadığını fark etti.
"Baba! O uyanıyor!" Herkes, hızla başını çevirip kıza baktı. Tüm yoldaşlık, Dumbledore, Weasley ailesi ve Hermione de buradaydı.
Kız yavaşça başını kaldırdı ve eliyle başını ovaladı. Fena halde bir acı hissetti. Kafasını çevirdiğinde ise etrafta ona bakan meraklı gözleri gördü.
Moody hızla asasını kıza doğrulttu. "Sakın, aptalca bir hamle yapmaya kalkma."
"Birincisi aptalca bir hamle yapan sensin." Dedi jemisha, ve buz gibi aynı zamanda da ürkütücü bir ses ile ekledi. "Ve sakın bana emir vermeye kalkma seni aptal."Moody 'aptal' kelimesi ile sinirlenip bir Lanet attı ama jemisha hızla elinin tersi ile laneti geri çevirdi. "Arsızsın sanırım, aptalca davranma dedikçe yaptığına göre." Dedi ve tekrar kafasını ovuşturmaya başladı.
"Bana ba-" diyerek saldırıya geçecek olan moody'i dumbledore engelledi ve yavaşça jemisha'ya doğru adımladı.
"Bana bir adım daha yaklaşırsan kötü olur albus." Dumbledore ise bu sözler üzerine gülümsedi sadece. Jemisha bu gülümsemesine sadece tiksintiyle baktı. Daha sonra etrafta göz gezdirdi.
Gözü önce muggle doğumlu olduğunu bildiği Hermione Granger'da durdu. Daha sonra ise Remus Lupin'de.
Remus ile jemisha bir süre bakıştılar.
Remus'un bir kurt adam olduğunu anlamıştı.
"Evet? Beni bakanlığa teslim etmek yerine neden buraya getirdiniz?" Diye sordu jemisha gözlerini etrafta gezdirirken.
"Bence bunun cevabını biliyorsun."
Diye yanıtladı onu albus sakin ve sevecen bir ses ile."Maskesini çıkartmayacak mı?" Diye sordu ton yavaşça hermione'ye ama herkes duymuştu.
"Yüzümü görmeye bu kadar meraklı olduğunuzu bilmiyordum."
Moody ise ters ters bakarak konuştu. "O aptal suratını görmeye meraklı değiliz."
Jemisha, bellatrix'i aratmayacak bir kahkaha attı. Ve bunun üzerine odadaki herkes gerilmişti. "'Mükemmel yüzün' demek istedin herhalde mooddy, dikkat edersen suratı dağılmış ve yüzü olmayan kişi sensin. Ben değil."
Lily ise gerginliği dağıtmak için konuştu. "Ben yemekleri getireyim herkes acıktı."
Jemisha yavaşça ayağa kalktı ve bunu üzerine tekrardan herkes ona döndü. "Ne yapıyorsun?" Dedi sirius en baştan beri ilk defa konuşmuştu.
"Lavaboya gideceğim black. Sen de mi geleceksin benimle?" Harry hızla öne atıldı ve "gel, ben seni götüreyim."
"Onunla Harry'i yalnız bırakamayız." Dedi moody. "Sen hiç susmaz mısın? Eğer öldürmek isteseydim bunu çoktan yapardım."
Harry ise hızlıca jemisha'yı götürdü.
Jamisha lavaboya girip bir süre aynaya baktı vr daha sonra maskesini çıkardı.Annesinin kafayı yediğine emindi. Harry'nin seslenmesi ile kapıyı açtı. "Aşağıdan çağırıyorla- merlin.." harry, ilk defa yüzünü gördüğü kıza donmuş bir vaziyette bakıyordu.
"Sorun ne potter?" Ama harry cevap vermedi. Sadece ona odaklanmıştı. Jemisha ise umursamadan önden yürüdü ve bu hareketi ile harry de kendine gelmişti.
Salona geldiklerinde herkes jemisha'nın yüzüne bakıyordu. Küçük hokka burnu, keskin yüz hattları ve dolgun renkli dudakları ile o kesinlikle Melek gibi gözüküyordu.
Ölüm meleği?
"Bön bön suratıma bakmaya devam mı edeceksiniz?" Sorusuna ilk defa konusan sirius yanıt verdi. "Otursana." Ama bu emirden nazaran daha çok rica eder, ve narin bir ses tonuyla söylenmisti asla sirius'tan beklenmeyecek bir şekilde.
Jemisha masaya göz gezdirdi. Gözleri yine remus'un üstünde durdu ve konustu "istemez."
Uyandığındaki koltuğa doğru ilerleyip oturdu.Albus ise sakin ve jemishaya göre iğrenç olan o gülümsemesi ile "ismini öğrenebilir miyiz?" Diye sordu.
"Neden?" Dedi jemisha sadece buz gibi sesiyle.
Harry kızın yüzünü inceliyordu hala aslında masadaki herkes kızın yüzünde takılı kalmıştı."Bence ismini öğrenmemiz bir sorun teşkil etmiyor." Dedi james potter. Harry babasına bakıp kafa salladı ve kıza döndü telrar salondakilerden de onay veren mırıltılar çıktı.
"Jemisha." Demekle yetindi. "Başka bir adın var mı yoksa sadece bu kadar mı?"
"Jemisha capella lestrange."
********************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın içinden| Harry James Potter
FanfictionHarry Potter ve Jemisha Lestrange. Ya da gerçekten lestrange mı? 𝐉𝐞𝐦𝐢𝐬𝐡𝐚 𝐥𝐞𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞, 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ı𝐠̆ı𝐧 𝐲𝐮̈𝐤𝐬𝐞𝐥𝐝𝐢𝐠̆𝐢 𝐝𝐨̈𝐧𝐞𝐦𝐝𝐞 𝐯𝐨𝐥𝐝𝐞𝐦𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐧𝐝𝐚 𝐝𝐢𝐠̆𝐞𝐫 𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐲𝐢𝐲𝐞𝐧𝐥𝐞𝐫𝐞 𝐨̈𝐧𝐝𝐞...