Harry şu an kendisine verilen odadaki yatağında uzanıyordu. Geniş bir odaydı. Büyük camı vardı fakat elbette açılmıyordu. Yatağının her iki yanında küçük masalar vardı. Birinde gece lambası, diğerinde ise içi su dolu bir sürahi vardı.
Tam karşısında bir dolap ve dolabın yanında da ufak bir kitaplık vardı. Bir kaç saat önce voldemort gelmiş ve harry'i çağırtmıştı. Elleri ve kolları bağlı olan Harry'i voldemortun önünde sadece bağırmakla yetinmişti.
Lakin elbette bu voldemort'u sinirlendirmişti ve harry onun gazabından kaçamamıştı.
Şu an vücudunda bir kaç yara vardı. Bir tanesi diğerlerine nazaran da derindi ve hala az da olsa kanıyordu. Onun dışında ise vücudunda biraz ağrı vardı.Kapısının yavaşça açılması ile harry yatakta, ağrılarını umursamadan birden dikleşti ve gelen kişiye baktı. Karanlık leydi'ye.
Jemisha yavaşça kapıyı kapattı. Elindeki tepsiyi sürahinin olduğu küçük masaya bıraktı ve Harry'ye döndü. "Bunları getirdiğimden kimsenin haberi olmayacak anladın mı?"
Harry önce afallasa da konuştu. "Bana gizlice yemek mi getirdin? Neden? Neden bunu yapasın?- bir dakika ayrıca nerden bileyim zehir olmadığı içinde?" Diye sordu.
Jemisha cevap vermedi ve yatağın etrafında dolaşıp dolaba ilerledi. Dolabın kapağını açtı ve içinden bir kaç iksir ve sargı bezi aldı.
Harry'ye doğru yaklaştı. Harry ise hala maskenin altındaki yüzü düşünüyordu.
"Yaralarımı tedavi mi edeceksin?" Dedi oldukça şaşkın bir bakış ile- öyle ki voldemort kendisini öpse bu kadar şaşkın olacağını düşündü."Aynı şekilde bundan da kimsenin haberi olmayacak." Dedi jemisha tekrardan buz gibi bir ses ile.
Yavaşça Harry'nin kıyafetini yukarı doğru sıyırdı ve yarasını iksirler ve mırıldandığı büyüler ile kapattı.
"Karanlık leydi bana yardım mı ediyor?"
Jemisha cevap vermedi. İşini bitirdiğinde yavaşça kafasıyla yemekleri gösterdi. Harry ise bir an işkillense de yemeye karar verdi. Öldürmek isteseler di öldürürlerdi zaten.Jemisha yemek yiyen çocuğa bir bakış atıp cama doğru yaklaştı ve açtı. Cebinden sigara paketini çıkardı, içinden bir dal alıp ince parmaklarının arasına koydu ve asasının ucundan çıkardığı ufak bir ateş ile yakıp içmeye başladı.
"Sigara mı içiyorsun? Kaç yaşındasın ki? Lordun kızmıyor mu? Sonuçta leydi sensin ve zararlı bir şeyleri kullanmanı istemez öyle değil mi?" Üçüncü cümlesinden itibaren alaylı bir şekilde konuştu harry.
"Biz insanlar zaten bizlere zararlı olan şeylere bağımlı olma mıyız?" Dedi jemisha. Harry ise ne gibi dercesine baktı.
Jemisha, bir asa hareketi ile Harry'nin yakalanırken yanında olan çantasından, harry ve Cho Chang isimli kızın -bunu Draco'dan öğrenmişti- fotoğrafını çıkardı.
"Bunun gibi mesela." Diyerek fotoğrafı harry'e doğru uçurdu. "Biriyle birlikte olmak güzeldir." Dedi harry fotoğrafı yatağın üstüne bırakırken.
"Ayrıca neden zararlı olsun ki?" Diye ekledi."Aşk zayıflıktır Potter. Sana acı verir. Eğer gereğinden fazla bağlanırsan zarar görürsün. İhanete uğrarsın. Kimseye güvenmemen lazım. Ben Aşk'a inanmam Potter." Diye yanıtladı onu jemisha sigara dumanını üflerken.
Harry ise sessiz kaldı. "Bence aşk zayıflık değildir. Annem ve babam'da birbirlerine aşıklar ve mutlular. Her aşık birbirine ihanet etmez. Her aşk acıtmaz. Sen gerçek bir aşk görmemişsin bence ."
"Belki." Dedi jemisha sadece. Harry'nin biten yemeğine baktı ve hızlı bir asa hareketi ile tabakları yok etti. "İyi bir uçucu olduğunu duydum Potter, Dolapta ihtiyacın olan şey var."
Dedi jemisha kapıdan çıkmadan önce."Bekle! Bana neden yardım ediyorsun!" Diye sordu harry hızlıca. Çünkü seni seven ve arkandan ağlayan ve bekleyen bir ailen var. Diyemediği için "Acele et Potter" dedi jemisha.
"Kaç yaşındasın?" Dedi harry. Belki saçma bir soruydu ama ismini sorarsa söylemeyeceğini biliyordu en azından bir şeyler öğrenmek istiyordu.
"Yaşıtız Potter." Dedi ve çıktı jemisha. Harry ise bir süre olduğu yerde kaldı ve daha sonra ise hızla dolabı açtı. İçinde bir adet süpürge vardı. Daha sonra ise, kızın açık bıraktı cama baktı ve hızla çantasını sırtına takıp çıktı.
Öğrenmesi gereken çok şey vardı.
Ama her şeyden önce eve gitmesi gerekiyordu.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınn 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın içinden| Harry James Potter
FanficHarry Potter ve Jemisha Lestrange. Ya da gerçekten lestrange mı? 𝐉𝐞𝐦𝐢𝐬𝐡𝐚 𝐥𝐞𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞, 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ı𝐠̆ı𝐧 𝐲𝐮̈𝐤𝐬𝐞𝐥𝐝𝐢𝐠̆𝐢 𝐝𝐨̈𝐧𝐞𝐦𝐝𝐞 𝐯𝐨𝐥𝐝𝐞𝐦𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧 𝐲𝐚𝐧ı𝐧𝐝𝐚 𝐝𝐢𝐠̆𝐞𝐫 𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐲𝐢𝐲𝐞𝐧𝐥𝐞𝐫𝐞 𝐨̈𝐧𝐝𝐞...