~Karanlık Leydi~

218 11 6
                                    

Jemisha maskesini çıkarıp koltuğa oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jemisha maskesini çıkarıp koltuğa oturdu. Hemen ardından annesi ile babası geldi.
"Seninle gurur duyuyorum jemisha!" Dedi büyük çığlığa benzer ses ile, bu ses tüm malfoy malikanesini inletmeye yeterdi.

Rodolphus ise sadece ufak bir gülümseme ile yetindi. Babası hep böyleydi. Jemisha ile çok konuşmazlardı. Konuşsalar bile -ki bu çok nadir olan bir durum, önemli bir konu ya da sinirli olduğunda olurdu.

Jemisha anne ve babasına bakıp kafasını salladı sadece. Yanına aldığı ölüm yiyenler ile bir saldırı düzenlemişti ve 5 muglle katledilmişti. Lord oldukça memnundu bu durumdan.

"Dinlenmeye çıkıyorum." Dedi kız, anne ve babasına voldemort'u aratmayacak ürkütücü ve soğuk bir ses tonu ile.

~O sırada Potter'ların evi~

"Saldırıların ardı arkası kesilmiyor!" Dedi james potter evinin salonunda dört dönerken. Sirius ise sinirlice nefes alıp veriyordu. Harry bir babasına, bir de vaftiz babasına baktı. Annesine döndüğünde ise onun endişelice babasına baktığını gördü.

"En azından onlara önderlik eden diğer kişinin kim olduğunu bulduk." Dedi salondan içeriye giren dumbledore sakin bir ses tonuyla.

"Gerçekten mi? Kim?" Dedi lily hızla dumbledore'a dönerek. Diğerleri ise vericeği cevabı bekliyordu.

"Karanlık leydi." Dedi dumbledore yine her zamanki sinir bozucu sakinliği ile.
"Ne?" Dedi salondaki dört kişi de.

"Sürekli gördüğümüz, her saldırıda bulunan kişi bir kız-" "bir kız mı? Bir kız çocuğu mu?!"
Diye böldü sirius onu.

"Evet, ve tahminimizce o kız çocuğu, rodolphus ve bellatrix'in kızı." Diye tamamladı cümlesini dumbledore.

Ev halkı birbirine baktı. Bellatrix'in ismi ile sirius'a kaçamak bakışlar gitmişti bile.

"Ama bir kız çocuğu nasıl olurda onca seherbaz'ı yenebilir? Ayrıca onların kızı olduğu ne malum?" Diye sordu sirius. James ise onaylar biçimde kafasını salladı.

"Ölüm yiyenlerden birini duymuş moody. Söylediğine göre ölüm yiyen, 'annenizin hançeri madam.' Diyerek yere düşen hançeri ona vermiş. Mantıklı düşünürsek eğer, malfoyların bir kız çocuğu yok. Aynı şekilde diğer ölüm yiyenlerinde fakat bellatrix ve rodolphus'tan emin değiliz. Bu da bizim soruşturduğumuz sorunun cevabını onlara çıkarıyor." Diyerek yanıtladı.

"Eğer böyleyse, onu voldemort eğitti demek oluyor öyle değil mi?" Diye sordu harry.
Dumbledore ise sadece kafasını yavaşça sallamak ile yetindi.

Tedirgince sirius'a dönüp konuşan james, "ya bu çocuk-" sözünü bitiremeden sirius'un gazabına uğradı.

"Hayır james! Olamaz... olmasına imkan yok..imkansız.." sirius aklını kaçırmışcasına söylenirken dumbledore'un sesi ile ona döndü.

"İmkansız diye bir şey yoktur sirius..."

________________________________

Karanlığın içinden| Harry James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin