Dört

269 30 16
                                    

Telefonumu kapatıp pantolonumun cebine koyduktan sonra çöktüğüm yerden ayağa kalkmış,elimle üstümü silkelemiştim.Etrafa baktığımda birkaç insanın buraya odaklandığını görmüş,gülerek el sallamıştım.Buradan gayet rahat bir şekilde bahçe gözüküyordu bu da demek oluyordu ki burası iyi bir saklanma yeri değildi.Yoongilerin uzun söylemlerini kulağa asmayıp şimdi anlamam biraz komik duruyordu.

Bahçede dolaşan hastalar olsun,çalışanlar olsun hepsinin garip bakışlarına maruz kalıyordum.Gülümseyip el sallamama rağmen neden böyle bakıyorlardı?Sanırım biraz deli olabilirler.Girdiğim kapıdan çıkıp koşar adımlar ile Bay Kim'in odasının yolunu tuttum.Benim delikanlılığım İnternet kapanana kadardı.Onca laf etmiştim.Aslında yanlışlıkla olmuştu ama Bay Kim bunu önemseyecek kadar iyi kalpli değildi.Henüz başlayalı 4 hafta olmuş ve bu dört hafta da hepimizle teker teker uğraşmıştı.Gördüğü her yerde bir takım sorular sorup,bilemeyince Bayan Jisoo'ya söylüyordu.O da bizi bir güzel azarlayıp,ceza veriyordu.Bunu Bay Kim'in istediğine emindim.Kesinlikle o kadar çok emindim ki bunun için Bayan Jisooyla kavga bile ederdim.Bay Kim'e cesaretim yetmezdi.

Bu yıl içerisinde babasının-yani başhekimin-emekliye ayrılacağını ve hastanenin başına Bay Kim'in geçeceği söyleniyordu.Bay Kim başhekim olmak için fazla genç değil miydi?

Bay Kim'den korkmanız ve nefret etmeniz için illaki onu yakından tanımanıza gerek yoktu.Bakışları ile sizi aşağılar,ağlamanızı bile sağlardı.Oyle bir bakıyor ki kendinizi dünyanın en iğrenç varlığı olarak hissedebiliyorsunuz.Tecrübe ile sabittir.

Birilerinin garip bakışları eşliğinde Bay Kim'in odasının önüne gelmiş,titreyen elimi yumruk yapıp kapıyı çalmıştım.Buralara gelmek için fazla uğraşmıştım ve şimdi stajım bitmeden kovulursam çok kötü olurdu.Zengin bir aileden gelmiyordum.Buraya gelmek için kendimi heba etmiştim.Saçlarım stresten dökülüyordu,birkaç sene önceye kadar.Aileme yük olmamak için lise de part time çalışıyordum.Üstüne ders çalışıp,dil öğreniyordum.Burs kazanarak gelmiştim üniversiteye.Yine de ailemi zora soktuğumu biliyordum.Hem annem hem babam çalışıyordu ki evde babaannem ve dedem de vardı.Bir de küçük kardeşim-aslında 22 yaşında ama olsun-

O benim gibi üniversite okumamış,kendisi istememişti.Küçüklugunden beri derslere dair ufak bir ilgi kırıntısı bile yoktu.Ne kadar çabalasak da asla bir ilgi olusturamamıştık.Kendisi şu an hiçbir şey yapmıyordu.Bos geziyordu.Aptal birkaç arkadaşı yüzünden bu hale gelmişti.En azından bir işe girebilirdi o da yoktu,sokaklarda dolaşıyor gecenin köründe eve geliyordu.Annem söylemişti hepsini.Annem de bu durum için çok üzülüyordu.
Babaannem ve dedem ise farklı bir dünyaydı.

'Gel' sesini duyduğum an kapının kulpunu tutup açmış,içeri girdikten sonra kapatmıştım.Masasındaki belgeleri  tüm asaleti ile incelen bu adam gerçekten çok yakışıklıydı.Tarzı  da oldukça iyiydi.Her ne kadar haz etmesem de gerçekleri inkar edemezdim.

"Bay Kim" sesimi ben bile zor duymuştum ama Bay Kim başını kaldırarak gözlüklerinin altından o meşhur bakışlarını göndermişti.

Baktığı dosyayı kenara koyup gözlüğü çıkarıp okuma kitabı olduğunu tahmin ettiğim kitabın üstüne koymuştu.Geriye doğru yaslanıp dik dik bakmaya başlayınca başımı eğip ellerim ile oynamaya başlamıştım.
Biraz daha böyle bakarsa oturup aglayacaktım.Bu kadar korkutucu olmak zorunda mıydı?

"Gerçekten klavye delikanlısısın"

Daha sonra duyduğum ayak sesleri ile oturduğu yerden kalktığını anlamıştım.Umarım yanıma gelmiyordu.

"Bay Kim beni gerçekten kovacak mısınız?"

Eğik tutmaktan ağıran boynum yüzünden kafamı yavaşça kaldırmıştım.

Kalçasını masaya yaslayıp kollarını göğsünde birleştirmişti.

"Benim yerimde olsan ne yapardın?"

"Kovmazdım sanırım ama iyi bir ceza verirdim.Sonuçta yaptığım yanlıştı.Öyle kaçmamam gerekiyordu ya da ne bileyim işte.Bende de hata var ama yalnızca kendimin hatalı olduğunu düşünmüyorum.Siz de kaba davrandınız"

"Kaba mı?Kaba falan davranmadım Lalisa.Hakkettigin gibi davrandım."

"Hayır Bay Kim kaba davrandınız"

"Kaba davranmadım Lalisa"

"Kaba davrandınız Bay Kim.Kırıcıydınız hatta"

"Ha?Sen iyice delirmişsin"

"Kaba davrandıgınızı kabul ederseniz sizden özür dilerim"

"Sadece özür mü?Hayır"

"Hayır ?N-"

"Tamam bu kadar goygoy yeter.Sınırlarını aşma"

"Gençler sesiniz her yerden duyuluyor.Biraz sessiz mi olsanız"

Aaa öyle demeyin Taehyung çok kibar🤡
Bir bölüm daha gelir bu arada

Stajyer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin