Kız sahnede tek başına bale yapıyordu.Ondan başka kimse yoktu ortalıkta.Yani kız öyle sanıyordu.Kırmızı bale elbisesi onu ortama uygun gösteriyordu.Bu işi kusursuz bir şekilde yapıyordu.12 yılı bale ile geçmişti.Bu süreç boyunca bir sürü insanla birlikte çalışmıştı ama hiç biri onun kadar iyi değildi.Sonuçta onu HYDRA eğitmişti.Orada aldığı eğitimler ona çok katkı sağlamıştı tabii ki.
Kız havaya zıplamadan önce bir kez etrafında döndü.Dönerken asla duraksamamıştı bu başını döndürsede en iyisi olması gerekiyordu.Zıplayıp üstteki daire şeklindeki demire tutundu.Birkaç kez etrafında dönüp kendini yere attı.Artık çalışmaktan ayakları yorulmuştu.Yere uzandı,tam uzandığı sırada bir alkış sesi geldi.Kız hemen silahını çıkartıp ayağa kalktı.Sesin nereden geldiğini bilmiyordu.
"Hey,benden korkmana gerek yok sonuçta sana hiç bir şey yapmadım değil mi?"diye bir ses geldi.Gelen Winter Soldier'dı.Kızın gece kabuslarına giren kişiydi.Herhangi bir hata yaptığında onun önüne atarlardı kızı.
Winter Soldier gülerek kıza bakıyordu.Kızın gözünde o korkuyu görmek hoşuna gidiyordu.Çok caniceydi ama canilik onun beyninde vardı.Ruhunda veha kanında demek doğru olmazdı.Ona ne yapıldığını biliyordu...
" Neden buradasın?"korkarak adama baktı.Adamın yüzünde alaydan başka bir ifade yoktu.Merhamet ise hiç yoktu.
"Merak etme sana şimdi hiç bir şey yapmayacağım.Sadece sana sonra yapacaklarımdan önce sana bakmak istedim,o güzel yüzüne.Sonuçta onu yakın bir zamanda kimse göremeyecek"
Her adımında kıza daha çok yaklaşıyordu.Kızın silahı vardı ama karşısındakine işlemezdi.Böyle bir kızın karşısındaki insana saldırmaması çok şaşırtıcıydı.Kız HYDRA'nın baş tacıydı resmen.Ama tek sorunun bu adamın Winter Soldier olmasıydı.Sonuçta insan korktuğu şeye tepki gösteremezdi.Gösterebileceği tek şey ona olan korkusu olurdu.
Winter Soldier kızın yanına gidip elini kızın yanağına koydu.kız sadece adamın yüzüne bakıyordu.
"Seni tekrar göreceğim günü heycanla bekliyorum,Alice."deyip elindeki silahıyla beraber çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreakers
FantasyKitap Marvel evreniyle aynı doğrultuda gitmeyecektir.Bazı olaylar aşırı alakasız olabilir o yüzden önceden söylemek istedimm:)