Stark tower'da klasik bir gündü.Stark sıkılmıştı.Yanına herhangi bir kadın çağırmak yerine,Bucky Barnes hakkında bilgileri araştırmaya başladı.Onun babasının ölüm sebebi şuan dışarıda ya da HYDRA'daydı.Ama kendisi de bir insanın ölüm sebebi olmuştu.O zaman,o şımarık adamken yanlışlıkla birinin ölüm sebebi olmuştu.Bunu kendisi de biliyordu.Asla yanlışlıkla olmamıştı.Hatta yaptığı şeyin bilincindeydi.Canon Grant'i öldürmüştü.Ama bunun vicdan azabını üstüne hissediyordu.Bunu maddi bir şeyle ödemek fikri geldi aklına önce.Bucky'i bırakıp,Canon'ın dosyalarına bakmaya başladı.Adamın küçük bir kızı vardı.Ama kız herhangi birinin velayeti altında gözükmüyordu.Hatta kızla ilgili bilgiler oldukça azdı.Sadece HYDRA'da olduğu biliniyordu.Ve bu vicdan azabı anca onu kurtarmakla geçerdi.Madem birinin hayatına son vermişti,başka birinin hayatını kurtarırdı......
Bir şekilde Avengersla birlikte kızı HYDRA'dan almışlardı.Tony Stark'ın aklına yaptığı yanlışı düzeltmek 4 yıl sonra geliyordu.Belki babasına bir şey olmasaydı kız HYDRA'da olmayacaktı.
Yoldalardı,ama herkesde ölüm sessizliği vardı.Birinin kıza bir şeyler anlatması lazımdı.Ama kimse bir şey bilmiyordu.Natasha dışında.Tony'e kızgındı.Böyle bir olaya asla karışmaması gerekiyordu.Tony korkaklığı bırakıp konuşmaya başladı.
"Alice,yanıma gelir misin?" arabanın arkasına gitmişlerdi.
Alice kocaman gözleriyle Stark'a bakıyordu.
"Alice ben babanın bir arkadaşıyım,bana çok güvenirdi.Seni bulunca yanıma almak istedim" sözlerinin hepsi yalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreakers
خيال (فانتازيا)Kitap Marvel evreniyle aynı doğrultuda gitmeyecektir.Bazı olaylar aşırı alakasız olabilir o yüzden önceden söylemek istedimm:)