Резня

59 12 0
                                    

Kız hastaneye geldi,birkaç işi vardı.Neredeyse kimse yok denecek kadar azdı insan sayısı.Nedense hiç iyi bir enerji yoktu ortamda.Etrafta normal insanlar gözükmüyordu.Ya çoğu siyah takım giymişti ya da tek bir odak noktaları vardı.

Alice anlamıştı,burada pek iyi şeyler olmayacaktı.Bunu anlamasına rağmen hala hastanedeydi.Katliamın dışında olmaktansa içinde olmayı tercih ederdi her zaman.Huylu huyundan vazgecmezdi.Kötü sonuçları olacağını bile bile kendini ateşe atıyordu.Birden Hastane'nin kapıları kapandı.Bilgisayarlar işlevini yitirdi.Adım sesi geliyordu ama girişten değildi.-1.katın merdivenlerinden geliyordu.Ve şuan kimse insani bir belirti göstermiyordu.Herkes Beyinleri ele geçirilmiş gibi kızı mayhoş gözlerle izliyordu.Ekranda "Son 10 saniyen" diye bir yazı belirdi.Altına da görülmesi en zor şekilde  "Гидра ждет тебя,Элис"yazıldı.

"Hydra seni bekliyor,Alice"Artık tek bir yol kalmıştı.Gidecekti.

" 10,9,8,7,6,5...."

"0" Alice'in tahmin ettiği gibi herkes üstüne doğru yürümeye başladı.Boyunlarında kelepçe tarzı bir şey vardı.Kırmızı ışık saçıyordu etrafa.Galiba elektrik dalgası vermişlerdi insanlara.Aniden gelen elektrikte onları buraya doğru saldırtmıştı.Çünkü hepsi ilk olarak Alice'i görmüştü ve bunu Alice'in yaptığını düşünmüşlerdi.

Kız kendini merdivenlerden yukarı atarken Karşıdan çok tanıdık bir sima gördü.Rumlow.....

"Merhaba Alice,uzun zaman oldu görüşmeyeli.Özledim...Zaten hiç görmeye de gelmedin" diyerek dudaklarını büzdü.Rumlow şükretmeliydi çünkü Alice'in etrafında bir ton zombi-insan vardı.Olmasaydı Rumlow'a bir tane yapıştırırdı.

"Uzatma,geliyorum"

"Hay hay Alice"

Rumlow'la beraber Hydra'ya gidiyordu.....


HeartbreakersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin