Reddedilmişti.Hatta Steve Rogers tarafından.Baya da kalbi kırılmıştı.Stark Tower'a geldikten iki yıl sonra.Açılmıştı Steve'e.Ama"senin gibi birine güvenemezken senle çıkmamı bekleme"sözlerini duymayı beklemiyordu.Fakat bu lafı üzerine Sharonla çıkmıştı???
Başlarda çok üzülüyordu.Sonradan bunu saklamayı öğrendi.Hala Steve'e karsi duyguları olsa da artık onların ilişkisi o kadar üzmüyordu.Sonuçta Steve'den daha iyilerini bulabilirdi.İlişkinin başlarında,Steve,Sharon'ı eve getiriyordu ama ayda bir falandı.Sonradan Sharon her gün gelmeye başladı.Steve de bunu bilerek yapıyordu.Çünkü Alice'i kıskandırmak istiyordu.Şu aralarda Sharonla araları bozuktu biraz.
Herkes ortak salonda oturuyordu.Nat'in yanına gidip oturdum.Kafamı da omzuna koymuştum.Sessizce"ne zaman gidecek Sharon"diye sordum.
"Galiba hiç bir zaman" dedi nat sırıtarak.
"Nat aşağıya antremana inelim mi?" Antreman yaptığımız zaman dikkatimi dağıtarak beni yenerdi ama bu sefer ben onun dikkatini dağıtacaktım.
"Olur ama sen bana karşı koyamadığın icin hep ben yeniyorum,küçük" ayaga kalkıp önünde durmamam için iki kez kalçama vurup beni arkadan asansöre doğru ittirdi
Asansör aşağı doğru iniyordu."ama bu sefer sen bana karşı koyamayacaksın Natasha"
"Sence sadece bir seferlik mi sana karşı koyamayacağım"eğilerek kulağıma doğru fısıldadı
Be kadın,zaten yanlız kalacağız birazdan,neden şimdi böyle yapıyorsun???
Ben ona utançtan bakamazken,o benim heryerime bakıyordu.Ve galiba özellikle ilgisini çeken yerler vardı...
Scarlett balım bu ne haşmetli bir foto,Ayrıca üşendiğim için devamını sonra atacağım kusura bakmayın.VE BU KİTAP GALİBA NAT KİTABI OLMA YOLUNDA İLERLİYOR.Arkadaslar bu arada Alice'i hydradan cikmis olarak dusunmemiz gerekecek bu ve ileriki bolumlerde.Eğer orayida yazsaydim cok uzardi,o yuzden yazmak istemedim.Ama hydra'dan cikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreakers
FantasiaKitap Marvel evreniyle aynı doğrultuda gitmeyecektir.Bazı olaylar aşırı alakasız olabilir o yüzden önceden söylemek istedimm:)