Kız 13 yaşındaydı.HYDRA askerleri kızı evinden almışlardı.Daha doğrusu kaçırmışlardı.13 yaşındaki bir kıza merhametleri azıcıkta olsa vardı.Kızı,baban bizden yardım istedi seni ona götüreceğiz diyerek kandırmışlardı.Bunu en azından kaba kuvvetle yapmamışlardı.Kızda babasını duyunca hemen kabul etmişti ama bilmiyordu babasının ne halde olduğunu.
En sonunda gelmişti HYDRA'ya.Kızı hemen bir odaya aldılar.En sonunda anlamıştı Alice.Babası burada değildi.Burada olsaydı kızına böyle davranılmasına izin vermezdi.
Kız tek başına simsiyah odada duruyordu.Yanına doktor gelmişti.Koluna sayamadığı kadar iğne vurmuşlardı.Son iğnede dayanamamıştı artık.O simsiyah oda onun gözünde bembeyaz olmuştu.
Uyandığında odada Rumlow dışında kimse yoktu.O da isteyerek durmuyordu.
"Hey,sonunda uyanmışsın." dedi Rumlow.Sesi yumuşak çıkıyordu.Kız korkarak ona baktı.Aralarında en az iki metre vardı.Rumlow kıza elindeki siyah kıyafetleri uzattı.
"Bunları giy,ben seni dışarıda bekliyorum" demişti ama gülümseyerek.Ondan hiç beklenmeyecek hareketlerdi.
Kıyafetler kızın burada bir ajan olacağını belli ediyordu.Kıza verilen kazağın önünde altın renkli iple işlenmiş bir melek vardı.Ne alakaydı bu şey? HYDRA'ya tersti bu.hiç bir ajanına siyah dışında renk bulunan bir kıyafet vermezdi.Kızın özel olacağı buradan belliydi.
"Heyy,ben giyindim" diyerek Rumlow'a seslendi.Adam koca bedeniyle içeri girmişti.Kıza bir göz atıp çıkması için kapıyı tuttu.Bu adam kesinlikle diğer askerlere göre daha iyi duruyordu.
.........
Winter Soldier, winter Soldier, winter Soldier.... Kızın aklındaki tek şey.Galiba kendini kurtarması için Tony Stark'a yalvarması gerekiyordu.En son yaşadıkları şeyden sonra onu kuleye bile almayabilirdi.Görmek için gitmesi gerekiyordu. Askılıkta olan kabanını alıp dışarı çıktı.
Kuledekileri özlemişti.Özellikle wanda ve stephen'ı.Steve'le araları pek iyi değildi.Sharon ile kavga etmişlerdi ve hemen kötülemişti Sharon onu.Tony zaten kızgındı.Natasha hakkında hiç bir fikri yoktu.O da kızgın olabilirdi.belki.
Gelmişti kuleye.Fakat içeriye adım atacak gücü yoktu.Kapıya sadece iki adım vardı.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreakers
FantasyKitap Marvel evreniyle aynı doğrultuda gitmeyecektir.Bazı olaylar aşırı alakasız olabilir o yüzden önceden söylemek istedimm:)