Girmişti kuleye ,daha doğrusu arkadan itilmişti.
"Uff ne mizil mizil yürüyorsun,hızlı yürü azıcık" ses loki'nin sesiydi.Kız gözlerini açıp şaşkınca ona baktı.En son iki yıl önce görüyordu.Severdi Lokiyi.Çoğu insanın yapmadığı iyilikleri yapmıştı Alice'e.
"Lokii.Seni çok özledimm." diyerek boynuna atladı loki'nin.Loki de kollarını beline koydu.Alice gayet huzurluydu.O değişik Rogers ve Stark'ın yanına gitmesine gerek yoktu kendince.Tony ve Steve'i seviyordu,sadece uğraşmak eğlenceliydi.
"Hadi içeriye girelim yoksa camdan bakan Rogers öfkeden üstümüze atlayacak." Steve cidden salonun camından ikisine bakıyordu.Şaşırmıştı Alice.Sonuçta aralarında 6 aydır süren bir kavga vardı.Daha çok gözlerini orada oyalamadan Lokiye çevirip koluna girdi.İçeriye girerken Tony'nin yüzüne nasıl bakacağını düşünüyordu.Umarım Tony bana kızgın değildir diye dua ediyordu bir yandan.
........
Avengers oturmuş hep birlikte yemek yiyorlardı.Steve,sevgilisinden Alice öyle bakmamasını istiyordu.Aslında Alice de öyle bakıyordu.İkisinin nefretide gözlerinden anlaşılıyordu.Bu Sharon değişi gelmeseydi gayet eğlenceliydi ama onun burada olması onun sinirini bozuyordu.Steve,Alice'i her zaman önemsemişti.Canından bir parçaydı.Galiba.
Alice'den
Loki'nin kolunun altında film izliyordum,yani galiba sadece ben izliyordum.Ben dışında kimse izlemiyordu.Avengers,Sharon değişiyle ilgileniyordu.Wanda kulede bile değildi.Stephen...Stephen odasındaydı.Oraya gidebilirdim.Canım Stephen'ım, Sharon'a yüz de vermiyordu.Loki'nin kolunun altında biraz kıpırdandım.
"Minik tavşan nereye?"Ağırlığı benim kadar olan kolunu ittirip ayağa kalktım.
" Stephen'ın yanına,sıkıldım sizden"yüzümü ekşitip hayvanat bahçesinden kaçmış Avengers'ı gösterdim.
"Hayır benden sıkılamazsın,bende geliyorum.Bensiz gidemezsin" deyip sırtıma atladı.ATLADI.Benim on katım adam.Ve yeri boyladık.
"Sağol Loki bir yere yapışmadığımız kalmıştı." Mal Loki birde bağrıyordu.Canım atlamasaydın düsmezdik yere yani.
"Ya Alice kolum kırıldı....AAAA"kolunu tutarak bağrıyordu.
" KOLUNU BİLE VURMADIN LOKİ"şuan ikimizde salaklıktan bağrıyorduk.
"O ZAMAN BACAĞIM KIRILDI İMDATTT!!"ya sabır.Lokiyi kolundan kaldırıp salondan çıktım.Eşek ölüsü gibi ağırdı birde.Kocaman adamı yerde sürüklüyordum.Minik çocuklar görse gülerdi halimize.Loki gayet memnundu sesi de çıkmıyordu.
......
Arkadaşlarrrr,arada böyle çerezlik bölümler yayınlamayı planlıyorum.Kurgum az okunsa bile kurguyu devam ettirmek istiyorum.Okursanız ve düşüncelerinizi kibar bir dille-tabii kötüyse-belirtirseniz çooook sevinirimm:***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreakers
FantasyKitap Marvel evreniyle aynı doğrultuda gitmeyecektir.Bazı olaylar aşırı alakasız olabilir o yüzden önceden söylemek istedimm:)