Sedar tak sedar,aku kini telah berjaya melanjutkan pelajaran ke tingkatan 5...aku tak sangka,dulu aku nak pindah sekolah sebab tak tahan dilayan macam pendatang asing...tapi berkat semangat dari guru dan juga keluarga,aku dapat pergi sejauh ini...
Aku tak terucap betapa terima kasihnya aku kepada cikgu Salmah,keluarga serta rakanku Muhaini kerana mereka lah orang yang sentiasa menyokong aku tatkala aku kehilangan arah tuju...
Aku kini semakin matang dengan apa yang pernah berlaku dalam hidupku...aku kini tak mudah percaya pada orang lain...
Si pemberita,Siti juga masih bersekolah disini...aku masih ingat dia juga digosipkan dalam beberapa perkara...aku pernah dengar dia ada special relationship dengan carter dia...aku hanya tersengih mendengar berita itu...paling teruk sekali,dia sering disindir oleh male classmates kami...
Disebabkan sindiran itu,dia pernah menangis depan kelas sebab tak tahan disindir setiap hari di dalam kelas...aku berasa sedikit puas hati,sebab apa yang pernah dia lakukan padaku akhirnya dibalas,tapi bukan aku yang membalasnya...dia turut ditikam belakang oleh bestfriend nya sendiri...
Berbeza dengan Nizam,aku tak tahu apa2 lagi pasal dia...dia lenyap dari sekolah ini sejak tingkatan 2 lagi...selepas peristiwa itu,kelibatnya susah untuk dilihat...kami sudah mengakhiri hubungan ini dan aku rela dia pergi tinggalkan aku tanpa alasan...pernah terlintas difikiran untuk sms dia balik,tapi aku rasa itu tak diperlukan...
Aku sedih sebab aku hanya couple dengan dia selama 3 bulan,aku belum puas meluahkan segala isi hati...aku masih sayang dia,walaupun dia meluat tengok muka aku...
Tapi sekarang,aku mulai melupakan dia...cuma aku saja imbas balik kisah ini sebagai kenangan aku dengan dia...
~the end~
YOU ARE READING
My Sad Love Story
Teen FictionSebuah kisah cinta yang tak akan pernah ku lupakan. Cinta pertama ku...yang berakhir terlalu pantas. 💔