7. Fejezet

511 13 9
                                    


Amint a kastélyhoz értem, már indultunk is. A Twinkie-vel hamar a szállodához értünk, ahol ha minden igaz, van net és megtudjuk nézni a koordinátákat.

- Oké, mindenki legyen résen! Ellenséges területen járunk. - mondta JJ, majd elővette a pisztolyt.

- Meglátásom szerint, egy négy csillagos szállodába fegyvert hozni több gondot okoz mint amennyit megold. - támaszkodott neki higgadtan a kocsinak Pope.

- Esküszöm bedobom azt a vackot az óceánba, JJ! - hajolt előre Kie.

- Tedd már le! - vettem ki a kezéből, majd átadtam John B-nek, aki így eltudta rakni a fegyvert.

- Nem lehet így nyúlni egy pisztolyhoz! - fordult felém sértődötten a szőkeség.

- Gyere! - forgattam meg a szememet, majd elindultunk befelé. Követtük JJ-t, aki a konyhán át, elvezetett minket egy másik szobába, ahol a számítógépek voltak. Pope azonnal a gépekhez lépett és miután John B lediktálta a koordinátákat, már kereste is a helyet.

- 34, 57, 30 észak, 75, 55, 42 nyugat. - olvasta fel JB. - Az a kontinentális talapzat. - mondta, mikor a gép közelíteni kezdett a térképen.

- Ha nem a mély oldalon van, akkor nem is számít kincsvadászatnak. - jegyezte meg Pope.

- A sekély oldalon van. Csak 270 méter! - örült meg John B amikor meglett a pontos hely.

- Az nem is sok! - bólintottam elismerően.

- Vagyis még megoldható? - kérdezte Kie.

- Abszolút! - vágta rá JJ, mire a fiúk gúnyosan néztek rá.

- És Iza hozza a kis privát tengeralattjáróját? - kezdte Pope, mire sértődött pofákat vágtam neki.

- Hogy tervezed, te főbúvár? - szállt be John B is.

- A roncstelep. - mondta mindent tudóan JJ. - Van ott egy drón. 300 méterre leér. 360 fokos kamerája van. Az kell nekünk!

- És apád rátenné az enyves kezeit? - kérdezte JB.

- Apámat kirúgták, hála az enyves kezeinek. Mint kiderült, a tulaj nem örül a matt részeg melósoknak. - mondta kínosan a szőkeség. - De a drón ott van.

- Mit mondtál, mennyi van a Merchantön? - kérdeztem elgondolkodva.

- 400 misi. - felelték egyszerre, miközben Pope az ajtóhoz lépett.

- 400 millió dollár? - képett el Kie, én pedig már kifelé tartottam.

- Pope, félre! - löktem meg, sikertelenül.

- Nem! Szó sem lehet róla! - nézett rám komolyan, a következő pillanatban pedig megjelent JJ, aki egy határozott mozdulattal eltakarította az útból barátunkat. Kinyitotta az ajtót, majd maga elé engedve, megindultunk kifele. 

- Törvényesen nem lehetne? - kérdezte Pope, de senki sem figyelt rá.

~~

- Nyugi már! Nem lopjuk el a drónt, csak kölcsön vesszük! - magyarázta John B, mikor már a Twinkie-ben ültünk.

- "Az ember az egyetlen állat, akinek fantázia és valóság egy." - bölcselkedett Pope.

- Ezt te találtad ki?

- Albert Bernstein találta ki. - mondtam unottan, mire kérdő pillantásokat kaptam. - Mi van?

Nem erről volt szó  || JJ Maybank f.f. ||Where stories live. Discover now