10. Fejezet

481 13 6
                                    


- Ez a Royal Merchant. - mondta teljes sokkban John B...

- Nem kéne látnunk valamit? - kérdeztem némi várakozás után, mikor már nagyjából átnéztük a hajót.

- Nincs itt. - lombozódott le John B. - Húzd fel a drónt!

- Tehetünk még egy próbát! - bíztatta Pope. - Feltöltjük az elemeit és lemegyünk újra.

- 3x is átnéztük. Nincs ott semmi! Lássátok be! - kiabálta JJ.

- Fogd be! - ripakodott rá Kie.

- Ez az igazság!

- Lehet, hogy betemetődött, nem tudhatjuk! - álltam barátnőm mellé.

- Ha lenne ott arany, a fémdetektor már megtalálta volna! - adta fel JB. - Valaki megelőzött.

- Vagy nem is volt arany.

- JJ! - szóltam rá, de igazából én sem nagyon hittem a dologban. Csalódottan indultunk haza. Az úton senki sem szólalt meg.

Mikor hazaértem, nem volt társaságom, úgyhogy felmentem a szobámba. Pár óra elteltével azon kaptam magam, hogy azon gondolkoztam, mi történhetett az arannyal.

Tegyük fel, tényleg ott volt. A hajó elsüllyedt és az arany sosem került elő. Mivel tudjuk, hogy a legtöbben rossz helyen keresték és valószínűleg híre ment volna, ha valaki 400 milliónyi aranyat talál, csak egy lehetőség maradt. Az arany sosem süllyedt el. Lehet, hogy valaki megmentette. Csakhogy a Royal Merchant-nek köztudottan egy túlélője sem volt. Vagyis képtelenség. Lehet, hogy valaki megelőzött minket és feltűnés mentesen lenyúlta, vagy nem is létezett soha!

- Iza! - hallottam meg bátyám hangját. Léptei egyre erőteljesebbek voltak, ahogy közeledett a szobám felé. - Iza? - nyitott be. Láthatóan ideges volt.

- Történt valami?

- Ne játszd a hülyét! - emelte fel fenyegetően a mutatóujját. - Te voltál az, meg a Sneci haverjaid!

- Top, fogalmam sincs, hogy miről beszélsz!

- Persze. Azt hiszed ez vicces? Elsüllyeszteni a hajómat jó buli? - kiabált. Egyből összeállt a kép. Biztos voltam benne, hogy JJ tette és Pope fedezte őt tegnap.

- Topper, nem is tudtam, hogy elsüllyedt a hajód! Amúgy meg mi okom lenne tönkretenni a saját hajónkat? - hitetlenkedtem, hátha így elterelem a gyanút JJ-ről.

- Nem tudom. Újabban nem nagyon értelek! Mi okod van a Snecikkel haverkodni?

- Te jó ég! Még mindig itt tartasz? Ők a barátaim! - emeltem meg most már én is a hangomat.

- A barátaid tönkretették a hajómat!

- Jó, én ezt nem hallgatom! Menj ki a szobámból! - szóltam rá, az ajtó felé bökve.

- Nem küldhetsz ki, a bátyád vagyok! - röhögött fel lesajnálóan.

- Alig egy év van köztünk! - hüledeztem.- De, rendben, akkor megyek én! - elégeltem meg, majd otthagytam.

Mivel siettem, elővettem a biciklimet és azzal indultam meg a kastély felé.

- Halló! - kiabáltam, mikor az ajtót zárva találtam. - John B! - dörömböltem, de egyértelműen nem volt otthon.

Ezután a Heyward's-hoz mentem, ahol már nagyobb sikerrel jártam.

- Helló, Pope! - köszöntem, mikor megláttam kijönni az épületből. - Figyelj, beszélnünk kell. - kezdtem, de nemigen figyelt rám. - Tudom, haragszol rám a történtek miatt. Megértem, oké? - továbbra is csak ignorált. - Pope, jó barátom vagy és nem akarom, hogy bármi megváltozzon köztünk! Nézd engem nem zavar!

Nem erről volt szó  || JJ Maybank f.f. ||Where stories live. Discover now