15. Fejezet

437 15 2
                                    

Kiara egyenesen a mólóhoz ment, én pedig követtem. A lány egy darabig járkált idegesen, majd leült. Akkor már nem tudta magát tovább tartani és azt hiszem, nem is akarta. Kitört belőle a zokogás, felhúzta a térdeit és ráhajtotta a fejét. Leültem mellé, átöleltem, majd csendben vártam. Nem akartam ráerőltetni, tudtam, hogyha készen áll, akkor majd beszél róla.

- Azt tudtátok, hogy a hullák is sírnak? - hallottuk meg Pope hangját, mire mindketten felkaptuk a fejünket. - Folyadékot bocsátanak ki a szemükből.

- Kérlek, inkább ne hasonlítsd az érzelmeimet testnedvekhez!

- Az szaknyelven váladék. - ült le mellénk. - Most inkább befogom. - vette észre magát.

- Tudjátok mit? Én bemegyek. - jelentettem ki. - Beszélgessetek nyugodtan. - mosolyogtam rájuk bíztatóan.

A csapatból én voltam az egyetlen, aki tudta, hogy mi történt tavaly. Első sorból néztem végig. Kie és Sarah legjobb barátnők voltak, ezt mindenki tudja. Én inkább csak Kie-vel voltam, így nem ismertem annyira Sarah-t. Az ominózus szülinapon a családommal elutaztunk Outer Banks-ből, vagyis engem az egész sztori nem nagyon érintett. De Kie mindent elmesélt és ez volt az oka, hogy Sarah-val azután sem voltam jóban, miután összejött a bátyámmal...

- Mi a helyzet? - kérdezte JJ, amint beléptem az ajtón.

- Nem tudom, Pope-on fog múlni.

- Iza, én... - kezdte John B, de félbeszakítottam.

- Nem érdekel! Szemét húzás volt, de nem érdekel.

- Akkor nem haragszol?

- De, haragszom. Viszont, ha Sarah hajlandó bocsánatot kérni a viselkedéséért, akkor én is hajlandó vagyok szemet hunyni felette. De csak ha Kie-nek is oké. - tisztáztam.

- Istenem, Iza! Köszönöm! - ölelt meg JB, majd egy puszit nyomott az arcomra.

- Haver! - szólt rá JJ. - Határok! Azért mégiscsak az én barátnőm! - karolt át és jelentőségteljesen John B-re nézett, aki megadóan feltartotta a kezeit.

- Te meg mit vigyorogsz? - kérdezte Pope, aki épp akkor csatlakozott hozzánk.

- JJ most előszőr hívott a barátnőjének! - húztam ki magam büszkén. John B és JJ felröhögött, utóbbi magához húzva még meg is puszilta a homlokomat. Pope arcán viszont láttam valamit átsuhanni, aminek csak akkor lett értelme, mikor eszembe jutott, hogy mi történt köztünk, nem is olyan rég.

- Szóval, Iza benne van a buliban, mi a helyzó Kiarával? - kérdezte John B.

- Azt mondja, hogy hülye vagy.

- Figyu, nem kérdés. Válaszd Bellát és Kie-t. - mondta JJ.

- Csakhogy Sarah-ra is szükségünk van.

- Ha kicsit használnátok az eszeteket, akkor most nem lenne probléma. - néztem rájuk lesajnálóan. - Ki kell őket békíteni. Mázlitokra, én már azt is tudom, hogy hogyan. - kacsintottam vigyorogva, majd az ajtóhoz léptem.

- Akkor mi lenne, ha velünk is megosztanád a lehengerlő ötletedet? - követett John B.

- Egyszerűen össze kell zárni őket. Onnantól rajtuk ál; vagy kinyírják egymást, vagy túl élik és még az is lehet, hogy meg is békélnek. - magyaráztam.

- Oké, ez olyan szörnyű ötlet, hogy talán még működhet is. Apám hajója jó lesz, oda mindkettejüket felcsalhatjuk. - tervezte máris Pope.

- Akkor holnap reggel bele is vághatunk. - mosolygott John B.

Másnap már kora reggel kihajóztunk Heyward hajójával, rajta Sarah-val, Pope-ot pedig elküldtük Kie-ért.

- Még mindig nem értem mit keresünk itt és hol van Pope meg Kiara? - hisztizett Sarah John B-nek.

- Kicsit lazítunk a kincsvadászat előtt. Pope pedig Kie-t próbálja jobb belátásra bírni. - magyarázta JB immáron századszorra. 

Sarah gyanakodva ült le barátja mellé, miközben engem méregetett.

- És te? - kérdezte lekezelően. - Téged nem zavar, hogy itt vagyok?

- Iza hajlandó megbocsátani neked, ha kedves leszel és bocsánatot kérsz. - karolta át barátnőjét John B, miután rájuk sem néztem.

- Miért is kéne bocsánatot kérnem?

- Azért ahogy viselkedtél velem! - álltam fel idegesen és ha JJ nem karol át, hogy megnyugtasson, talán mást is a fejéhez vágok. Sarah egy pillanatra habozott, majd ő is felpattant és arrébb húzott engem, oda, ahol a fiúk nem hallottak.

- Mi bajod van egyébként? - kérdezi idegesen.

- Lenéző és bunkó voltál, mert Snecikkel barátkozok. Aztán kiderül, hogy John B teljesen befűzött, megcsalod a bátyámat és még ezek után is képes vagy ekkora picsa lenni. - fontam keresztbe a kezemet, miközben összegeztem a történteket.

- Figyelj, sajnálom amiket mondtam. Tényleg! Dühös voltam, mert nem vetted fel a telefont, majd megtudom, hogy végig velük voltál, miközben engem le se szartál!

- Elárulva érzed magad? Szerinted Kie-nek hogy esett amit vele tettél?

- Az nem pont úgy volt, ahogyan te gondolod!

- Akkor mondjuk avass be! - emeltem meg a hangomat.

- Csajok! Nem akarom robbantani a bulit, de beszélni szeretnék Sarah-val. - jött oda hozzánk John B. Valószínűleg Pope és Kie már közel jártak.

- Pillanat. - mondta Sarah. - Nézd, Izy, sajnálom ahogy viselkedtem veled és Kie-vel. - mondta őszintén, mire én csak biccentettem, hisz megígértem, hogy megbocsátok.

John B lecsalta Sarah-t a hajóaljba, ahova egyből bezárta szerencsétlen lányt.

- John B? - hallottuk meg Sarah rémült hangját. - John B, engedj ki!

Nemigen foglalkoztunk vele, ugyanis ezzel egyidőben megjelent Pope és Kiara is.

- Mi történt? - lépett Kie a srácokhoz, akik úgy tettek, mintha valamit nagyon szerelnének a hajón.

- A generátor nem akar váltani. - magyarázta JJ.

- A dugókat nézted?

- Nem, nézd meg légyszi te. - adta át JJ a szerszámokat, majd John B-vel szépen eloldalogtak Kie mellett, egyenesen a hajó széléhez, ahol én már fürdőruhában vártam őket.

- Ez valami vicc? Itt nincsenek is dugók! - mondta Kie, de mi már ugrottunk be a vízbe és egyenesen Pope hajójához úsztunk.

Visszanézve láttuk, ahogy Kiara kiengedi Sarah-t, majd mindkét lány kiabálni kezdett nekünk.

- Szórakoztok!?

- Egyenként foglak kinyírni titeket! - fenyegetett minket Kie. - Húzzátok vissza a beleteket!

- Nem mehettek el így!

- A kabinban van kaja és JJ sodort dzsangát. - kiáltottam vissza nekik.

- Hidroponikus!

- Imádat csajok! Cső!

Sarah természetesen a fejébe vette, hogy utánunk jön, így beleúszott egy portugál gályába, mi viszont ennek ellenére sem mentünk vissza értük. Meglesznek ők.

Sziasztoook!
Nagyon sajnálom, hogy ilyen
sokáig nem volt rész és azt is,
hogy ez most ilyen rövidre sikeredett.
Tudom, nem éppen ezt szoktátok meg tőlem.😅
Remélem azért tetszett nektek ez a
kis szösszenet, amint tudom, hozom a
folytatást!😘

Nem erről volt szó  || JJ Maybank f.f. ||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora