Bevezető

1.2K 32 0
                                    



Azoknak akik még nem ismernek bemutatkoznék, Isabella Thornton vagyok. Gondolom ebből már rájöttetek, hogy sajnos vagy nem sajnos, bár azért inkább sajnos, Topper Thornton a bátyám. Remélem mindenki ismeri Outher Banks helyzetét és nem kell sokat magyaráznom. Röviden azoknak akik nem tudnák, a sziget két részre van osztva a Snecik és a Flúgosok közt. Én azon kevesek közé tartozom, akit nem érdekel honnan származol, sőt! Kimondottan jóban vagyok a Snecikkel is, mégha ezt kevesen is tudják. Bezzeg Topper vérbeli Flúgos. Ritkán mondok ilyet, mert szörnyen bosszant, hogy születésünktől kezdve megmondják kik vagyunk és mivé kell lennünk, de sajnos így van. Sosem tartottam helyesnek, hogy valakit elítéljünk csak mert szegény vagy épp gazdag. Mármint, hahó!! Ez a 21.század, nem beszélhetnénk meg a gondjainkat értelmes emberek módjára?

- Csá Izy! - szakított ki a gondolatmenetemből bátyám.

- Jesszus Topp nem tudsz kopogni? - ripakodtam rá, majd megdobtam az egyik párnámmal.

- Ez az én házam is, nem kell kopognom. - magyarázta, miután kitért a támadás elől.

- Mit akarsz? - kérdeztem, miközben azt figyeltem hogyan járkál fel-alá a szobámban.

- Délután lesz egy buli, a parton. - kezdte, és feltűnően a fotóimat szuggerálta a falon.

- Tudok róla, Sarah már szólt. - mondtam unottan.

- Képzeld, egy haverom is ott lesz. - folytatta, majd az íróasztalomhoz lépett. - Azt kérdi, meghívhat-e egy italra.

- Nem is biztos, hogy megyek. - forgattam a szemem. - Főleg így, hogy az egyik szex éhes spanod rám akar mozdulni. - mondtam gúnyosan.

- Az illető akiről szó van, Rafe. - válaszolt, nem mintha kérdeztem volna.

- Rafe Cameron? - néztem Topperre meglepetten. Tudtam kiről van szó, hallottam már a hírét. Sokak szerint jó fej, plussz mindenki tudja, hogy az egyik legjobb pasi a környéken. Mások szerint viszont egy igazi seggfej és nem éri meg, még csak szóba állni sem vele.

- Igen. Üzeni, hogy ha elfogadod a meghívását, gyere pirosban. - nevetett bátyám ezen a hülyeségen.

- Ez baromság, nem is ismerem. - röhögtem én is.

- Ja, tudom. - mondta, majd mivel kézbesítette az üzenetet, az ajtó felé indult. - Hugi! - szólt vissza hirtelen.

- Igen?

- Csak annyit, hogy Rafe elég nehéz eset, ha bármi van szólj nyugodtan! - mondta bíztatóan.

- Köszi. - mosolyogtam rá kedvesen.

- Aztán szexi legyél! - köszönt el, ezzel kinyírva a gyönyörű testvérpillanatunkat.

*Este*

- Iza, ha nem sietsz itt hagylak! - kopogtatott az ajtómon Topper.

- Jól van, jól van! Kész vagyok. - nyitottam ki az ajtót, mire bátyám végigmért.

- Ez nem piros. - nézett rám meglepetten. Végül egy egyszerű zöld szoknyára esett a választásom, miután az összes piros ruhám kiesett a lehetőségek közül. Semmi kedvem ehhez a cirkuszhoz. Terveim szerint elmegyek, bepiálok, majd részegen hazaesek, hogy a drága szüleim büszkék legyenek rám.

- Gratulálok Sherlock! - mosolyogtam rá erőltetetten.

- Hogy hogy? - értetlenkedett a bátyám.

- Tudtommal sietünk, nem? - szememet forgatva indultam el, mire Topper követett.

~~

- Miért álltunk meg? - kérdeztem, mikor leparkoltunk egy ismerős környéken, de nem a parton.

Nem erről volt szó  || JJ Maybank f.f. ||Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon