•11•

224 11 3
                                    

Yaklaşık bir hafta kadar orada kaldıktan sonra artık kendi kendimize yaptığımız tatili bitirme kararı alarak okula gelmiştik.

O gün sinirle kızların yanına döndükten sonra sorguya çekilmiştim ama çok bir şey söylemeyince de moralimi yerine getirmek adına her şeyi yapmışlardı. En sonunda da kendime gelmiştim.

O gün akşam dışarı çıkıp eğlenmiş gelip eve sızmıştık. Sabah da kendimizi şımartıp dışarıda kahvaltı yapmaya karar vermiştik. Mercan ise akşam eve döneceğini söylemişti. Sıkıldığından falan değildi sadece ailesinin gözüne çok batmaması ve sonraki sefer de izin alabilmek içindi.

Akşam olunca Mert'i aramış ve Mercan'ı bırakmamız gerektiğini söylemiştim. O da gelip bizi almıştı. Hala mahallede gözükmek istemediğim için en önde maske ve gözlüğümle Mercan'ı bırakmıştık.

Evet gereksiz yükseldiğini kabul ediyordum ama bir nokta da hakettiklerini düşünüyordum.

Daha sonrasında ise biz genel olarak Kaya hakkında değerlendirme yapmış ve sonrasında eğlenmemize bakmıştık.

Yaptığım sunumun bitmesiyle sınıf bokunu çıkararak ıslık çalıp böğürmeye başlamıştı. Han hocanın dersi böyleydi. Adam çok rahattı öğrencileri ile. Masanın üstünde bağdaş kurup oturur sürekli tiyatro sınıfından bir şeyler çalıp eğlenir en sonunda da tiyatro bölümündeki yakın arkadaşı Bülent hocadan azar işitirdi.

Elimdeki oyuncak silahı hocanın yanına bırakarak yerime yerleşmiştim. Sunuma başlarken hoca özgür ol değişti. Ve elindeki silah oyuncaklarla öğrencilere piyuv piyuv yaparak ateş numarası yapıyordu. En sonunda ben buna dayanamayıp elinden kapmış ve onunla sunuma devam etmiştim.

Ders çıkışı bizimkilerle kısaca vedalaşıp evlere dağılıyorduk. Bir haftadır birlikteydik çok görmüştüm bu kadar samimiyet yeterdi.

Mahalleme gelmem ile ani bir kararla oradaki hoş bir kafeye gitmeye ve çalışmaya karar verdim. Abimler şimdi evde olurdu ve kaos ortamından kaçmak istiyordum. Eminim ki mahallenin sevilen tayfasına, mahallenin abisine bağırmam kulaklarına gitmişti ve net bir azar geliyordu.

Kafeye girmiş ve cam kenarında tekli koltuklu masaya yerleşmiştim. Siparişimi de verip arkadaşların gruba attığı fotoğrafla kahakaha atmış ve ışık hızıyla fotoğrafı Instagrama atmıştım.

gecenin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gecenin.karanlıgı: Oğlum benim adım Gece soyadım Tehlike.
-Dipnot: Sunumumu dinlemeyenleri vuruyorum teşekkürler.

620 ❤️       |61 Yorum

sadecemert: Sunumu dinlemeyene dalıyoruz beyler.

cansuyum: Kanka ben gerçekten dinledim de onu indirsen mi

gecenin.karanlıgı: @ cansuyum sen bizim bölümde bile değilsin lan sjsmmdm

defne=daphne: Ne kadar tehlikelisin mesela 1-10?

Mucize MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin