9~ Her Şey O Kantinde Başladı

930 92 51
                                    

Huening Kai'den...

" Sınavların haftaya başlıyor olması hakkında ne düşünüyorsunuz?"
Sorduğum soru Yeonjun hyungun elindeki kalemi kafama fırlatmasına sebep olurken Taehyun sonunda test kitabından kafasını kaldırabilmişti.

" Ders çalışmak gibi bir çılgınlık yapabilirsiniz dicem de hiç umut yok, kapkaranlık"

" Ders çalışmak benim doğama ters ya "

Yeonjun hyunga hak vererek kafamı sallamıştım.

" Sabahtan beri o kahverengi saçlı çocuğu bulmak için bütün okulu gözetlemek mi doğana uygun olan şey peki?"

" Taehyun vurdu ve gol!"

" Kai kapa çeneni " İkisinin aynı anda senkronize bir şekilde söylemesi beni şaşırtırken kollarımı küskünce önümde bağlamış ve dudaklarımı istemsizce büzerek oturmaya başlamıştım.

" Olum aşık oldum diyorum ya neden anlamıyorsunuz?"

" Sınavda kahverengi saçlı çocukla olan etkileşimini sormayacaklar ama bir test çözmezsin  varsa yoksa kahverengi saçlı çocuk ve lütfen bul artık şu çocuğu sürekli olarak kahverengi saçlı çocuk demekten dilimde tüy bitti. Hitap edecek bi işim bul"

" Cennetten düşen bir melek " Yeonjun Hyung ağzının suyu aka aka hayallere daldığı sırada Taehyun hyung umudu kesmiş olacak ki test çözmeye geri devam etmişti. İkisinin bu hallerini komik bulduğumdan gülmüştüm ki kantin sırasında Soobini görmemle farkında olmadan saçımı düzeltmeye başlamıştım. Ben ne yapıyordum böyle?

" Kantine gidiyorum bir şey isteyen var mı?"

" Sen şuna Soobini görmeye gidiyorum desene "

" Gitmişken kahverengi saçlı çocuğu da sor"

Yeonjun ve Taehyun hyungun her zamanki hallerini boşvermiş ve kantin sırasına doğru ilerlemeye başlamıştım. Elim ayağım birbirine giriyordu,bunun nedeninin ne olduğunu anlayamadım.

Kantin sırasında herkesi iteleyerek bana sövmelerini es geçerek Soobinin arkasına geçtiğimde geldiğimi hissetmiş gibi arkasını dönmüş ve beni gördüğü gibi yutkunmuş ve ne yaptığının farkına varır varmaz gözlerini devirmişti.

" Ben de ne bu kargaşa diyorum,senin geldiğini tahmin etmeliydim"

" Kantin sırasında beklemeyi sevmiyorum"

" Heh bu kadar insan enayi çünkü bekliyor burada "

" Beklediklerine göre evet enayiler "

" Kendinle karıştırdın herhalde"

" Senin benimle derdin ne ya? Bir söylesene"

" Benim seninle ne derdim olacak ya? Bence asıl senin benimle bir derdin var çünkü ne zaman kantin sırasına girsem yumurtadan çıkan civciv gibi ortaya çıkıyorsun "

Can sıkıntısı. [ Yeongyu] *Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin