Beomgyu'dan...
" Ya abi ben giremem o odaya ,ya Yeonjun gerçekten de beni aldatıyorsa? Ben bunu görmeye dayanamam"
Hueningkai'nin yaptığı muhteşem planı uygulamak üzere abimi aramış ve Yeonjun'la kavga ettiğimizi söylemiştim. Mükemmel oyunculuğumu konuşturarak o kadar güzel ağlama rolü yapmıştım ki abim hemen yanıma gelmişti. Tabi benim bir ilişki barında bulunduğumu görünce biraz fazla sinirlenip kızmıştı ama hangi barda olduğum en az abim kadar bana da sürpriz olmuştu. Bunun hesabını daha sonra Hueningkai'ye soracaktım elbet.
Ağlama rolüme kendimi o kadar kaptırmıştım ki abim bana kızmayı bırakıp acımaya başlamıştı. Yalanlar silsilesi biter mi onu odaya gönderebilmek için Yeonjun oraya bir çocukla girdi göreceklerimden korkuyorum bahanesine sığınarak sıyrılmıştım. Gözyaşı en iyi silahtır diye boşuna dememişler. Her ne kadar abimi kandırmak istemesem de artık onu da mutlu görmek istediğim için bir seferliğine her şeye göz yummuştum. Aşkta ve savaşta her şey mübah sonuçta.
" Ya bu çocuk hemen ilk kavgada seni aldatacaksa hayır gelmez zaten Gyu bırak boşver."
" Ya abi lütfen emin olmam lazım."
" Sabır. Tamam sen burada bekle ben bakıp geliyorum,oda numarası kaç demiştin?"
"13"
" Tamam bekle burada bir yere kaybolma sakın."
Abim odaya girdikten bir 5 saniye sonra ben de kapıyı kilitlemek için arkasından gitmiştim. Kai'nin verdiği anahtarı tam cebimden çıkarmış kapıyı kilitliyordum ki Taehyun ve Tae hyungun geldiğini görünce yan odaya girip orada saklanmıştım. Ancak keşke de girmeseydim...
Odaya girmemle beraber ben gördüklerim yüzünden çığlık atarken beni gören 2 genç gay de çığlık atmaya başlamıştı. Zaten o gördüklerimden sonra daha fazla duramamış ve odadan hemen çıkmıştım.Ben gördüklerimin etkisinden çıkmaya çalışıp soluklanırken birden ruh gibi karşımda beliren Taehyun yüzünden daha çok çığlık atmaya başlamıştım. Bu gece yatamayacağıma emin olmuştum artık.
" Ne bağırıyorsun lan? Gören de sikiyoruz sanacak"
" Sus lütfen sus Taehyun,zaten psikolojim an itibariyle alt üst oldu"
" Noldu lan?"
" Sorma sorma "
" Tamam sormuyorum."
" Tae hyung girdi mi içeri?"
Taehyun tam cevap vermeye hazırlanıyordu ki içeriden abimin " Gyu açın şu kapıyı yoksa buradan çıktığımda hiç iyi şeyler olmayacak bilesin " dediğini duyunca Taehyunun cevap vermesine zaten gerek kalmamıştı.
" Abin de mi yalı çapkını izliyor? Vay kral be"
" Sen yalı çapkınını mı izliyorsun?"
"Evet,niye herkes bu kadar şaşırıyor?"
" Yeonjun biliyor mu?"
" Yok bilse direkt arkadaşlığımızı bitirir. Sen de sakın söyleme ha"
" Aman banane zaten neyse şu kapıyı kilitleyelim de gidelim artık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can sıkıntısı. [ Yeongyu] *Texting*
FanfictionGece gördüğü kabuslardan dolayı bir türlü uyuyamayan Beomgyu, canı sıkıldığı için okulun popüler çocuğu Choi Yeonjun'a fake hesaptan mesaj atar... #yeongyu Diğer Çiftler: #sookai #vmin