14~ Vazoyu Kır ama Pot Kırma

830 87 48
                                    

" Noluyor lan bu aşağılık kantinde?"

" Biri neden ikinizin de bana muzlu süt aldığını açıklayabilir mi?"

Taehyun ve Yeonjun hyung anlam veremediğim bir şekilde kahkahalarla gülmeye başlamışken Beomgyu da en az benim kadar şaşkın görünüyordu.

" Ben senin için çilekli süt almaya gitmiştim Soobin arkamdan geldi,Kai muzlu süt sever bilmiyor musun dedi sonra yanlış duymuşumdur diye düşünüp sana muzlu süt getirdim"

Bakışlarım Soobine kaydığında umursamazca omuz silkip elindeki muzlu sütünü içmeye başlayınca gözlerimi sakinleşmek amacıyla kısa bir süre kapalı tuttum. Gözlerimi tekrar açtığımda Jeonginin hala bana muzlu sütü uzattığını görünce bir hışımla elindeki muzlu sütü alıp içmeye başladım.

Muzlu süt içtiğimi gören Soobin birden boğuluyormuş gibi öksürmeye başlamışken Yeonjun ve Taehyun hyung gözlerine inanamıyormuş gibi birbirlerine çimdik atıp duruyorlardı. Beomgyu ise şaşkınca Soobine bakmaya devam ediyordu.

" S-sen az önce muzlu süt mü içtin yoksa ben hayal mi gördüm?"

Soobin kendine bir tokat attıktan sonra bana döndüğünde muzlu sütü bitirip çoktan masanın üzerine koymuştum bile. Şimdiden midemin bulandığını hissediyordum. Eve gider gitmez çilekli süt ürünlerimin hepsini tüketmem gerekiyordu,bu muzlu sütün tadını ağzımdan silmenin başka bir yolu yoktu çünkü.

" Jeongin benim için o kadar düşünüp sıraya girmiş ve almış sevmesem bile içmek zorundaydım. Teşekkür ederim Jeongin"

Jeongin elini ensesine atıp çekingence rica ettiğinde Soobinin gözlerine oturan hayal kırıklığı 2 km öteden bile kendini belli ediyordu.

" Muzlu sütten nefret etmene rağmen sırf Jeongin aldığı için mi içtin yani?"

Kafamı olumlu anlamda salladığımda Soobin elindeki muzlu süt paketini sıkarak bükmeye başlamış ve Beomgyu'nun yanına gidip kolundan tutarak giderken onu da peşinden sürüklemeye başlamıştı. Sinirlenmiş miydi yoksa bana mı öyle gelmişti? Sinirlendiyse bile durduk yere neden sinirlenmişti ki? Sebebini anlayamasam da şuan tek sıkıntımın ağzımdaki iğrenç muzlu süt tadı olduğu kesindi.

" Soobin neden sinirlendi Kai? Aranızda bir şey mi oldu bizim bilmediğimiz?"

" Bir de sanki biraz alındı gibi"

" Bilmiyorum,zil de çaldı artık sınıfa gidelim"

Yeonjun ve Taehyun hyung arkamdan hala Soobinin bu hallerine anlam veremediklerinden bahsederken bu sefer ben de onlarla aynı şeyi düşünüyordum...

££

Yeonjun'dan...

Soobinin kantindeki ufak çaplı sinir krizinden sonraki zaman boyunca Kai bu konu hakkında hiçbir şekilde konuşmamıştı,biz de pek fazla üstüne gitmek istemediğimizden susmuş ve daha fazla uzatmamıştık.

Can sıkıntısı. [ Yeongyu] *Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin