30~ Badem Sütü

344 45 58
                                    

Choi Soobin'den...

" Burnunu çekmeyi bırak lan artık sinirim bozuldu"

Saatlerdir hayır son 2 gündür ağlamaktan ve sinir bozucu bir şekilde burnunu çekip durmaktan başka bir şey yapmıyordu. O burnu eninde sonunda çekip durmaktan düşecekti önüne,haberi yoktu. Son bir kez daha burnunu gıcık bir sesle çekmiş ve ağlamaktan şişmiş gözlerini bana doğru çevirmişti.

" Yeonjuna tokat attım ben..."

" İyi bok yedin Beomgyu. Havadan nem kapıyorsun amk sizle ne alakası vardı konunun?"

" Abimin üzülmesini istemiyorum artık "

İyi ki abim yok, şu an itibariyle tüm abilerden soğumuş bulunmaktayım.

" Beomgyu bir kez daha abinden bahsedersen seni şu camdan aşağı atacağım."  Ve daha çok ağlamaya başlaması kaçınılmaz oldu. Nerede yanlış yapıyordum acaba?

" Zaten bizim birlikte olmamız imkansız ki artık" Geldi gururlu başrol kızımız.

" Neden gerizekalı?"

" Abilerimiz bu haldeyken biz nasıl birlikte olabiliriz ki? Aramızda sorun yaratıp duracak ,bizi birbirimizden uzaklaştıracak."

" Aranızda sorun yaratan ve uzaklaşmanıza sebep olan sensin biliyorsun değil mi?"

" Ama hyung-"

Telefonumun çalması Beomgyunun sözünü keserken arayan kişiye minnet duyaraktan telefonumu cebimden çıkardım. Kai arıyordu.

" Alo?"

" Soobin..."

" Ağlıyor musun sen? Huening bir şey mi oldu, iyi misin?"

" Yeonjun hyunga araba çarptı... Hastanedeyiz."

" Ne? Nasıl oldu?"

" B-bilmiyorum sinirle yola atladı,birden önüne araba çıktı. Of anlatamıyorum gel lütfen "

" Tamam tamam sakin ol ve bana konum at hemen geliyorum."

" Sana ihtiyacım var..."

" Hemen orada olacağım tamam mı? Bekle beni"

Telefonu kapattıktan sonra endişeli ve meraklı gözlerle bana bakan Beomgyu'yu görünce nasıl söyleyeceğime dair bir fikrim olmadığı için yutkundum. Yeonjunun durumunu öğrendiğinde kendisini daha fazla suçlayacaktı ve yıpranacaktı.

" Beom..."

" Hyung noldu? "

" Yeonjun..."

" Noldu Yeonjun'a? Hyung bir şey söylesene ne olmuş?"

" Araba çarpmış..." Dizlerinin üstüne çöküp daha çok ağlamaya başladığında ben de eğildim ve omuzlarından tutarak onu kaldırmaya çalıştım. Şuan böyle güçsüz olamazdı, Yeonjunun ona ihtiyacı vardı belki de.

Can sıkıntısı. [ Yeongyu] *Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin