Huening Kai'den...
Sınav haftası en nefret ettiğim haftalardan birisiydi ve 4 gün sonra maalesef ki o lanet haftaya girmek zorunda kalacaktık . İşin kötü tarafıysa yılbaşında ders çalışıyor olmaktı, öğrencilere bu kadar zulüm de olmazdı ama ya.
" Şimdi anladın mı?"
" Niye X yazdın oraya?"
" Ben yazmadım soruda vardı zaten,sen beni dinliyor musun?"
" Ya başta dinliyordum da cennetten düşen melek kantinden içeri giriş yapınca tüm dikkatim dağıldı."
" Olum ismini boşuna mı öğrendik? Ne uzatıyorsun?"
" Sadece ismini söylemeye gönlüm el vermiyor"
Yeonjun ve Taehyun hyung güya ders çalışıyorlardı. Aslında Taehyun gerçekten de çalışıyordu ama aynı şeyin Yeonjun hyung için geçerli olduğunu pek savunamayacaktım.
" Kantine gidiyorum bir şey isteyen?"
" Bir tutam Beomgyu"
Yeonjun hyunga gözlerimi devirmeyi ihmal etmeyerek kantine doğru ilerlemiş ve sıraya girmiştim. İlk defa kimsenin önüne geçmeden adam akıllı beklemeye karar vermiştim, sanırım bende büyük bir gelişme vardı." Hayret! Senin çoktan herkesi iteleyerek öne geçmiş olman gerekirdi."
Soobinin arkadan gelen sesiyle anlık irkilmiş ve ona dönmüştüm." Acelem yok"
" Diğer günler acelen neydi peki?"
" Sıranın önüne geçsek suç geçmesek suç,istersen geç önüme ödeşiriz"
" Ben sen değilim beklerim sıramı"
" Sen bilirsin "
Tam tekrardan önüme dönmeye hazırlanıyordum ki Soobinin bir şey söylemeye çalışıp da söyleyemediği dikkatimi çekince tekrardan ona odaklanmıştım.
" Bir şey mi söyleyeceksin?"
" Geçen sıramın üstüne biri muzlu süt bırakmış, sınıftakilere sorduğumda senin bıraktığını söylediler. Neden bıraktın? Sen muzlu süt sevmezsin ki"
" Ben sevmiyorum ama sen seviyorsun."
Soobinin şaşkın bakışlarını o her ne kadar belirtmemeye çalışsa da hissediyordum ve bu tatlı hareketi dudaklarımın hafifçe tebessüm eder gibi kıvrılmasına neden olmuştu.
" Ne pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun?"
Demek ki o seksi tebessüm sadece dizilerde oluyormuş." Hiç"
" Muzlu süt için teşekkür ederim ama gerek yoktu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can sıkıntısı. [ Yeongyu] *Texting*
Hayran KurguGece gördüğü kabuslardan dolayı bir türlü uyuyamayan Beomgyu, canı sıkıldığı için okulun popüler çocuğu Choi Yeonjun'a fake hesaptan mesaj atar... #yeongyu Diğer Çiftler: #sookai #vmin