✨ AV club✨
Will szemszögéből:
A mai nap is átlagosan kezdődött, fel keltem es egyből el kezdtem készülődni az iskolába. Hamar kész lettem, anya és Jonathan nem voltak otthon, szóval biciklivel indultam el az iskolába. Az idő nem volt rossz, ahhoz képest hogy ősz van. Mikor már majdnem a Wheeler ház előtt voltam, akkor láttam hogy Mike is most indul. Így gyorsítani kezdtem hogy utol érjem.Mike! Várj! — kiabáltam neki, mivel úgy éreztem, hogy így nem tudom utol érni. Hátra nézett, es lassítani kezdett. Mikor mellé értem, rám mosolygott, és én egyből el kezdtem érezni a pillangókat a hasamban.
Mizu Will? Minden oké? Fura vagy. — amikor ezt ki mondta, rá jöttem hogy már másodpercek óta bámulom őt. De ahhoz hogy ne legyek fura, gyorsan ki kellett találnom valamit.
Ja igen, minden oké! Csak tudod izgulok a töri doga miatt. — ez volt az ami elsőnek az eszembe jutott, es most az egyszer örültem annak hogy ma doga lesz, legalább ki segített.
Nem kell félned, biztos jó lesz, hiszen te vagy a legokosabb ember akit ismerek. — örülök hogy ezt gondolja rólam, de ahogy ezt ki mondta, nagyon el vörösödtem, amit szerencsére nem látott, hiszen meg érkeztünk az iskolához.
El vittük a bicikliket a szokásos helyre, de Lucasé es Dustiné nem volt ot, ami meg lepett, hiszen ők is itt szoktak lenni már amikor jövök.
Hol van Lucas és Dustin? Mennyi az idő? — kérdezte Mike, és rá nézett az órájára. — 7:03. Úristen, miért vagyunk itt ilyen korán?
Valószínű el nézhettük az időt, mondjuk elég fura hogy pont ugyanazon a napon, de engem nem zavart. Jelenleg van még majdnem 1 óránk, ezért Mike ki találta hogy menjünk be az AV clubba, hiszen nálam van a kulcs, Mr. Clarke nekem adta év elején. Mikor be mentünk, magunkra zártam az ajtót, csak azért mert meg kértek rá minket, hogy ha bent vagyunk akkor is lehetőleg legyen zárva.
Az egyik sarokban voltak nagy babzsákok, amit mi vittünk be azért, hogy ha pihenni akarunk akkor legyen hova feküdni/ülni. Mike le ült az egyikre, és neki dőlt a falnak. Engem nézett, ami kicsit zavart, hiszen biztos hogy tiszta vörös vagyok megint. Oda mentem, és én is le ültem tőle elég messze. Nem szóltunk egymáshoz, csend volt. De ennek hamar vége lett.Nem jössz ide? — kérdezte Mike. Ez a kérdés meg lepett. Rá néztem, és ő el mosolyodott. Nem kellett kétszer mondani, egyből mellé ültem.
Nem sok idő telt el, és már is éreztem, hogy kezét a hátamra vezeti, és simogatni kezd. Ki rázott a hideg először, de nagyon jó volt. Nem értettem miért csinálja, de még csak gondolkozni se volt időm.
Tudod hogy aranyos vagy amikor el pirulsz? — kérdezte. Ezek szerint észre vette, nagyon jó. Nem tudtam mit mondjak, csak rá néztem. Fel vettem vele a szemkontaktust, de nem tudtam sokáig tartani. Nem bírom a szemkontaktusokat, ezért le néztem. Mike erre mosolyogni kezdett.
Biztosan direkt csinálja ezt velem, és még élvezi is. De engem ez nagyon zavar. Játszik az érzéseimmel, vagyis ő nem tud róla, de ez van. Hiszen nekem ő évek óta tetszik, amiről persze nem tud. De nagyon furán viselkedett most. A gondolatmenetemből az rángatott ki, hogy éreztem, meg fogta a kezem, és ujjával simogatja.
Rá néztem, és már nem mosolygott. Most komoly volt, és a kezünket nézte. Mikor észrevette hogy nézem, rám nézett. Fel vettünk egy szemkontaktust megint, amit most nem szakítottam meg. El engedte a kezem, es csak az ujjai értek hozzám. El kezdte a kezemen fel vezetni azokat, engem meg ki rázott a hideg. Mikor fel ért a nyakamhoz, akkor ott meg állt, és mutatóujjával az arcomat kezdte simogatni. Mivel ezt meg tette, egyértelművé vált mit szeretne, ezért oda hajoltam hozzá, és meg csókoltam. Bele mosolyodott a csókunkba, de én is. Nem tartott olyan sokáig, és mikor el távolodtam, megint a szemébe néztem.Ezt most miért kaptam? — kérdezte mosolyogva. Nagyon aranyos volt, viszont a választ nem tudtam, szóval meg rántottam a vállam és el fordultam. Háttal voltam neki most. — nyugi tetszett, de azt hittem nekem kell meg tennem elsőnek.
A végén kicsit el nevette magát, ezért meg fordultam. Nagyon aranyos volt, mint mindig.
Egyébként gondolkoztam. — mondta komolyan. — nem tudom te mit szólsz hozzá, de most hogy meg csókoltál, ezért gondolom tetszek neked. A lényeg hogy szeretnél a barátom lenni? Nem kell hogy mások is tudják, majd rá ér később is el mondani nekik hogy mi van.
Persze hogy leszek! Nem is tudod mióta várok erre! De komolyan. — ahogy ezt ki mondtam, ismét el mosolyodott, és megölelt. — szeretlek.
Én is szeretlek Will! — ez után el engedett, és ismét hátra dőlt. Én is így tettem, és fejemet a vállára hajtottam.
Egészen 7:45 ig így voltunk, aztán már el mentünk az osztályba. Ahogy le ültünk, Dustin és Lucas egyből beszélgetni kezdtek velünk. A nap gyorsan el telt, mikor haza értem újra és újra eszembe jutott, hogy végre
Mike Wheelerrel járok!<3Na halii!
Itt vagyok az új résszel! Elég gyorsan meg írtam ezt, de volt ihletem hozzá.
Remélem érthető amit irtam, nem vagyok benne biztos😅❤️
Nem igazán volt el képzelésem mit akarok irni, ezért lett ilyen.
De azért remélem lehet érteni a dolgokat❤️🫶
A kövi részt remélem sikerul ki tennem pénteken, de lehet késni fog 1 napot.
Ja és mégegy dolog, az AV club nem tudom hogy van magyarul😅❤️ lehet nem így, de mindegy❤️🫶
DU LIEST GERADE
One Shots🫶❤️(byler x reddie)
FanfictionNa sziasztok!🫶❤️ Ha szereted a reddie vagy byler shipet akkor ez a könyv neked való! One shotok lesznek itt, tehát ez nem 1 story, hanem több rövid! Amikor van kedvem akkor több rész lesz, de néha lehet heteket kell várni egyre😅🫣 Ja és ha van ötl...